bevestiging tt Urban Rider

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
winkelhoff
Berichten: 44
Lid geworden op: do okt 25, 2012 3:17 pm
Contacteer:

bevestiging tt Urban Rider

Bericht door winkelhoff » di nov 06, 2012 12:35 pm

Hallo Blackies,

ik heb onlangs een TT Urban Rider en met anderen geconstateerd dat -ie niet aan het Blackbird stuur kan worden bevestigd. Ben vandaag naar Waypoint Moordrecht geweest en daar hebben ze me goed geholpen. De makkelijkste en goedkoopste oplossing is om de pen waarmee de linker stuurhelft vast zit eruit te halen (inbus sleutel vereist) en er eentje in te zetten die ze bij Waypont verkopen. Aan het uiteinde daarvan zit zo'n balletje en daar kan je dat klemmetje in draaien en met datzelfde klemmetje zet je Tom Tom plaatje waarop je je apparaat bevestigt, vast. Klinkt gecompliceerd misschien, maar het is erg eenvoudig. Kostte maar € 15 en dan kreeg ik er nog een zakje met allerei schroeven en ringetjes bij waar ik verder niks mee kan of hoef, maar ik kreeg het toch maar. Het was ook mogelijk om gebruik te maken van zo'n aluminium plaat. Heel mooi en degelijk, maar dan moet er wel een kroonplaatschroef op en die moet je vastzetten met een waterpomptang geloof ik. Kostte € 105. Zou ik dus niet doen. Zoals ik het heb gedaan is veel simpeler en goedkoper. Er is niet veel plaats voor je contactsleutel, maar met een beetje draaien aan de TT lukt dat wel,

groeten,

Hans

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: bevestiging tt Urban Rider

Bericht door Evelakes » di nov 06, 2012 1:03 pm

En waar heb je de TT uiteindelijk gekocht.??
zet er even een fototje op als dat lukt.

winkelhoff
Berichten: 44
Lid geworden op: do okt 25, 2012 3:17 pm
Contacteer:

Re: bevestiging tt Urban Rider

Bericht door winkelhoff » di nov 06, 2012 2:48 pm

Ik heb 'em besteld bij Mediamarkt Rijswijk. €249. Was wel de laagste prijs en ik had 'em al na twee dagen. Zal proberen er nog een fotootje bij te doen.

Groeten,

Hans

winkelhoff
Berichten: 44
Lid geworden op: do okt 25, 2012 3:17 pm
Contacteer:

Re: bevestiging tt Urban Rider

Bericht door winkelhoff » wo nov 07, 2012 7:10 pm

Afbeelding

Afbeelding

Hier twee foto's van de bevestiging van de tt Urban Rider. Ik heb 640 x 800 geupload.

Groeten,

Hans

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: bevestiging tt Urban Rider

Bericht door Evelakes » wo nov 07, 2012 7:23 pm

nette oplossing ben benieuwd met de zon inval of je er nog last van hebt met afleesbaarheid..

winkelhoff
Berichten: 44
Lid geworden op: do okt 25, 2012 3:17 pm
Contacteer:

Re: bevestiging tt Urban Rider

Bericht door winkelhoff » zo dec 23, 2012 3:27 pm

Evelakes,

ik denk dat ik tot het voorjaar moet wachten wat betreft de zon. Tot nu toe (ik heb de Blackbird vanaf September) heb ik maar weinig zonnige dagen gehad,

groets en fijne kerstdagen,

Hans

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten