Gereden: BMW K1300S en K1300GT

Verschillende BOC Members rijden met BMW
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Gereden: BMW K1300S en K1300GT

Bericht door MarcB » za apr 04, 2009 3:29 pm

Motoport had vandaag de mogelijkheid om te rijden op de nieuwe BMW modellen. En uiteraard wilde ik daar ook wel eens aan ruiken! Dus afspraak gemaakt en om 13:00 stond de K1300S klaar. Daarna had ik de mogelijkheid voor een rit met de K1300GT.

BMW K1300S
De eerste indruk toen ik op de K1300S stapte was dat hij licht en makkelijk hanteerbaar aanvoelt. Met het rijden kreeg ik al snel een vertrouwd gevoel met de motor en wil je het gas erop zetten. Helaas werd er in groepsverband gereden en hoewel de voorrijder redelijk doorreed zaten er in het begin een paar K1300GT's in de weg. Dit duurde overigens niet lang.

Afbeelding

Je kunt lekker sturen met de fiets, het remt fantastisch en door de bouw van de voorvering duikt de motor nagenoeg niet.



BMW K1300GT
De tweede fiets waar ik vervolgens mee gereden heb was een BMW K1300GT. Dit is een heel ander verhaal. De eerste indruk, wat een zeepkist..... Waarschijnlijk kwam dat doordat ik de zit van een Bird gewend ben en zal je even aan deze fiets moeten wennen wat eigenlijk best wel snel ging. Hij heeft een behoorlijk vermogen, trekt goed door en stuurt fantastisch. De zit is recht en totaal geen last van wind!


Afbeelding


Om eerlijk te zijn, ik was eigenlijk behoorlijk onder de indruk! Mocht de Bird er nog eens ooit uitgaan én ik de staatsloterij win dan ga ik er zeker nog een keer mee rijden :)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Gereden: BMW K1300S en K1300GT

Bericht door martin » za apr 04, 2009 4:49 pm

Dus het was leuk om te doen MarcBmw

xxaid
Berichten: 278
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 12:26 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gereden: BMW K1300S en K1300GT

Bericht door xxaid » zo apr 05, 2009 12:30 pm

Damn je bofte maar. Vorige week zaterdag was deze mogelijkheid ook en ik had een afspraak te rijden op de K1300S, echter door het extreem slechte weer heb ik hem moeten afzeggen :(
Never let a motorcycle take you somewhere your brain didn't get to three seconds earlier


Afbeelding

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Gereden: BMW K1300S en K1300GT

Bericht door MarcB » di mei 01, 2012 9:22 pm

Zie net deze posting. De staatsloterij waar ik het over had heb ik helaas nooit gewonnen maar de K1300S is wél gekomen :-)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Gereden: BMW K1300S en K1300GT

Bericht door BBMW » di mei 01, 2012 10:22 pm

En wat voor eentje :-)
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten