Ha Birdies,
Ik heb er 2 gsxen bijgekocht.
Nummer 1 is die ik zelf ga rijden en helemaal mooi maken. ben al naar mile pajic geweest voor de originele uitlaat te reviseren.
Stuk pijp bij was doorgerot dus heeft ie daar een nieuw stuk opgezet.
Ik keb ontzettend aan het kloten geweest om de rubbers weer op de carbs te krijgen. eraf ging makkelijk maar erop ging gewoon niet.
Fohn, heet water, autoglym..niets hielp dus nimag gebeld en ja hoor ze hadden ze nog liggen voor 1980 nieuwe inlaatrubbers.
Het verschil zie je op de fotoos. was nu piece of cake.
Nummer 2 ga ik ook opknappen en mss verkopen. Nummer 3 hou ik voor onderdelen OF een ratbike van maken.
Pakkingen besteld dus al het alu gaat eraf en krijgt een vette glimbeurt. Het motorblok (niet de cilinders) ga ik spuiten met hammerite hittebestendig licht grijs 650 Celsius.
Frame (lelijke plekken) ga ik weer mooi maken.
Ed heeft gelijk. het is een verslaving.
Mooi om te zien hoe simpel het allemaal toen was in vergelijk met nu. Heb ook twee motorbladen kunnen scoren uit 1980 met test en rijdersrapport. De Soes kostte toen 7499,-- guldentjes..

.
Af en toe zal ik wat fotootjes plaatsen hoe de soes vordert.
