Eindelijk heeft ie een brommer die net zo goed klinkt als een BB met 2 broertjesMotorpsycho schreef:
Maar eh zie ik het nou goed, sport dempers
Veel plezier er mee en ik hoop dat je lijf het nu langer volhoud.
Wel onze ritjes blijven rijden he
De halfautomatische bak is fantastisch mijn vader heeft er 1 vanwege weinig kracht in de vingers van zijn linker hand. Schakelen met de voet zonder koppeling of met je vinger of duim van je linker hand schakelen met een soort flipper. Absoluut geen straf om mee terijden.Relax schreef:Pre-2006 model?
Lekker warm in de winter, gloeiend in de zomer. En bij sportief gebruik rij je steps, middenbok tot de (originele) uitlaten aan de grond. Rij zonder originele topcase, het ding gaat aan hogere snelheid zwabberen. En dan bedoel ik de ganse motor.
Verder een leuke motor, vooral (en daar krijgt hij van mij alle punten) met de halfautomatische bak (vanaf 2007, dacht ik). Héérlijk rijden.
caradoc schreef:Hai Birdies:
Gerda, da's mijn meissie, zegt vorige maand na een bezoekje aan een plaatselijke motordealer, Wim, jongen er zijn slechts 3 manieren om ons bijna 27 jarig huwelijk abrupt te beeindigen. Ik nog quasie verbaasd? welke lief?? Nou
Ten 1e: een Beemer da's een brommert voor reserve hollanders
Ten 2e: een Goldwing, een bankstel met stereoanlage heb ik thuis al
Ten 3e: een FJR, want alleen voor de oorlog maakte ze nog motoren met 5 versnellingen
Martin veel veilige kilometers met je nieuwe motor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast