Honda evo6 concept (mogelijke opvolger x11??)

Dé Naked versie van de Super Blackbird!
Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » ma okt 15, 2007 10:19 am

Heel mooi gemaakt Burrito echt heel mooi.. Nu nog wat design kleurtjes
erop en hop naar de shop.

Burrito
Berichten: 563
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 3:31 pm
Locatie: Almere, NL
Contacteer:

Bericht door Burrito » ma okt 15, 2007 10:30 am

Evelakes schreef:Heel mooi gemaakt Burrito echt heel mooi.. Nu nog wat design kleurtjes
erop en hop naar de shop.
als ik nog wat tijd heb vandaag maak ik misschien ook nog wel black, red en blue versies ;)

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » ma okt 15, 2007 10:57 am

Erg knap gedaan :D

Ik heb wel t idee dat de neus wat te ver achterover staat ?
Proud member of the Adventure Chaptor

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Bericht door newborn » ma okt 15, 2007 11:18 am

Gaaf hoor!

Clip-ons erop, neus iets meer naar voren, geintegreerde kofferset, ABS en daar staat de nieuwe Blackbird!

Ik hou alleen m'n hart vast voor het drooggewicht van dit apparaat.

Overigens zal er naar verluidt op 6 november a.s. weer een nieuw model door Honda wereldkundig gemaakt worden. Het zal toch niet .......? :W
Leven en laten leven ...

Jester
Berichten: 191
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:18 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Jester » ma okt 15, 2007 11:20 am

Whoehaaaa!!!

Wanneer nemen ze 'm in productie, waar staat ie dan als eerste
in de showroom, wanneer kan ik een proefrit maken en wat gaat
ie kossu??

Greetz.

Jester
God made a mistake when he created birds......Honda put it right, man was intended to fly!!

Burrito
Berichten: 563
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 3:31 pm
Locatie: Almere, NL
Contacteer:

Bericht door Burrito » ma okt 15, 2007 11:21 am

newborn schreef:Gaaf hoor!

Clip-ons erop, neus iets meer naar voren, geintegreerde kofferset, ABS en daar staat de nieuwe Blackbird!

Ik hou alleen m'n hart vast voor het drooggewicht van dit apparaat.

Overigens zal er naar verluidt op 6 november a.s. weer een nieuw model door Honda wereldkundig gemaakt worden. Het zal toch niet .......? :W
Geïntegreerde kofferset? :S
als dat zo is wordt mn volgende motor zeker een zzr1400

x-eleven
Berichten: 235
Lid geworden op: zo jul 15, 2007 8:15 pm
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Bericht door x-eleven » ma okt 15, 2007 11:29 am

geintegreerde koffers zijn wat mij betreft definite no-no op een sportieve toermachine...

Maar goed, net werkje burrito. Leuk om sowieso jouw keuzes qua kuipwerk te zien, het dingetje waar ik mee bezig ben heeft een meer open kuip a la de laatste CBR 600 RR... en zwart.

Overigens zie ik bij jouw hetzelfde praktische probleem dat ik ook heb, ws past in dit ontwerp (en dus ook in dat van mij) de cilinderkop niet daadwerkelijk onder de kuip. Maar goed, dat is pas een probleem als iemand dit ding gaat bouwen :roll:

Burrito
Berichten: 563
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 3:31 pm
Locatie: Almere, NL
Contacteer:

Bericht door Burrito » ma okt 15, 2007 11:32 am

x-eleven schreef:geintegreerde koffers zijn wat mij betreft definite no-no op een sportieve toermachine...

Maar goed, net werkje burrito. Leuk om sowieso jouw keuzes qua kuipwerk te zien, het dingetje waar ik mee bezig ben heeft een meer open kuip a la de laatste CBR 600 RR... en zwart.

Overigens zie ik bij jouw hetzelfde praktische probleem dat ik ook heb, ws past in dit ontwerp (en dus ook in dat van mij) de cilinderkop niet daadwerkelijk onder de kuip. Maar goed, dat is pas een probleem als iemand dit ding gaat bouwen :roll:
hahaha inderdaad... ik heb er aan gedacht om a la BMW de cilinders uit te laten steken maar vind ik lelijk... dus nu gewoon er overheen gezet... voordeel van photoshop... al zou het practisch niet kunnen nee....

ik wilde eerst ook op basis van de nieuwe 1000rr doen enzo... maarja, tis toch een BB en vond het ook wel leuk om dat duidelijk te laten zien... vandaar deze keuze

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Bericht door newborn » ma okt 15, 2007 12:05 pm

Burrito schreef: Geïntegreerde kofferset? :S
als dat zo is wordt mn volgende motor zeker een zzr1400
Ja, à la FJR1300, dus afneembaar en dat de motor dan nog steeds smoelt 8)
Kan je dat nog niet effe soepen want ik wil met dit ding op reis :lol: :lol: :lol:
Leven en laten leven ...

LeoFric
Berichten: 1526
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:16 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door LeoFric » ma okt 15, 2007 12:08 pm

Ik heb er inmiddels een tijdje mijn gedachten over laten gaan.

Ik vind het gaaf wat je gedaan hebt. Ik ben niet zo'n held met Photoshop. Meer Maya3D en skins maken doen anderen voor mijn draadobjecten.

Maar... ik vind het echt wel een lelijk ding geworden met kuip en dikke achterkant. Die bike is niet bedoeld om bekleed te worden denk ik. Maar gewoon zoals ze hem op de foto hebben staan. Want het is een .... heel ander soort fiets. Dan bijvoorbeeld een BB of een PanAm, sterker nog volgens mij valt het in de categorie BOSS HOGG (Of hoe heten die lelijke amerikaanse dingen) Kortom ik vind um naked mooi, gekleed kont lelijk.

Maar wel gaaf gemaakt ;) Tegenstrijdig als de neten maar goed...

@de rest van het topic: Zal er ooit een nieuwe BB komen? Ik denk het niet. Niet zo vernieuwend als de huidige!

x-eleven
Berichten: 235
Lid geworden op: zo jul 15, 2007 8:15 pm
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Bericht door x-eleven » ma okt 15, 2007 12:45 pm

Je bedoelt Boss Hoss, en in die categorie zou ik 'm nou ook weer niet willen plaatsen...

Zou het heel vet vinden als ze idd een naked zouden bouwen op basis van het 6pit blok van de goldwing, als X11 rijder kan ik dat dan wel weer waarderen :D. Als ik kijk naar het huidige ontwerp zijn er een aantal dingen die desondanks hoogstwaarschijnlijk af zullen vallen (denk ik):

enkele swingarm
velgen (zowel niet chroom als deze vorm)
denk dat ze de koplamp iets zullen wijzigen, denk niet dat ze dit aandurven

Ik zat trouwens al een tijdje me af te vragen waar die achterkant op lijkt, vind 'm wel wat weg hebben van de desmocedici RR achterkant eigenlijk...

Burrito
Berichten: 563
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 3:31 pm
Locatie: Almere, NL
Contacteer:

Bericht door Burrito » ma okt 15, 2007 12:49 pm

x-eleven schreef:Je bedoelt Boss Hoss, en in die categorie zou ik 'm nou ook weer niet willen plaatsen...

Zou het heel vet vinden als ze idd een naked zouden bouwen op basis van het 6pit blok van de goldwing, als X11 rijder kan ik dat dan wel weer waarderen :D. Als ik kijk naar het huidige ontwerp zijn er een aantal dingen die desondanks hoogstwaarschijnlijk af zullen vallen (denk ik):

enkele swingarm
velgen (zowel niet chroom als deze vorm)
denk dat ze de koplamp iets zullen wijzigen, denk niet dat ze dit aandurven

Ik zat trouwens al een tijdje me af te vragen waar die achterkant op lijkt, vind 'm wel wat weg hebben van de desmocedici RR achterkant eigenlijk...
enkele swingarm zit ook op de vfr, dus waarom niet?

x-eleven
Berichten: 235
Lid geworden op: zo jul 15, 2007 8:15 pm
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Bericht door x-eleven » ma okt 15, 2007 12:53 pm

Voornamelijk een gokje van mij (heb ook conceptfoto's gezien van de CBR 1000 RR met enkele swingarm, en die zit er uiteindelijk ook niet op)....

Je hebt gelijk, de VFR schoot ook bij me naar binnen (figuurlijk dan natuurlijk :oops: ) toen ik het schreef, desondanks blijf ik er bij dat ik niet denk dat 'ie er in komt (als 'ie er sowieso komt)... we zullen zien...

Burrito
Berichten: 563
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 3:31 pm
Locatie: Almere, NL
Contacteer:

Bericht door Burrito » ma okt 15, 2007 12:57 pm

x-eleven schreef:Voornamelijk een gokje van mij (heb ook conceptfoto's gezien van de CBR 1000 RR met enkele swingarm, en die zit er uiteindelijk ook niet op)....

Je hebt gelijk, de VFR schoot ook bij me naar binnen (figuurlijk dan natuurlijk :oops: ) toen ik het schreef, desondanks blijf ik er bij dat ik niet denk dat 'ie er in komt (als 'ie er sowieso komt)... we zullen zien...
ja ok maar de 1000RR is meer supersport... kan ik me voorstellen dat ze geen enkele swingarm doen...

als deze er komt ligt het denk ik erg aan de plaatsing binnen de modellen... tour of sport... bij tour zou het best wel kunnen...

Halbe
Berichten: 657
Lid geworden op: di aug 29, 2006 12:46 am
Locatie: Zwolle

Bericht door Halbe » ma okt 15, 2007 2:16 pm

Maar toch is het goed gemaakt.
Ik doe het je niet na.
Complimenten. :klap:

x-eleven
Berichten: 235
Lid geworden op: zo jul 15, 2007 8:15 pm
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Bericht door x-eleven » ma okt 15, 2007 2:42 pm

Burrito schreef:als deze er komt ligt het denk ik erg aan de plaatsing binnen de modellen... tour of sport... bij tour zou het best wel kunnen...
Als het een concurrent voor de B-King zou moeten zijn, zou 'ie ruim anderhalf (bijna 2) keer het vermogen van de VFR krijgen. Niet dat dat niet zou kunnen met een enkele swingarm, maar toch... neigt wel een beetje naar sport...

In welk segment was de X11 ooit gepositioneerd?

Halbe
Berichten: 657
Lid geworden op: di aug 29, 2006 12:46 am
Locatie: Zwolle

Bericht door Halbe » ma okt 15, 2007 5:37 pm

x-eleven schreef:
Burrito schreef:als deze er komt ligt het denk ik erg aan de plaatsing binnen de modellen... tour of sport... bij tour zou het best wel kunnen...
Als het een concurrent voor de B-King zou moeten zijn, zou 'ie ruim anderhalf (bijna 2) keer het vermogen van de VFR krijgen. Niet dat dat niet zou kunnen met een enkele swingarm, maar toch... neigt wel een beetje naar sport...

In welk segment was de X11 ooit gepositioneerd?
Een hele dikke naked bike volgens mij, dat was toen de opzet.
Daar zijn ze goed in geslaagd vindt ik.
En die Evo 6 neigt naar het zelfde, ook een hele dikke naked bike.

x-eleven
Berichten: 235
Lid geworden op: zo jul 15, 2007 8:15 pm
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Bericht door x-eleven » ma okt 15, 2007 5:50 pm

effe op de honda site gekeken (had ik eerder kunnen doen natuurlijk :roll: ) en honda heeft een naked/allround categorie... daar zal de evo dan ook wel in gaan vallen...

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma okt 15, 2007 7:17 pm

Halbe schreef:
x-eleven schreef:
Burrito schreef:als deze er komt ligt het denk ik erg aan de plaatsing binnen de modellen... tour of sport... bij tour zou het best wel kunnen...
Als het een concurrent voor de B-King zou moeten zijn, zou 'ie ruim anderhalf (bijna 2) keer het vermogen van de VFR krijgen. Niet dat dat niet zou kunnen met een enkele swingarm, maar toch... neigt wel een beetje naar sport...

In welk segment was de X11 ooit gepositioneerd?
Een hele dikke naked bike volgens mij, dat was toen de opzet.
Daar zijn ze goed in geslaagd vindt ik.
En die Evo 6 neigt naar het zelfde, ook een hele dikke naked bike.
Honda wil met het productiemodel van deze Evo 6 weerwerk bieden aan de B-king en de maakte versie van de ZZR 1400 die eraan zit te komen.

Vinnem mooier zonder dan met kuip maar bewonder wel wat je allemaal kan met fotosoep Burrito

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » ma okt 15, 2007 7:23 pm

Dikke Naked. strak hoor

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Blackbird024 » ma okt 15, 2007 7:29 pm

Ik vind hem echt erg gaaf gemaakt!!!!!!! Top :!:
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten