Foto galerij

Forum aankondigingen
Gesloten
ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Foto galerij

Bericht door ReeF » do aug 24, 2006 8:40 am

Beste BOC-ers / meelezers / forumgebruikers / BMW rijders (2)

Vanaf heden is ons Forum voorzien van een nieuwe functionaliteit, nl een Foto Galerij (Zie knop naast Profiel).

Ik heb in de afgelopen maanden een aantal verzoeken gehad die hier mee voldaan zullen worden.

- DT-tje vroeg om een Foto album om de foto's van ritten & treffens te verzamelen
- Raptor & Turbotje zochten een mogelijkheid tot uploaden films
- Lampie zocht een makkelijker manier om de BOC routes te verdelen onder de BOC leden
- Gregor zocht een manier om de BOC leden met hun Bird lijst van Man in Black-bird te optimaliseren

De foto's en later films zullen voor iedereen toegankelijk zijn, de BOC ritten & foto's van BOC leden met Bird alleen voor BOC-leden.

Jullie zullen niet zelf direct foto's of files kunnen Uploaden.
De BOC Leden foto's zullen door Gregor beheerd worden, de overige Folders door mij. Ik ben dan ook nog druk bezig de al beschikbare foto's van de ritten en meetings er in te zetten.

Voor het uploaden van Film materiaal moeten we nog even geduld hebben, onze huidige bandbreedte staat niet toe dat we daar al mee beginnen, maar daar wordt momenteel aan gewerkt.

Ik hoop dat jullie deze aanvulling aan ons Forum & club plezier kunnen waarderen en ik blijf zoals altijd natuurlijk openstaan voor Tips of advies !

Greetz
ReefeR
(Webmaster BOC)
Laatst gewijzigd door ReeF op ma mar 05, 2007 9:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Proud member of the Adventure Chaptor

XX@nder
Berichten: 539
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:49 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door XX@nder » do aug 24, 2006 2:47 pm

Is het niet erg kostbaar om films online te gaan zetten? Google biedt deze optie voor niks (ja, ik ben Hollander).

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » do aug 24, 2006 2:57 pm

De kwaliteit op google is dan ook erbarmelijk....

Kostbaar is het niet zolang ik de bandbreedte maar niet overschrijdt, zal een kwestie worden van online zetten voor een bepaalde tijd, en dan geen filmpies van 30minuten :wink:
Proud member of the Adventure Chaptor

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » wo jan 03, 2007 4:50 pm

***UPDATE***

De foto galerij is vanaf heden toegankelijk met je Forum ID + password, dus niet langer een apparte login.
Proud member of the Adventure Chaptor

Relax
Berichten: 1340
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:06 pm
Locatie: St-Martens-Lierde begot.
Contacteer:

Bericht door Relax » wo jan 03, 2007 10:33 pm

Blij da'k nooit ingelogd heb. Al dat omslachtig gedoe.

Kan eindelijk ook dat mailtje de vuilbak in.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten