Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Forum aankondigingen
Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Bericht door YO » vr dec 28, 2012 9:05 am

BBMW schreef:
Motorpsycho schreef:Heb je er nog eens over nagedacht Master B. :W

Ik blijf het niet verstandig vinden dat je een gepost bericht na 5 min niet meer kan aanpassen.
:^
en ook niet meer kan verwijderen als je dat wilt. :|

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Bericht door MarcB » vr dec 28, 2012 1:38 pm

Met de upgrade naar de laatste versie zijn er een aantal functionaliteiten toegevoegd waaronder deze aanpassing. Dit hebben de ontwikkelaars gedaan om topics leesbaar te houden. Zodra iemand iets post en en anderen reageren hierop waarna de topicstarter vervolgens zijn initiele posting aanpast, dan is de kans groot dat het topic onleesbaar wordt. Dit is dan ook de reden dat er ook een tijd is toegevoegd voordat een ander kan reageren op een posting van een ander.

Hetgeen Yo vraagt betekent dat je als BOC Member "Moderator" rechten moet krijgen. Hiermee kan je ten alle tijden je postings aanpassen of wissen. Alleen om nu iedereen gelijk Moderator te maken lijkt me niet echt de bedoeling. Overigens hebben we hier ook Dopey voor die Moderator is van het forum. Wil je een wijziging doorvoeren, dan is hij de persoon die je altijd kan vragen om e.e.a. aan te passen of te verwijderen.

Wat me wel aan het denken heeft gezet is of het mogelijk is om de Edit functie beschikbaar te houden zolang er nog niet gereageerd is door een ander, dus onafhankelijk van een tijdinstelling. Ik ga hiermee aan de slag :)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Bericht door Evelakes » vr dec 28, 2012 1:42 pm

dat hebben ze op het usa forum quick edit or full edit

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Bericht door MarcB » vr dec 28, 2012 2:04 pm

MarcB schreef:Wat me wel aan het denken heeft gezet is of het mogelijk is om de Edit functie beschikbaar te houden zolang er nog niet gereageerd is door een ander, dus onafhankelijk van een tijdinstelling. Ik ga hiermee aan de slag :)
Yes, gelukt. Editten van een posting of Verwijderen is nu mogelijk onafhankelijk van een tijdsinstelling. Dit kan totdat gereageerd wordt op een posting :D
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Bericht door YO » vr dec 28, 2012 2:18 pm

MarcB schreef:
MarcB schreef:Wat me wel aan het denken heeft gezet is of het mogelijk is om de Edit functie beschikbaar te houden zolang er nog niet gereageerd is door een ander, dus onafhankelijk van een tijdinstelling. Ik ga hiermee aan de slag :)
Yes, gelukt. Editten van een posting of Verwijderen is nu mogelijk onafhankelijk van een tijdsinstelling. Dit kan totdat gereageerd wordt op een posting :D
(y)

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Bericht door MarcB » vr dec 28, 2012 2:45 pm

De Startposting is ge-update, zie Status update Forum werkzaamheden.
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Bericht door motorrijder_2000 » vr dec 28, 2012 3:56 pm

Iedereen weer blij :D :D :D
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Bericht door Motorpsycho » vr dec 28, 2012 11:45 pm

MarcB schreef:
MarcB schreef:Wat me wel aan het denken heeft gezet is of het mogelijk is om de Edit functie beschikbaar te houden zolang er nog niet gereageerd is door een ander, dus onafhankelijk van een tijdinstelling. Ik ga hiermee aan de slag :)
Yes, gelukt. Editten van een posting of Verwijderen is nu mogelijk onafhankelijk van een tijdsinstelling. Dit kan totdat gereageerd wordt op een posting :D
Topper (y)

Verwijderen hoeft van mij niet en zeker niet na dat er iemand gepost heeft. Dat was voor de update ook al zo.
Editten zou echter wel handig zijn. Zeker als iemand (geen bestuur of moderator) een ritje of evenement organiseert dan kan hij/zij een lijstje bij houden in de startposting.
Voor de update was dit wel gewoon mogelijk en gaf dat naar mijn idee geen problemen met de leesbaarheid. Dus editen zou wat mij betreft wel moeten kunnen, lijkt me onzin om een moderator 10x per dag te moeten vragen de startposting aan te passen als ik als clublid een ritje zou organiseren.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Re: Het Forum is weer in de lucht! 01.12.2012 / 16:00u

Bericht door newborn » za dec 29, 2012 12:24 pm

Motorpsycho heeft hier wel een punt vind ik.

Als MarcB blijft volharden in zijn standpunt, of als het hem niet lukt om het betreffende forum-onderdeel zo in te richten (je moet Marc een beetje prikkelen :D ) dan is er wel een "work-around" mogelijk voor georganiseerde ritjes. Ik heb dat op het duitse blackbird-forum gezien:
De eerste deelnemer die de startposting gelezen heeft en zich wil opgeven, maakt een post met zijn nick.
De volgende die zich wil opgeven, quote de eerste post en voegt zijn naam daar aan toe. De volgende die zich wil opgeven die quote weer de laatste post en voegt daar weer zijn naam aan toe.
De laatste post is dus altijd het actuele deelnemerlijstje en de startposting blijft gewoon altijd ongewijzigd staan.

Brrrrrriljant :D :D :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten