En hilsen i fra fjellet

The place to be for our Norwegian friends.
Be aware Norwegian Language only !!
Plaats reactie
Birken
Berichten: 3
Lid geworden op: za jan 19, 2008 2:57 pm
Locatie: Norway (Geilo)
Contacteer:

En hilsen i fra fjellet

Bericht door Birken » za jan 19, 2008 3:41 pm

Hei. Jeg heter Kjell Birkelid er 45 år og gift. :o . Jeg har hatt forskjellige motorsykler som hayabusa, zzr 1100, Vn 1500, cbr 1000, fjr 1300. Men blackbirden som jeg kjøpte ny i 06 er utvilsomt den beste motorsykkel jeg har hatt. Den er har en suveren blanding av sport og tur som ingen av de andre syklene jeg har hatt er i nærheten av. Det eneste som manglet var at den ikke kunne mathce hayabusaens effekt og det har jeg gjort noe med. I fjor vår reiste jeg til havnen protuning i lærdal og fikk montert powercommandor, Kn filter og akrapovic 4 til et anlegg.
Ferdig tunet hadde jeg 158,58 hester og 120 Newton på bakhjulet
I moter er det ca 175 hester og 135 Nm. Det matcher den gamle hayabusaen. I tillegg har jeg flott komfort noe det ikke finnes på hayabusa. Har i tillegg stasja xx;n opp med masse utstyr slik at den skiller seg litt ut.
Jeg kjører mye med 2 kamerater som også har blackbird. Kona er også med litt men hun klager alltid på nedlegga mine så dette begrenser seg.
Morsomt at det har kommet en blackbird side for norske eiere.
Det hadde vært topp og få til et blackbird treff i norge. Hadde vært morsomt og lagt med noen bilder av birden men skjønner ikke hvordan jeg for det til.

Med hilsen fra Geilo :oops:
Kjell Birkelid

indyfix
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 20, 2006 10:22 am
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Bericht door indyfix » za jan 19, 2008 4:49 pm

ehhhh :cry:
Afbeelding

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » za jan 19, 2008 6:13 pm

Welcome and have lot of fun with us.

:idea:

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » za jan 19, 2008 7:21 pm

FilaMenT schreef:Welcome and have lot of fun with us.

:idea:

:idea:
:^

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » za jan 19, 2008 8:40 pm

Welcome and enjoy the forum.

indyfix schreef:ehhhh :cry:
Opletten , dit is Noorscafé :wink:
Proud member of the Adventure Chaptor

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za jan 19, 2008 10:01 pm

Welcome on our board, and have lots of fun with us *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo jan 20, 2008 2:38 am

SMEUREBREUD IJKS EIKELEBREUDEERED

RAGS
Berichten: 1007
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:40 pm
Locatie: Arnhem - Nederland
Contacteer:

Bericht door RAGS » zo jan 20, 2008 8:43 am

ha skjebne moro hit. :wink:

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » zo jan 20, 2008 9:03 am

Velkommen å våre forum , glede seg over yhe lesing og håpe på at på gjensyn med ett slag i den nærmeste tiden!!
Og din ri det cbr 1100 er det best noen gang.

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » zo jan 20, 2008 11:01 am

Evelakes schreef:Velkommen å våre forum , glede seg over yhe lesing og håpe på at på gjensyn med ett slag i den nærmeste tiden!!
Og din ri det cbr 1100 er det best noen gang.
:^

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Blackbird024 » zo jan 20, 2008 11:34 am

Mr. Blue schreef:
Evelakes schreef:Velkommen å våre forum , glede seg over yhe lesing og håpe på at på gjensyn med ett slag i den nærmeste tiden!!
Og din ri det cbr 1100 er det best noen gang.
:^
:+: :^
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

mib
Berichten: 77
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 8:39 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door mib » zo jan 20, 2008 1:16 pm

Hier een vertaling naar krom engels:
hello I am heating Basement Birkelid am 45 year and gift. o. I've had different motorsykler as hayabusa zzr Vn cbr fjr 1300. But blackbirden as I was buying freshly in 06 am doubtless it best motorsykkel I've had. That is have a suveren admixture at was tracing and tour as neither at they other cycles I've had am close to. Facts exclusive as was short of stayed that it no matter be able mathce hayabusaens the effect and it has I done any along with. IN inlets our went I at harbour protuning in erudite and getting mounted powercommandor Kn filters and akrapovic 4 to a aptitude. Completed tunet owned I 158,58 horse and Newton at rear wheel IN fashion is it about 175 horse and Nm. Facts the match it ancient hayabusaen. Additional have I afloat comfort any facts no matter is available at hayabusa. Has additional filling station xxn ; cheer up a lot of equipment unit so that it differ her a bit edged. I drive a good deal of along with 2 buddy as also has blackbird. The wife am also along with a bit but she grumbling always at nedlegga mine saw this curtail her. Humorously that it has come a blackbird agedown for Norwegian holders. Facts owned been crown and achieve a blackbird meet in Norway. Owned been humorously and stuck along with a few pictures at birden but am not comprehending how I for facts at. With the compliments at Geilo oops : Basement Birkelid

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo jan 20, 2008 7:00 pm

Met alle respect voor de goede bedoelingen is dit Cafe bedoelt voor onze Noorse vrienden en wil ik iedereen vragen dit te respecteren.

Iemand welkom heten is leuk, maar laten we het verder hierbij laten.

Alvast bedankt

ReefeR
Webmaster BOC
Proud member of the Adventure Chaptor

mcbamse
Berichten: 35
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 10:07 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Velkommen..

Bericht door mcbamse » di jan 22, 2008 8:20 pm

Hyggelig å få flere inn på dette forumet. Det går litt tregt med rekrutteringa,
men det vil forhåpningsfullt bedre seg. Våre Nederlandske venner prøver å oversette
Norsk til Nederlandsk. Ikke alltid vellykket LOL.
Er selv fra Sandnes, men bosatt i Vennesla. 2 mil fra Kristiansand.


www.mcbamse.com/Blackbird/
:beer: Bjorn. :friends:

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » zo jan 27, 2008 10:14 pm

Hei, kjempe kult at du tokk steget og registrerte deg. Holmestrand er ikke lange turen på en fin dag. Så noen små treff kan ikke være noe problem. MCBamse er ikke redd for noen få kilometer så han dukker nokk opp med fruen på sin BB uansett hvor vi velger å treffest.
Egentlig er Brokelandsheia fint situert midt i mellom Kristiansand og Holmestrand.
Gleder meg til våren, for da treffes vi uten tvil. Kanskje til et konstituerende treff!!!

Lurer på om våre gode nederlandske venner er klar over hvor begrenset kvaliteten er på slike "online oversettings programmer." :lol:

Leftlaner
Berichten: 9
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 9:35 am
Contacteer:

Bericht door Leftlaner » di jan 29, 2008 4:05 am

Velkommen i "klubben" Kjell! I motsetning til deg, har jeg ikke kjørt verken Busa eller ZZR, så jeg har lurt litt på hvordan disse syklene oppfører seg i forhold til 'Birden. Jeg så fornøyd med 'birden at det ikke er aktuelt å se på andre sykler med det første, men det var uansett interessant å se hvordan du sammenlignet 'birden med andre hypersport tourere.. :wink:

Håper du er inne i vår Facebook gruppe også ("Honda XX Blackbird" heter gruppen).

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten