Slijtage carburateur
Geplaatst: di okt 16, 2018 6:44 pm
Hallo
Ik kan mijn bird weer ophalen, maar de tuner heeft ook wat slijtage op de naaldhuizen/gasbuizen geconstateerd. En dat is niet een vervangbaar onderdeel schijnt.
Herkennen jullie dat ook? Dit euvel valt te herkennen aan een oplopend verbruik, doordat ie steeds rijker komt te staan. Is dus geen naalden of sproeier issue. Maar goed, ik ben geen expert.
Het grappige is dat het nieuwe BWE spruitstuk dusdanig anders is dan t origineel dat een Tovamikit veel te rijk staat. Helaas lukt dat dus niet.
Met de Akras en OEM luchtfilter heeft de tuner de nm dip er toch uit gekregen en tot 10 pk meer in het middengebied opgeplust. Op het eind een pk of 5-6 meer.
Mijn vraag is eigenlijk of jullie het euvel van slijtage aan de gasbuizen herkennen. Zo ja, Kun je daar wat aandoen en heb je er wat aan gedaan.
1997 bird met 40k, verbruik 1:15
Ik kan mijn bird weer ophalen, maar de tuner heeft ook wat slijtage op de naaldhuizen/gasbuizen geconstateerd. En dat is niet een vervangbaar onderdeel schijnt.
Herkennen jullie dat ook? Dit euvel valt te herkennen aan een oplopend verbruik, doordat ie steeds rijker komt te staan. Is dus geen naalden of sproeier issue. Maar goed, ik ben geen expert.
Het grappige is dat het nieuwe BWE spruitstuk dusdanig anders is dan t origineel dat een Tovamikit veel te rijk staat. Helaas lukt dat dus niet.
Met de Akras en OEM luchtfilter heeft de tuner de nm dip er toch uit gekregen en tot 10 pk meer in het middengebied opgeplust. Op het eind een pk of 5-6 meer.
Mijn vraag is eigenlijk of jullie het euvel van slijtage aan de gasbuizen herkennen. Zo ja, Kun je daar wat aandoen en heb je er wat aan gedaan.
1997 bird met 40k, verbruik 1:15