Nieuwe gebruiker

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
Plaats reactie
reneschouten
Berichten: 1
Lid geworden op: zo apr 09, 2017 6:02 pm
Contacteer:

Nieuwe gebruiker

Bericht door reneschouten » di apr 11, 2017 10:05 am

Hallo allemaal. Ik wil me even voorstellen. Ik ben René Schouten, wonende te Hellevoetsluis en ik ben in het bezit van een blauwe Honda Blackbird van het jaar 2005. Na 15 jaar ben ik weer op de motor gestapt. Ik ben vorig jaar begonnen met een CBR 1000F uit 1995. Een prima machine in goede staat maar bepaalde onderdelen zijn moeilijk te verkrijgen. Ik heb deze motor ingeruild voor een Blackbird. Gekocht bij Motoport Rockanje. Wat een geweldige motorfiets en wat een soepel vermogen. Ik heb nog geen seconde spijt van deze aanschaf. Ik hoop dat dit zo blijft want snelheidsbekeuringen liggen op de loer. De motor verkeert in uitstekende staat en is op een klein steenslagpitje op de kuip na schade- en krasvrij. Ik hoop met de motor en samen met jullie veel motorplezier te hebben.

strunner
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 19, 2017 6:01 pm
Contacteer:

Re: Nieuwe gebruiker

Bericht door strunner » di apr 11, 2017 11:37 am

reneschouten schreef:Hallo allemaal. Ik wil me even voorstellen. Ik ben René Schouten, wonende te Hellevoetsluis en ik ben in het bezit van een blauwe Honda Blackbird van het jaar 2005. Na 15 jaar ben ik weer op de motor gestapt. Ik ben vorig jaar begonnen met een CBR 1000F uit 1995. Een prima machine in goede staat maar bepaalde onderdelen zijn moeilijk te verkrijgen. Ik heb deze motor ingeruild voor een Blackbird. Gekocht bij Motoport Rockanje. Wat een geweldige motorfiets en wat een soepel vermogen. Ik heb nog geen seconde spijt van deze aanschaf. Ik hoop dat dit zo blijft want snelheidsbekeuringen liggen op de loer. De motor verkeert in uitstekende staat en is op een klein steenslagpitje op de kuip na schade- en krasvrij. Ik hoop met de motor en samen met jullie veel motorplezier te hebben.
welkom! Enne, heb je foto's??


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Nieuwe gebruiker

Bericht door motorrijder_2000 » di apr 11, 2017 10:41 pm

Welkom René.
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Nieuwe gebruiker

Bericht door YO » wo apr 12, 2017 2:08 pm

Welkom.

Veel plezier met ons en op het forum.

Afbeelding

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Nieuwe gebruiker

Bericht door MarcB » vr apr 14, 2017 7:10 pm

Welkom René, veel plezier met je Bird en het forum!
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten