Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Marc1100xx
Berichten: 327
Lid geworden op: do jun 01, 2006 3:51 pm
Locatie: bleiswijk
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Marc1100xx » ma sep 22, 2008 7:30 am

Wij vonden het een leuke dag, veel Blackbird's gezien, jammer dat we de 200 niet gehaald hebben.
Misschien een volgende keer beter.
En natuurlijk hulde voor de organisatie, het is een leuke plek om te vertoeven met de bende.
www.heelsbergen.nl
Iron Butt Association member #15502

It's not about the destination, it's about the journey

ranjoles
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door ranjoles » ma sep 22, 2008 7:32 am

Ik heb het prima naar de zin gehad.
De heenreis was al leuk, LucHoorn ook weer van de partij...dat was lang geleden!
Met 5 BB's naar de A1 waar xxaid met edskie en rich stonden te wachten.
Met 8 BB's gingen we verder en onderweg pikten we nog 1BB met duo op... wie was dat nou :D :W

We waren wat laat omdat we aardig om moesten rijden maar eenmaal aangekomen werden we weer hartelijk ontvangen door Snowy.
Op de camping zelf stond Mark op ons te wachten om ons op de goede plek te zetten.

Het was weer erg gezellig om iedereen weer even te zien en te spreken. Wat dat betreft kom je tijd tekort.
Het was inderdaad ineens dat iedereen wegreed...kwart voor 2 waren er nog maar een paar.... wij besloten daarop ook te gaan.

De organisatie was weer perfect geregeld...echt super gedaan iedereen.
Piet en Susan.... weer uitstekend gedaan!!

Mijn Kids zijn erg blij met de nieuwe knuffels

Martin, Ed , Luc , Richard en Sander.....het was weer gezellig rijden teruggaand,

Groetjes en tot de volgende keer
Robin

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Golliwog » ma sep 22, 2008 7:53 am

Op zaterdag na een mooie en relaxte rit aangkomen bij Piet en Suzan, geen blackbird te bekennen. :shock: Gelukkig kwam Paul er net aan en zijn we de groep tegemoet gereden :lol: . Leve de TomTom want zonder hadden we de groep nooit gevonden. In de groep onder leiding van Jochem nog ff een mooi toertje gereden :] . Super om te zien hoe Karen met haar drie en een halve maand rijervaring (maar wel al bijna 10000 kilometer) de boel toch goed kon bijhouden :} (y). De BBQ was prima en we hebben gezellig gekletst, gegeten en gedronken :cheers: en lekker zitten OH-en met onze Engelse vrienden.
En toen...............kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkouddddddddddd in die tent. Maar wel gezellig tussen al die snurkende en scheten latende companen. Ik was in elk geval blij dat de zon weer opkwam en de boel weer een beetje warm kon gaan schudden. Met een lekker ontbijt en een liter koffie waren we weer aardig op temperatuur.
Fantastisch om al die birds te zien en vooral ook horen aankomen. Blijft een geweldige ervaring :lol: . Jammer alleen dat we de 200 niet hebben gehaald en ook jammer dat er eigenlijk maar zo weinig Nederlandse rijders waren. Volgend jaar beter.
Op zondag ook gevlucht voor de dreigende regen maar onderweg alleen maar een paar spatjes gehad.
Allen die zich hebben beziggehouden met de organisatie ontzettend bedankt. Wij hebben er van genoten.
Piet en Suzan ook bedankt voor de gastvrijheid :klap: en ik zal ze de groeten doen hier in het mooie NdB.

Ed
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Burtonman » ma sep 22, 2008 9:24 am

Spijtig , spijtig en nog eens spijtig :( :cry: , dat het alweer voorbij is. Vrijdag morgen rond 05.45 hr vertrokken met een goed en kostbare beladen firma wagen, naar de mooiste camping van Nederland. Bijna aangekomen zonder stop, moest ik toch maar es een plasje doen, toen opeens iemand aangereden kwam met een blauw busje, en ook nog eens stopte :shock: kon wel eens een overvaller zijn op mijn kostbare (mooie :bleu ), maar nee het was mijn maatje RRon, die de legertent bij had. Bij camping "het groene dak" aangekomen stond de trip-teller op 276 km en een reis-tijd van 2.45 hr, na een hartelijk welkom ( ze kenden mij nog ) werd er al rap koffie geschonken hmmm heerlijk. Toen zijn we maar rap aan het werk gegaan want er was veel te doen, en tegen de middag hebben we lekkere broodjes gegeten aangeboden door onze gast-familie, en die waren zoooo lekker dat ik er een stuk of 5 naar binnen gewerkt heb :oops: , tafel opruimen (moet ik thuis ook altijd doen), en weer aan het werk, en na het werk (er waren al meerdere BB) wisten wij niet beter te doen dat te :beer: . toen riep Piet mij om ff met hem naar china te gaan :shock: , daar aangekomen stond daar een mooie chineese, ikke denken tis toch niet mijn verjaardag :?: maar toen ging er een :idea: branden, en ja hoor wij gingen het eten halen |( , en dat heeft gesmaakt hoor heerlijk. En na het eten weer kletsen tja ook :beer: . Toen moest er geslapen worden :Z en eens kijken of het experiment zou slagen, want heb veel koude gehad, maar was niet de enige :() al de rest van het experiment was een groot suc6, dus nu weet ik wat ik moet veranderen, volgend jaar maak ik een kamp-vuur in de bus :me stupid:
De zaterdag na een lekker ontbijt, mij klaar gemaakt voor de rit, na dat de groepen waren ingedeeld op pad, onderweg stond er een bekende fototjes te maken, verrek dat is Rhino zegt Mark, dus wij (Mark en Henny) door het hard intrappen van de achter-rem 180° gedraaid en ff een tussen stop voor een heerlijk bakkie :coffee: in een mooi kopje en een lekker koekje, man wat woon jij mooi hoor, daarna weer het pad op. Na een tijdje zien we een redelijke grote groep BB's bleek dat MP te zijn met een bende Engelsen, ik dacht , die had er toch maar 7 bij, bleek ineens een stuk of 12 dacht ik te zijn, tja zij MP die sluiten van overal erbij :W :] ( en dat nu maar weer niemand durft te beweren dat MP nog nooit een :coffee: :coffee: :coffee: -groep heeft voor gereden) :-_ . Thuis (op de camping want zo voelde het) aangekomen en na een heerlijke douche (kon alleen geen haardroger vinden) maar weer :beer: :burp: :W en veel kletsen, kwam de heerlijke BBQ, probeerde nog iemand te gaan "paal dansen" maar al rap werd ik :Z en moest er weer geslapen worden, en deze keer was het minder koud, en moet ik zeggen dat het goed te doen is in die bus (y) .
De zondag na een heerlijke nacht, probeerden enkele mensen hun krachten uit op de bus, maar ik dacht "laat ze maar doen die zijn zo weer moe" en ja hoor de rust keerde terug, dus ik mij weer eens omgedraaid :j nu was het D-day , na weer een heerlijk ontbijt klaarmaken voor het werk waarvoor ik mij had opgegeven, de BB's kwamen massaal aan maar de 200 haalden we "net" niet maar toch was de opkomst er niet minder om, om KIKA te steunen, ook mooi te zien dat er zovele buitenlandse BB waren, later op de dag weer alles inladen , opruimen , en nog proberen enkele problemen op te lossen , maar die raakten vanzelf opgelost, anders was ik wel ff langs Breda gereden, daarvoor heb je vrienden (y) :y , nadat bijna iedereen vertrokken was , heb ik van de rest afscheid genomen, en mij ook op weg gemaakt, er was niet zo druk verkeer als ik dacht dus ging het vlot en relaxt aan toe, nog een paar flinke regen buien meegemaakt maar ik werd er niet nat van :+: , ook nog ff gebeld om te vragen hoe het ging , en alles was ok, thuis aangekomen met een heerlijke friet, lekker gegeten en toen de kleren en slaapzak enz uit geladen, de BB moest wachten voor de dag erna, heerlijk gedoucht en om 22.00 het bed in om om 07.00 hr weer wakker te worden, resultaat van het week-end, zeer goed en gezellig , de club heeft het weer goed geregeld en zeker YO voor zijn inzet (y) ; Maar als wij Piet , Susan, Rens, Dochter :oops: naam vergeten te vragen, en zeker Eva, niet hadden waren wij nergens, want zij stonden van s'morgens tot s'nachts voor ons klaar, zonder een teken van vermoeidheid te tonen, altijd met een smyle, daar gaat vooral mijn dank aan, nog ff dit voor de techneuten :-_
572 km gereden met de firma wagen 53 l peut getankt is een verbruik van 9.20 l/ 100 km, :? :shock: ff gekeken maar dat is een hele pagina ,tot de volgende keer op camping "het groene dak", ik kijk er naar uit , doeiiiiiiii

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Ankertje » ma sep 22, 2008 9:44 am

MedicXX schreef:Mark misschien kunnen we een online veiling houden voor het schilderijtje
Daar wordt al aan gewerkt. We moeten nog een paar dingen daarvoor uitzoeken.

Je hoort er meer van.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door YO » ma sep 22, 2008 10:01 am

Lekker weer, 138 Birds en een flinke som geld opgehaald voor KiKa. Al met al een prachtige dag. Annemiek en ik hebben genoten. Was erg gezellig en leuk om de Spaanse Birds te ontmoeten en de Zweedse webmaster Hasse.

Iedereen hartelijk bedankt voor deze wereld dag. In het bijzonder Piet en Susan, vrijwilligers en de organisatie die het weer prima voor elkaar had.

Hier wat Pixies en een videootje.

Werkoverleg

Afbeelding

Afbeelding

De Spaanse Birdies, van wie ik een t-shirt heb gekregen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door YO op ma sep 22, 2008 10:42 am, 2 keer totaal gewijzigd.

indyfix
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 20, 2006 10:22 am
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door indyfix » ma sep 22, 2008 10:33 am

zoals gewoonlijk mooie foto :lol: :lol: 's
ps ik maak volgend jaar die dag vrij
Afbeelding

blackbird andre
Berichten: 72
Lid geworden op: wo mar 12, 2008 11:45 am
Locatie: kampen,ned.

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door blackbird andre » ma sep 22, 2008 11:04 am

hallo

ben vrijdag middag ff langs gereden met de vrouw was nog weinig te beleven maar denk als er volgend jaar weer zo iets is toch het weekeind maar proberen vrij te houden

we werden wel gast vrij ontvangen
bedankt daarvoor
je kan beter ergens spijt van hebben dat je iets gedaan hebt dan spijt van hebben dat je het niet hebt gedaan

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Super-bird » ma sep 22, 2008 8:26 pm

Zoooooooo gaaaaaaaaaaf het afgelopen weekend, begon al vroeg op A28 effe wachten op mijn broer. Daarna heel vlot richting Martin, en daar waren wij dan ook veel te vroeg maar niet erg Anja heeft lekkere koffie en natuurlijk even :)~ op de verse lak van Martin's motor. SUPER MOOI gedaan.

Heerlijk binnendoor verder gereden met MP en Marj@ en MXXL.

Op de camping aangekomen is het eerste wat je ziet :bleu van Butman 8)

En een warm ontvangst van Piet en Suzan, snel het tentje opzetten een maar eens een lekker drankje halen wand het wordt een koude nacht…. Van een drankje werden het er twee en drie vier oeps de tel kwijtgeraakt

http://img252.imageshack.us/img252/7901/dscn2176zp6.jpg

Zaterdag een mooie rit goed gegeten en een perfect gezelschap, topdag dus.

Zondag d-day mijn taak sleutelhangers uitdelen alleen aan BB rijders hé. Een mooie klus die ik met heel veel plezier heb uitgevoerd.

Jammer dat we de 200 niet gehaald hebben, maar volgend jaar een herkansing :+:

Goed georganiseerd BOC bedankt voor het fijne weekend.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door YO » ma sep 22, 2008 9:51 pm

Nog een filmpie van aankomst van Birdies en 3 fotootjes (gemaakt door Dirko)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Motorpsycho » ma sep 22, 2008 10:55 pm

We hebben al een hoop mooie verhalen en foto's gezien. Nu die van ons nog :typing:

Deel 1.

Het was voor veel mensen weer een hele hoop werk, om weer zo'n geweldig evenement in elkaar te zetten.
Allereerst wil ik Piet, Susan, Rens, Eva, Edith en haar man, Gerwin & vriendin en iedereen die geholpen heeft, weer ontzettend bedanken :hug:
Voor mij zijn jullie onsterfelijk :love:


Vrijdag:
Wij zijn vrijdag al vroeg vertrokken, onze 1e stop was in Baarn. Daar zijn we op bliksem bezoek geweest voor 'n :coffee: Daarna snel naar de afgesproken benzinepomp om langs de route een aantal Birdies op te pikken. MXXL stond daar al te wachten. We moesten volgens hem even in Harderwijk een stukkie bouwterrein meenemen om naar MXXL en Mirjam, hun in aanbouw zijnde paradijsje te gaan kijken. Het was nog in een vroeg stadium van de bouw maar ik weet zeker dat het mooi gaat worden. En we er een BBQ lokatie bij gaan krijgen :+ Daarna reden we door richting Martin, waar Carpontie en Super-Bird ook al waren, om met ons verder te rijden. Na dat Anja ons allemaal uit gezwaaid had, Waren we met ze alle lekker op weg naar evenementen terrein 't Groenedak. We hebben onderweg een heerlijke lunch genoten bij een snacksalon :roll: (veredelde snackbar dus) Afijn het laatste stukkie rijden ging lekker vlot en we waren eigenlijk zo bij Piet en Susan. Aldaar natuurlijk iedereen die al aanwezig was begroet en wat gedronken. We hadden natuurlijk nog een klussie te klaren
Ons onderkomen voor het weekend moest nog "even" geregeld worden.

Jell@ druk met het bed opmaken.
Afbeelding

Al bijna klaar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onze buren voor het weekend, waren na een lange en vermoeiende trip ook gearriveerd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooi plekkie hebben we zo.
Afbeelding

Toen werd het tijd om een beetje te gaan buurten.
Afbeelding

De chinees had gebeld het eten is klaar, Dus zijn Piet en Eddy het eten gaan halen.
Tijdens het eten had een of andere onverlaat ons fototoestel in zijn handen gekregen |B
Daar stond dus plotseling een foto op van DON EDDY op :shock:
Afbeelding

Het chinees was zo lekker dat we compleet vergeten zijn om er foto's van te maken :oops: Ik heb begrepen dat Don Eddy ook vergeten is om van de Chineese dame een plaatie te trekken :+

De directie genoot ook van de maaltijd.
Afbeelding

Ook Jell@ en ikke vonden het erg smakelijk.
Afbeelding

Jell@ vond de rode wijn trouwens ook prima smaken.
Afbeelding

De glinsterende ogen spreken voor zich. Ze had het prima naar ´t zin.
Afbeelding

Leen ik me warme winterjas aan Jell@ uit, vind ik er plots 2 mooie blonde vrouwen in terug :shock:
Afbeelding

Afbeelding

Na het chinees eten was het natuurlijk nog lang gezellig. Met misschien voor sommigen wel iets te veel :beer:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even gezellig met Turbo-Tje staan kletsen (en Raptor maar wachten)
Haar woorden waren: JA ECHT
Afbeelding

Rond 02:30 verlichte de maan, tijdens het wachtlopen de rustende Birdies onder de heldere hemel. Het was fris :?
Afbeelding

Zaterdag:
Het was erg fris geweest 's nachts, was een veel gehoorde klacht tijdens het ochtend gloren.
Jell@ en ikke hadden dankzij onze goede voorbereiding nergens last van gehad. We hebben prima geslapen
:D

Het ochtend gloren 07:15
Afbeelding

Afbeelding

We hebben een gezamenlijk, en goed verzorgd ontbijt genoten.
Daarna was het omkleden geblazen, en klaar maken voor de rit. Na dat de hardekern voor en achter rijders de groepjes ingedeeld hadden zijn we vertrokken.
Ik nam samen met Jell@ al onze Engelse gasten mee voor een toeristische trip :]

De koffie met appelgebak stop :p
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat buitenlandse gasten die nog nooit in het noordelijke deel van Nederland geweest zijn, nou eenmaal graag om zich heen keken. Moest ik tergend langzaam rijden om de groep bij elkaar te houden. 1x ging het mis. Er reed een vuilniswagen in de weg en gingen er 4 de verkeerde kant op. Dankzij het kordate optreden van mijn achterrijdster is het allemaal goed gekomen. Jell@ heeft, nadat ze het gevoel kreeg verkeert te zijn gereden, het groepje veilig aan de kant gezet en mij direct gebeld. Ik heb direct de nog wel volgende groep veilig langs de kant van de weg gezet. En gezegd wacht hier I'LL BE BACK. Na dat ik er uit was waar Jell@ en de 3 verloren Birdies waren heb ik ze opgehaald en de groep weer samen gebracht. Toen we terug kwam rijden kreeg ik van de wachtende groep een daverend applaus. Dat vond ik erg leuk :D
We hebben eerst maar even een peukie gedaan voor we weer verder gingen. @ de lunch stop aan gekomen was ik zo moe en gebroken van dat tergend langzaam rijden. Dat ik het helemaal gehad had :evil: Maar de lunch smaakte me goed en ik heb even lekker rustig daar gezeten voor we weer veder gingen. Helaas door de vermoeidheid niet meer aan het fototoestel gedacht.
Motorpsycho was weer redelijk uitgerust (psychische weer sterk genoeg) en had er weer zin in. Ik dacht bij me zelf ik zal )(*^(%^|B die rit uitrijden ook en "mijn" gasten weer netjes en veilig terug brengen naar 't Groenedak. Puur op karakter kan alles, als je maar wil :wink:
Zo gedacht zo gedaan. We zijn na de lunchstop nog een paar keer gestopt, waar de Engelse gasten leuke plaatjes konden schieten.
En werden we weer in gehaald door een achter op komende groep. Nou ik kan je vertellen, das totaal niet mijn ding ingehaald worden |B
Ach dit keer stonden we stil om plaatjes van een typische oude Drentsche stoeterij te maken.

De groep die ons inhaalde, met Stanley en The Doctor als wegkapiteins. The Doctor was alleen te snel voor de camera :shock: Dus die staat er niet op Tong
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De reden waarvoor we gestopt waren, een typische oude Drentsche stoeterij met een rijtje mooie Blackbird's en de 2 600tjes van Jell@ en Karin er voor levert mooie plaatjes op voor onze Engelse gasten.
Afbeelding

Afbeelding

Na weer een stuk verder gesukkeld te zijn, maar weer even gestopt voor leuke plaatjes. Typische Drentsche landschap met 'n rijtje motoren :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het bewijs is weer geleverd, die ZWARTE blijven het mooist Tong
Afbeelding

Zo ziet het hoofd van onze Engelse vriend Paul er uit, als hij midden op straat, zijn gemaakte foto's aan het bekijken is :+
Afbeelding

Engelse wegversperring :think:
Afbeelding

Afbeelding

Er kwam waarschijnlijk een vrachtwagen aan want de wegversperring werd uitgebreid
Afbeelding

Mijn Birdje heeft volgens mij, nog nooit zo zuinig gereden dit jaar. 1:11,6 was de score :D
Maar toch moest ik tanken. Dus heb ik de route even een klein stukje verlegd. Dat was tevens een goede vooruitziende blik voor de dag er op, scheelt weer 'n keer stoppen om te tanken. De man van de benzinepomp vroeg nog logeren jullie allemaal op camping 't Groendak.
Afbeelding

Afbeelding

Kort daarna waren we weer terug op de camping. En konden we lekker na kletsen. Alle Engelse Birdies en hun duo's zijn stuk voor stuk persoonlijk bij me geweest om te bedanken voor de fantastische dag en rit. Daar krijg je dan toch wel een gelukzalig gevoel van. En voel je, je trots op je zelf dat Jell@ en ikke, hun zo'n leuke dag bezorgd hebben. Dan voel je, je meteen weer helemaal gelukkig :D
Mijn grote vriend RK en Evelakes waren er ook nog even zaterdag. Rhino kwam ook even om te kletsen, na dat we met ze alle door zijn straat waren gereden :]
Ik vond het leuk dat ze onverwacht toch ook even op zaterdag langs kwamen om te kletsen.
Afbeelding

2 verschillende nationaliteiten maar niet de Nederlandse, hebben een goed gesprek. Was het nou in het Vlaams of in het Engels :think:
Ik denk het laatste,
Afbeelding

Er kan er maar 1 zijn die zo'n T-shirt aan trekt :+
Afbeelding

RK natuurlijk :!:

Afbeelding

Natuurlijk hebben we daarna genoten van de BBQ. Die uiteraard uitstekend verzorgt was. Helaas geen foto's gemaakt om dat ik te vette vingers van 't eten had :p
Ga er maar van uit dat we lekker gegeten hebben tot in de kleine uurtjes *-* Daarna nog een beetje wacht gelopen en lekker gaan slapen :z

Voor het verslag van Zondag zie deel 2 hier onder.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Motorpsycho » ma sep 22, 2008 10:55 pm

Deel 2

Zondag:

We mochten een half uurtje langer slapen. Dus lekker uitgeslapen opgestaan en aan 't wederom uitstekend verzorgt ontbijt :p
Helaas weer geen foto's gemaakt. Kennelijk was ik toch niet uitgeslapen genoeg :wink:
Onze PR piranha Yoan arriveerde volgens afspraak mooi op tijd.
En na het ontbijt, ging de goed geoliede machine weer op volle vaart draaien. Al die tijd die we er met ze alle, van te voren ingestoken hebben werpt op zo'n moment echt zijn vruchten af :wink:

Het opstellen van de al aanwezige Birds was nog maar net begonnen toen het echt een drukte vanjewelste werd met aankomende Blackbird's en hun gevolg.
Onze PR man had de ere plaats voor aan in de rij :wink:
Afbeelding

De rij groeide en groeide. Maar iedereen zat denk ik aan de :coffee:
Afbeelding

Hier was alles onder controle met de jiffy onderzetter's en sleutelhangers. En was er even tijd voor :coffee: en 'n plakje cake :p
Afbeelding

Afbeelding

Het werd steeds drukker en het was een bonte verzameling Blackbird's.
Afbeelding

Ook bij de andere motoren parkeerplaats werd het al drukker :D
Afbeelding

En ook hier was alles onder controle.
Afbeelding

De heren onderweg naar ............... een verassing misschien :shh
Afbeelding

Bij de tent met eten en drinken werd het ook drukker en drukker. De Kika beren werden goed verkocht.
Afbeelding

Ook dit jaar buiten roken.
Afbeelding

Hier zal wel gezegd zijn: Om het huisje heen en dan wordt je wel weer de weg gewezen.
Afbeelding

De dames hadden even adem pauze.
Afbeelding

Een zeer gemêleerd gezelschap met diverse nationaliteiten.
Afbeelding

Ons jongste lid was ook ter plaatse.
Afbeelding

Ik denk dat ze hier tegen mama zei: Mama, Pa heeft een vreemde achter op, nog niet wetende dat papa en zijn motor allang op het veld stonden :D
Afbeelding

Ook bij de ingang was alles onder controle en gezellig.
Afbeelding

Er werd goed geld ingezameld voor Kika
Afbeelding

Afbeelding

En denk maar niet dat je zomaar door kan rijden.
Afbeelding

Is dit nou hoe die beren gemaakt worden :?:
Je zou het haast denken. Want €6,95 is natuurlijk geen geld voor zo'n goed doel :!:
Afbeelding

Afbeelding

Yoan even op bezoek bij de Fietsers oversteek crew.
Afbeelding

Het werd nog steeds drukker en gezelliger
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas gingen geheel begrijpelijk de Duitsers die gezamenlijk gekomen waren, weer gezamenlijk nog voor de veiling van het exclusieve schilderij weer huiswaarts. De meeste moesten immers nog een eind rijden. Wat ik eigenlijk nog erger vond, is dat het merendeel huiswaarts ging toen er een paar donkere wolken kwamen. Een bekent gezegde is hier absoluut van toepassing: Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer. Waardoor de veilig afgelast is, en de bekendmaking van de voorlopige opbrengst voor Kika voor een beperkt gezelschap gedaan moest worden. Ondanks dat kleine min puntje is er een mooi bedrag voor kika opgehaald (y)

Na dat bijna iedereen, die niet het hele weekend aanwezig was, al vertrokken was, werd het tijd om de boel op te gaan ruimen.
Afbeelding

Afbeelding

Iedereen druk aan het opruimen, inpakken en opladen.
Afbeelding

Afbeelding

Weer bijna thuis. Maar even gestopt om viziertjes te wisselen ivm. de laagstaande zon.
Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat we al met al terug mogen kijken op wederom een geweldig weekend. Met een mooie opbrengst voor het goede doel Kika.
Ik wil iedereen die geholpen heeft nogmaals bedanken voor hun komst, hulp, inzet, etc. etc. Applaus en een schouderklopje voor je zelf :!:

:BOC :BOC :BOC :BOC :BOC :BOC

Piet en Susan nogmaals dank voor het geweldige weekend en doe mijn vriend Rens de groeten :wink:
We komen zeker nog eens. En spreken elkaar snel :wink:
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op di sep 23, 2008 8:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Man in Black-Bird » ma sep 22, 2008 11:51 pm

Hee Ed en karin door z.n Engelse trauma groep is MP helemaal vergeten dat wij ook gezellig het laatste stuk hebben meegereden !!??

En dat het best lekker ging met ons erbij :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:


vgr MiBB

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door YO » di sep 23, 2008 5:06 am

Mooi en leuk verslag MP! Lijkt wel een boek! :lol:

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Dirko » di sep 23, 2008 8:17 am

Mooi verslag hoor en ooie ploaties !!!

o ja ik zag net dat mijn linkie plaatsen Zondag avond niet helemaal goed is gegaan bij deze dus moet hij wel werken, hij staat ook nu bij me oorspronkenkijke bericht op de eerste Pagina!!!!

http://picasaweb.google.com/lh/view?una ... &tags=kika#
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Medic-XX » di sep 23, 2008 10:45 am

Mooie fotoos Dirk alleen jammer dat ik er maar een keer op sta. haha Mooie sessie :P

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Ankertje » di sep 23, 2008 5:38 pm

FilaMenT schreef:Even in het kort wat cijfers.

138 Blackbirds hebben Hollanschveld bezocht.
112 KiKaberen zijn er verkocht.
€1009.69 is er door jullie bij elkaar gebracht (voorlopige stand)

Het schilderij is niet verkocht omdat jullie, bang voor een regenbui die niet in Hollandscheveld is gevallen, massaal zijn vertrokkken. Daar moeten we nog wat op verzinnen.

Allen die zijn gekomen en hebben geholpen met deze dagen. Heel erg bedankt!
In het bijzonder Piet, Susan, Eva en Rens. Jullie gastvrijheid en verzorging waren geweldig.

Ik heb genoten van deze drie bijzondere dagen. :D


:idea:
Nog wat cijfers,

We hebben er 6 nieuwe leden bij. Tijdens de recordpoging hebben zij zich aangemeld.
Bijzonder is te noemen dat we 56 buitenlanders op het veld hadden staan. Dit na aftrek van onze Belgiesche BOC leden.
De helft van Nederlandse bezoekers afgelopen zondag geen BOC lid is.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Ti-BB » di sep 23, 2008 7:39 pm

Motorpsycho schreef:Is dit nou hoe die beren gemaakt worden :?:
Afbeelding
[/b]


Nu hoop ik maar dat die beren niet op konijnen lijken want bij mij doken ze ook direct de koffer in :!: :D Ik vind ze erg leuk maar het gezin is groot genoeg zo :wink:
Gelukkig worden ze snel volwassen en inmiddels zijn 8 beren al weer het huis uit. Ze slapen nu bij de kids van vrienden.

Afbeelding

M.b.t. afgelopen weekend kan ik zeggen dat ik nog steeds met zo'n smile rondloop dat het moeilijk is om het dagelijkse ritme weer op te pakken. In een woord: GEWELDIG!

Graag wil ik Piet, Susan, de organisatie en alle vrijwilligers hartelijk bedanken voor de tomeloze inzet.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door YO » di sep 23, 2008 7:56 pm

Echt een hele mooie foto Arthur! :lol: :P

En Dirko...bunt mooie ploatjes 8) !

zit ook wel te denken aan een spiegelreflex..Meer zooi om mee te slepen maar veel meer mogelijkheden.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door MarcB » di sep 23, 2008 8:22 pm

Het was helemaal top! Lekker gekletst, veel gezien en ook weer een paar nieuwe leden erbij :)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

edskie
Berichten: 132
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 2:23 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door edskie » di sep 23, 2008 8:43 pm

MedicXX schreef:Mooie fotoos Dirk alleen jammer dat ik er maar een keer op sta. haha Mooie sessie :P
Martin ,hierbij dan alsnog een 2e foto waar je op staat :wink: :wistle:

Afbeelding


:w:
TK ...Canon 350d +sigma 18-50+BG-E3 batterijgrip+extra accu+afstand bediening

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Gerrit XX-L » di sep 23, 2008 9:37 pm

edskie schreef:
MedicXX schreef:Mooie fotoos Dirk alleen jammer dat ik er maar een keer op sta. haha Mooie sessie :P
Martin ,hierbij dan alsnog een 2e foto waar je op staat :wink: :wistle:

Afbeelding


:w:
IK zit er bij en kijk er naar hoe jij die poffertjes weg werkt :twisted: kreeg er trek van :)
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Golliwog » di sep 23, 2008 9:54 pm

Man in Black-Bird schreef:Hee Ed en karin door z.n Engelse trauma groep is MP helemaal vergeten dat wij ook gezellig het laatste stuk hebben meegereden !!??

En dat het best lekker ging met ons erbij :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:


vgr MiBB
Dacht het wel, veel gezelliger met ons erbij. hahaha

MAzzzllllll
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Medic-XX » wo sep 24, 2008 8:07 am

edskie schreef:
MedicXX schreef:Mooie fotoos Dirk alleen jammer dat ik er maar een keer op sta. haha Mooie sessie :P
Martin ,hierbij dan alsnog een 2e foto waar je op staat :wink: :wistle:

Afbeelding


:w:

Dank je wel hoor lekker weer aan het eten

ranjoles
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door ranjoles » wo sep 24, 2008 12:25 pm

Wie is die kerel in het rood nu...... :D
Schrik me een hoedje...


Lekker hoor die poffertjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten