Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Burtonman » zo sep 28, 2008 5:37 pm

Zeer mooie fotokes :lol: spijtig dat het weer om is, dat het maar rap weer volgend jaar is 8)

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Ankertje » zo sep 28, 2008 8:43 pm

Heel anders voelde het aan om met de auto met aanhanger met BB naar Hollandscheveld te rijden. 80km per uur dat valt niet mee. Al snel werd dat 110 tot 120 km met als resultaat dat ik door een vriendelijke motoragent er op werd gewezen dat het iets minder snel moest. Hij had blijkbaar haast en reed door. Gelukkig maar en ik vond hem de beste flik ooit.
Na een paar files kwamen dochter ik na ruim 4,5 uur auto op de camping van Piet en Susan aan. Net of dat lange jaar er niet tussen had gezeten. Het weer was hetzelfde net als de hartelijkheid die zo typerend is voor het sfeertje op de camping van die twee heerlijke mensen.
Snel het tentje opgezet met o,o hulp van dochterlief. Het lieve kind had al uren liggen slapen in de auto dus enig medelijden was wel op zijn plaats.
Het was gelijk gezellig, hartelijk en ik voelde me helemaal thuis. Lekker biertje en medestrijders die het gerstenat vriendelijk aanreikten. Voor ik er erg in had zaten we heerlijk van een Chinese maaltijd te genieten. Er was op meer deelnemers gerekend. Helaas waren er een aantal die het af lieten weten zodat de wij jammerlijk voor hun kosten konden opdraaien.
Al snel werd het laat. Bier werd wijn en die was vooral rood. Engels Spaans en Drents konden we allen spreken. Het mooiste we begrepen elkaar perfect. In het bijzonder de Bacardi Brothers (BB). Heerlijk om zo’n stel uit hun dak te zien gaan. Ik zat er naast en heb er van genoten.
De nacht was gewoon erg koud. Nog net geen ijs in de snor. Het ontbijt met hete koffie was meer dan welkom. De zon werd snel krachtiger de temperatuur steeg. Mooi weer om te rijden.
Vol verwachting over wie er allemaal met ons mee zou rijden. Helaas bleek dat de BOCers duidelijk geen behoefte hadden aan een ritje. Jammer want het was een fantastische rit met heel erg mooie plekjes die zeer werden gewaardeerd door onze buitenlandse gasten. Onverwacht hebben we bij Rhino koffie gedronken. Het ging goed met hem. Zijn lijf doet het steeds beter en hij kijkt er naar uit weer motor te kunnen rijden volgend jaar.
De gezamenlijke stop voor de lunch was erg gezellig en zonnig. De kroketten en slagroom met appelgebak waren heerlijk. Natuurlijk werden er sloten thee met melk gedronken.
Nu was het nog 70 kilometer. Een uurtje dus.
Het feest kon beginnen. Geen bier maar gelijk wijn. Vlees, salade, brood en saus. Heerlijk was het. Er was meer dan we op konden. Duitsland en zweden was ook komen opdraven. De sfeer bereikte zijn hoogtepunt. Het werd laat. Ook hing er een prille liefde in de lucht. Op de schommel werd de kennismaking voorgezet zonder dat wij het wisten. De lovebirds hebben nu een internetrelatie waarbij hij, het huiswerk Engels maakt voor dochterlief.
Deze nacht was een stuk aangenamer. Korter en minder koud. Na het wederom een goed ontbijt waren we gereed om 200 motoren op het veld te zetten. 200 zijn er wel geweest. Alleen geen BB’s. Wederom lieten de BOCers het af weten. Slechts een vijftigtal van de 230 BOC leden waren aanwezig. Het nieuwe was er natuurlijk al af na vorig jaar.
Even na 13.00 uur kreeg men het op zijn heupen. Drie donkere wolken met twee spatten regen en het veld was leeg. Het schilderijtje dat we wilden veilen bleef jammerlijk in zijn doosje. De belangstelling was er niet.
Als internationaal treffen was het een geslaagd treffen. Wel ben ik bijzonder teleurgesteld in de deelname van de BOC leden. Er zijn er bij elkaar minder dan 50 geweest.

Een woord van dank is op zijn plaats aan allen die hebben meegewerkt. In het bijzonder Piet en Susan.
Wat we hebben opgehaald voor KiKa is meer dan geweldig en het wordt nog meer.

Ik heb nog wat plaatjes gemaakt. Niet van het gehele treffen. Soms was het daar helaas even te druk voor.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was fijn.


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Motorpsycho » zo sep 28, 2008 8:49 pm

Prachtig al die foto's en verhalen. Het voelde als of we weer even daar bij Piet en Susan waren *-*

Kan mij bijna niet snel genoeg gaan om weer daar te zijn :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door RRon » zo sep 28, 2008 9:14 pm

Mooi verhaal en mooie foto's Mark!!

Mijn mooiste moment van dat weekend, toen jij op zondagmiddag vertelde dat er voor KIKA ruim 1000 euri's waren opgehaald, jouw gezicht op dat moment sprak boekdelen!!!! Toppie. :D
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Dirko » ma sep 29, 2008 9:43 pm

Mooi verhoal en leuke ploatie's , kan niet wachten tot ik zo een foto kan maken van Zoe bij mij in de tent!! :D :D
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Opmerkingen naar aanleiding van het Int treffen (sfeer BOC)

Bericht door martin » di sep 30, 2008 2:54 pm

Hier nog een filmpje van onze aankomst bij 't Groene dak, waar wij met zijn zessen binnendoor naar toe gereden zijn.
We hebben er drie dagen ons onderkomen gehad.
Het was een weekend wat in mijn geheugen gegrift blijft, en heb mij geen seconde verveelt
Ik en velen met mij 'neem ik aan' hebben er ontzettend van genoten, de gastvrijheid en het werk dat er in gestoken is om het iedereen naar de zin te maken is hartverwarmend.
Piet, Susan, Eva en Rens ik wil jullie bij deze nogmaals hartelijk bedanken en hoop dat we de volgende keren weer welkom zijn.


Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Man in Black-Bird » di sep 30, 2008 3:31 pm

Leuk filmpje Martin :) maar waarom zo.n lange laatste opname van dat kalf ? :lol: :wink:


vgr MiBB

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door martin » di sep 30, 2008 3:43 pm

Zo'n ding moet je op een bepaald moment ook weer uitzetten, en dat vergeet ik nog wel eens :)

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door black piet » di sep 30, 2008 10:31 pm

Hoe vond ik het?
Hebben jullie die vaak in gedachte, soms glimlachend,heel serieus kijkende,bezorgde en bovenal gelukkig tevreden op klompen lopende man gezien, dat was ik. :+:
Voor ons een weekend wat tot het volgende treffen, voor in onze gedachten blijft, waar heel vaak over nagepraat word in zowel positieve als minder positieve zin, hier mee doelende op een nog gesmeerder treffen als wat we nu hebben gehad.
Want uiteraard, het kan altijd beter en mooier. :klap:
Maar voorlopig was dit voor mij het mooiste treffen wat ik heb mogen meemaken en geniet ik nog steeds elke dag na als ik over onze uitgestorven camping dwaal. :y
Hoe dichterbij het weekend komt hoe nerveuzer ik word, ik zou liegen als dat niet zo zou zijn, onze huiskamer, keuken, blokhut en schuur veranderen langzaam in een catering bedrijf, de camping word langzaam tot feestterrein omgebouwd en voor je het weet is alles voorbij. :w:
Als donderdag de eerste Engelsen aankomen is het echt begonnen, wat voel ik me trots als je hoort wat die hebben moeten ontberen wat wachttijden op de ferry betreft, een toch wat mindere reis hebben gehad mede daardoor. Ontzettend lang onderweg zijn geweest met tevens de jongste meerdaagse van ver komende duo erbij van nog maar 8jaar oud die ondanks een gewonde hand toch met een verbeten smile van de motor van dad afstapt. Bij ons op de camping speciaal voor het treffen gekomen, dan mag je je toch trots voelen. (y)
Ondanks de nachtelijke kou zijn deze en nog een stel Engelsen tot maandag morgen gebleven.
En moest Nena(8 jaar oud) een traantje weg pinken toen ze van haar nieuwe vrienden zondag al afscheid moest nemen.
Maandag morgen heel vroeg is ze weer vertrokken met Chris, haar dad, 8 jaar oud weer met die smile achterop om aan die verre terugreis te beginnen. :)
Ik heb kennis mogen maken met de twee aardigste spanjaarden die ik ooit heb mogen ontmoeten op een BB.
2200 km hebben ze gereden om hier in Hollandscheveld speciaal voor ons, DE BLACKBIRD OWNERSCLUB, die dit treffen organiseerden, te bezoeken, mee te eten, te praten, de rit op zaterdag te rijden en zondag al die verschillende BB's te zien.
2200 km heen en .... juist ook weer terug. Ach wat zijn afstanden in dit hele grote euro land op zo'n geweldige Black Bird.
Of wat dacht je van onze XXCorbin uit Noorwegen voor het tweede jaar op de camping met op sleep een heel zweeds gevolg.
Wat zijn eigenlijk afstanden om zoiets moois te mogen bezoeken. :]
Onze Belgische vrienden die, alsof het de gewoonste zaak is, er gewoon zijn. Dit geeft je toch een geweldig gevoel.
En dan al die aardige Duitsers die me hoofd gek zeurden voor een paar echte Hollandsche klompen. :+
Ik of beter gezegd wij hebben een geweldig weekend gehad, natuurlijk zullen er altijd in zo'n weekend situaties zijn die anders kunnen en waar we met z'n allen aan kunnen werken, het zij ideeen het zij inbreng op een andere manier, er valt nog veel te bepraten. :coffee:
Ik wil toch diegene die zondag de moeite hebben genomen om een stand(je) in te richten voor verkoop van diverse, bedanken voor hun moeite, en in een zin me teleurstelling uitspreken voor diegene die deze moeite niet hebben genomen.
Ik ben ervan overtuigd dat de zondag een minder snel einde had gehad als er wat meer te beleven zou zijn geweest bij deze kan ik alleen maar zeggen Dames, Mannen Blackbirdownersclubleden onze club bestaat bij gratie van u en tevens door inzet van u, waak ervoor om tegen de wind in te pi..... maar laten we proberen om het volgende treffen tot een nog groter succes te maken want dat we op de goede weg zitten hebben we dacht ik wel bewezen. :hug:


Allemaal die getracht hebben ons een bos pauweveren op een bepaalde plek in te brengen, die mensen, die willen wij vanaf een stil en verlaten paradijsje ontzettend hartelijk bedanken voor alle bijzondere complimenten. Af en toe worden we er verlegen van. :oops:


Tot op de camping,
Rens,Susan en Piet

Een vervelend begin, maar een geweldig weekend voor onze jongste duo.(by Nena)
Afbeelding

Eerste stop, heerlijke appelgebak,en twee spanjaarden die eigenlijk overal foto's wilde maken. Nadat ik geprobeerd had ze duidelijk te maken dat ze daarvoor een keer terug mogen komen vanuit spanje waren ze tevreden.
Afbeelding

Gewoon samen in een klein tentje, donderdag komen en maandag als laatste weer weg, voor en na het weekend de vakantie eraan vastgeknoopt in Edam voor de zesde keer, niks niet koud en nu weer in Engeland.
Afbeelding

Tja wat kan je hier nou op zeggen, gewoon schik samen denk ik.
Afbeelding

Wie komt hier nou uit het bos bij grootmoeder vandaan?
Afbeelding

Webbie?
Afbeelding

Ook als niet op kleur staan blijft het een pracht gezicht!
Afbeelding

Afbeelding

Ik begrijp niet waar onze zweedse vriendin zich voor schaamt?
Zou het haar paaldans act van de avond ervoor zijn?
Afbeelding
Here I am Will you send me an angel

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door RK » di sep 30, 2008 10:40 pm

Erg naar me zin gehad en weer nieuwe en oude leden gesproken ...
Heel leuk om de verhalen terug te lezen en de foto's te zien...

Alle lof naar de organisatie *-* :klap:

Jammer dat een paar donkere wolken ervoor zorgde dat de camping leegstroomde :(

Persoonlijk hoop ik dat ik volgend jaar weer wat meer bij treffens kan komen .........

zowiezo tot kijk bij het BOC feest!!

Afbeelding

NIET webbie ..... maar RK :wink:

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door black piet » di sep 30, 2008 10:50 pm

RK schreef:Erg naar me zin gehad en weer nieuwe en oude leden gesproken ...
Heel leuk om de verhalen terug te lezen en de foto's te zien...

Alle lof naar de organisatie *-* :klap:

Jammer dat een paar donkere wolken ervoor zorgde dat de camping leegstroomde :(

Persoonlijk hoop ik dat ik volgend jaar weer wat meer bij treffens kan komen .........

zowiezo tot kijk bij het BOC feest!!


NIET webbie ..... maar RK :wink:
Tekst staat boven het plaatje! :wink:
Here I am Will you send me an angel

maddog
Berichten: 159
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 7:57 pm
Locatie: bedum
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door maddog » di sep 30, 2008 11:02 pm

Man in Black-Bird schreef:Leuk filmpje Martin :) maar waarom zo.n lange laatste opname van dat kalf ? :lol: :wink:


vgr MiBB


:axe: :gun: :naughty: :fight: :__






:hug: :cheers: :w:
life is an open book. you write the pages yourself.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Motorpsycho » di sep 30, 2008 11:07 pm

Waanzinnig mooi verhaal Piet. Als ik dat lees, proef ik je emotie die HET WEEKEND met zich mee brengt.

Nogmaals mijn dank aan jullie :!: Ik voel mezelf op jullie paradijs net zo thuis als thuis :D

Graag tot de volgende keer. En ik heb nu al weer zin om het vele werk, wat het toch met zich meebrengt, allemaal weer te doen, om de volgende editie tot een nog groter suc6 te maken *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Man in Black-Bird » di sep 30, 2008 11:30 pm

Heeeeeee Jochem zo is het wel genoeg dadelijk gaattie campingPIET nog naast z.n klompen lopen :lol: :wink:


Maar ik denk er net zo over :D !!! :+:


vgr MiBB

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door ReeF » wo okt 01, 2008 7:29 am

Niet Webbie, nee helaas niet :roll:

[edit] jarenlange brainwash heeft zijn effect, idd dit is Webbie :D
Proud member of the Adventure Chaptor

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Burtonman » wo okt 01, 2008 2:25 pm

Prachtig verhaal Piet, dat het maar rap volgend jaar is, mss kom ik dan de donderdag na het werk al af, :y *-* :w:

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door YO » wo okt 01, 2008 2:34 pm

Een heel mooi verhaal Piet.. :klap: :klap: Je enthousiasme straalt er gewoon vanaf. :klap:

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door BBMW » wo okt 01, 2008 3:05 pm

Mooi verhaal Piet! En euhh.... nope :wink:
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Frank Switser » wo okt 01, 2008 3:21 pm

Inderdaad een heel mooi verhaal. En ondanks mijn (deels verkeerd begrepen) overpeinsingen had ik niet alleen graag willen komen, maar wil ik volgend jaar ook komen. Helaas zal het wel weer niet lukken omdat zaterdag voor mij vrijwel onmogelijk is. En dit keer kon ik ook zondag niet vanwege mijn verhuizing (die helaas nog steeds niet helemaal klaar is).

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Burtonman » wo okt 01, 2008 3:26 pm

Dus Frank, jij moet altijd op de zaterdag werken, nu een vraagje, je gaat 2 weken op vakantie, dus ook die 2 zaterdagen, nu neem ik aan dat jij dus voor die 2 zaterdagen terug in je zaak staat |(

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Frank Switser » wo okt 01, 2008 3:31 pm

Burtonman schreef:Dus Frank, jij moet altijd op de zaterdag werken, nu een vraagje, je gaat 2 weken op vakantie, dus ook die 2 zaterdagen, nu neem ik aan dat jij dus voor die 2 zaterdagen terug in je zaak staat |(
Nee, ik ben de afgelopen 2 jaar geen enkele zaterdag op vakantie geweest, en er in totaal maar 1 weekje tussenuit geweest.
Als ik een goede vervanger voor de shop had was er geen probleem, maar die heb ik nog niet. Een zaterdag in het seizoen sluiten kost mij gewoon een paar duizend Euro omzet.

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Burtonman » wo okt 01, 2008 3:36 pm

Dan zou ik met deze omzet enkel de zaterdag werken hoor :wink:

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door black piet » wo okt 01, 2008 5:46 pm

Frank Switser schreef:Inderdaad een heel mooi verhaal. En ondanks mijn (deels verkeerd begrepen) overpeinsingen had ik niet alleen graag willen komen, maar wil ik volgend jaar ook komen. Helaas zal het wel weer niet lukken omdat zaterdag voor mij vrijwel onmogelijk is. En dit keer kon ik ook zondag niet vanwege mijn verhuizing (die helaas nog steeds niet helemaal klaar is).
Ik mag natuurlijk niet voor mijn beurt praten, ik zit niet in het bestuur, maar ik denk dat ik redelijk nauw betrokken ben bij de organisatie voor het komende jaar. :oops:
Mocht het nu zo zijn dat wat indeling van de dagen betreft het er in grote lijnen hetzelfde eruit zal zien als dit jaar, dan Frank, ja dan kan je gewoon komen *-* op zondag, want zoals het er nu uitzag is de zaterdag echt niks :n voor jouw en andere sponsers.
Maar de zondag die is gewoon top (y) om te staan, zeker voor jouw, als ik zag hoeveel buitenlanders nog genoeg aan hun BB konden veranderen/blingen :+: dan denk ik dat je geen slechte dag zal draaien.
Dus Frank zet nou dat derde weekend maar vast in je agenda en dan speciaal de zondag maakt het alleen maar gezelliger!!

Groetjes (en succes verder met je verhuizing)

Piet. :w:
Here I am Will you send me an angel

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door YO » wo okt 01, 2008 6:10 pm

black piet schreef:Maar de zondag die is gewoon top (y) om te staan, zeker voor jouw, als ik zag hoeveel buitenlanders nog genoeg aan hun BB konden veranderen/blingen :+: dan denk ik dat je geen slechte dag zal draaien.
Dus Frank zet nou dat derde weekend maar vast in je agenda en dan speciaal de zondag maakt het alleen maar gezelliger!!

Piet. :w:
Yep... :P

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Frank Switser » do okt 02, 2008 8:58 am

black piet schreef:
Frank Switser schreef:Inderdaad een heel mooi verhaal. En ondanks mijn (deels verkeerd begrepen) overpeinsingen had ik niet alleen graag willen komen, maar wil ik volgend jaar ook komen. Helaas zal het wel weer niet lukken omdat zaterdag voor mij vrijwel onmogelijk is. En dit keer kon ik ook zondag niet vanwege mijn verhuizing (die helaas nog steeds niet helemaal klaar is).
Ik mag natuurlijk niet voor mijn beurt praten, ik zit niet in het bestuur, maar ik denk dat ik redelijk nauw betrokken ben bij de organisatie voor het komende jaar. :oops:
Mocht het nu zo zijn dat wat indeling van de dagen betreft het er in grote lijnen hetzelfde eruit zal zien als dit jaar, dan Frank, ja dan kan je gewoon komen *-* op zondag, want zoals het er nu uitzag is de zaterdag echt niks :n voor jouw en andere sponsers.
Maar de zondag die is gewoon top (y) om te staan, zeker voor jouw, als ik zag hoeveel buitenlanders nog genoeg aan hun BB konden veranderen/blingen :+: dan denk ik dat je geen slechte dag zal draaien.
Dus Frank zet nou dat derde weekend maar vast in je agenda en dan speciaal de zondag maakt het alleen maar gezelliger!!

Groetjes (en succes verder met je verhuizing)

Piet. :w:
Mooi! En goed om al (informeel) te horen.....
De verhuizing is in feite voorbij, nog 1 of 2 dagen werk om het oude huis schoon op te leveren (lambrizering slopen, vloerbedekkingen eruit etc.).
En dan nog een hele lange tijd alle klussen in het nieuwe huis doen. Effectief wonen we nu in een woonkamer, slaapkamer en keuken. De andere kamers is een grote verzameling van dozen , tassen etc.......
De tuin is door 2 professionals met graafmachines en wortelfrezen in 3,5 dagen helemaal leeggehaald, en er zijn 3 kiepbakken schone grond in gekomen.

Momenteel is het een aan- en af-lopen van mannetjes (timmerlieden, electriciens, installateurs, stucadoors, tegelzetters, slotenmakers, keukenplaatsers etc......). Aangezien er blijkbaar altijd meer fout moet gaan dan goed zie je ze allemaal minimaal 2 keer.
Moet je bijvoorbeeld maar eens vragen om een wasmachineaansluiting op zolder. Goed, die zit er dan ook als je er in trekt, maar dan blijken ze de oude aansluiting in de keuken te hebben weggehaald zodat de afwasmachine nergens aangesloten kan worden.......
Eergisteren een servicebeurt voor de HR-ketel. Gisteren kortsluiting doordat de ketel nu water lekt op het daaronder geplaatste stopcontact. Het toen vervangen expansievat kom je dan tot je verbazing in je tuin achter de heg tegen......
Burtonman schreef:Dan zou ik met deze omzet enkel de zaterdag werken hoor :wink:
Omzet is geen winst hoor..... Mijn marges zijn laag.
Maar inderdaad, ik verdien (gemiddeld gezien) op een zaterdag net zo veel als in de 4 weekdagen dat ik open ben bij elkaar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten