05-06-2011 MF KIKA sponsorrit!

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
Plaats reactie
RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

05-06-2011 MF KIKA sponsorrit!

Bericht door RRon » di okt 12, 2010 6:10 pm

Is allemaal nog ver weg maar omdat ik het initiatief goed vind hier ook even een linkje voor diegene die tijd en zin hebben om mee te rijden! Het is mijn werkweekend maar als het effe kan ben ik erbij!!

MF KIKA sposorrit 2011
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: 05-06-2011 MF KIKA sponsorrit!

Bericht door Mr. Blue » di okt 12, 2010 6:25 pm

Goed initiatief. (y) Ik heb de datum alvast in mijn agenda gezet.

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: 05-06-2011 MF KIKA sponsorrit!

Bericht door Evelakes » di okt 12, 2010 6:28 pm

Met zulke Giga spektakels moet je goed oppassen. Als Blackbirdclub kunnen we participeren maar dan zou ik ervoor kiezen het onder eigen hoedje te doen.
Per slot van rekening is het voor de KIKA stichting, dus moet dat niet uitmaken. Het grote gevaar hierin zie ik vooral in diegene die zich niet aan de regels
kunnen houden (wheelies stoppies ed) en dat heb ik al veel te vaak meegemaakt op die Motor Forum treffens.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: 05-06-2011 MF KIKA sponsorrit!

Bericht door RRon » di okt 12, 2010 7:06 pm

Evelakes schreef:Met zulke Giga spektakels moet je goed oppassen. Als Blackbirdclub kunnen we participeren maar dan zou ik ervoor kiezen het onder eigen hoedje te doen.
Per slot van rekening is het voor de KIKA stichting, dus moet dat niet uitmaken. Het grote gevaar hierin zie ik vooral in diegene die zich niet aan de regels
kunnen houden (wheelies stoppies ed) en dat heb ik al veel te vaak meegemaakt op die Motor Forum treffens.
Ben het gedeeltelijk met je eens!! Maar als je het hele topic doorleest zie je dat er tijdens een groot gedeelte van de rit politie begeleiding is. KIKA is op de hoogte en gaat accoord! :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten