GPS på blackbird

The place to be for our Norwegian friends.
Be aware Norwegian Language only !!
Plaats reactie
Birken
Berichten: 3
Lid geworden op: za jan 19, 2008 2:57 pm
Locatie: Norway (Geilo)
Contacteer:

GPS på blackbird

Bericht door Birken » ma feb 25, 2008 3:59 pm

Hei er det noen der ute som har et tips på hvordan man skal få montert en Gps på blackbird. Jeg har en garmin nuvi 200 som jeg kunne tenkt å hatt på mcen, men det er dårlig med plass for montering der framme.
Ps. vet at nuvi 200 ikke er vanntett for bare plukke den av vis det begynner å regne.

Hilsen Kjell

knutaj
Berichten: 20
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 12:09 pm
Locatie: Norway
Contacteer:

Re: GPS på blackbird

Bericht door knutaj » di feb 26, 2008 3:59 pm

Birken schreef:Hei er det noen der ute som har et tips på hvordan man skal få montert en Gps på blackbird. Jeg har en garmin nuvi 200 som jeg kunne tenkt å hatt på mcen, men det er dårlig med plass for montering der framme.
Ps. vet at nuvi 200 ikke er vanntett for bare plukke den av vis det begynner å regne.

Hilsen Kjell
Hei!
Har en Garmin Quest på min. Kjøpte festebrakett fra Touratech.
Kan sende deg et bilde pr mail.
mvh
Knut-Arne

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » di mar 11, 2008 10:15 pm

Jeg bruker en sugekopp med en bevegelig arm på min, den dekker over spidometeret fra 230 kmt og opp over. Det fungerer veldig greit for meg og siden jeg likevell ikke har anledning til å teste toppfarta på sykkelen i mine trakter er det ikke så veldig viktig for meg å finne ut av om jeg kjører 220 eller 25 eller 280 ;)

knutaj
Berichten: 20
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 12:09 pm
Locatie: Norway
Contacteer:

Bericht door knutaj » do apr 17, 2008 11:23 am

XXviking schreef:Jeg bruker en sugekopp med en bevegelig arm på min, den dekker over spidometeret fra 230 kmt og opp over. Det fungerer veldig greit for meg og siden jeg likevell ikke har anledning til å teste toppfarta på sykkelen i mine trakter er det ikke så veldig viktig for meg å finne ut av om jeg kjører 220 eller 25 eller 280 ;)
Sugekopp? PÃ¥ vindskjermen? Funker det?
Har nettopp kjøpt Garmin Zumo 500, men festene som følger med skal monteres på brems eller clutch braketten. Da kommer GPS'en i konflikt med vindskjermen. Ser for meg at det ville vært greit å montere den i senter av styret, i hullet. Noen ide om hva som kan brukes? Hvor det kan kjøpes?
mvh
Knut-Arne

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » do apr 17, 2008 10:12 pm

Sugekoppen min går på speedometeret, jeg kan lese farta fram til 220 så her i landet holder det akkurat ;)
Det er ellers en del folk som har laget seg et feste på vindskjermen, tror selv at et feste på skjermen er å foretrekke fram for styret siden skjermen er mer stabil og dermed står gpsen 100% stille.

knutaj
Berichten: 20
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 12:09 pm
Locatie: Norway
Contacteer:

Bericht door knutaj » ma apr 28, 2008 7:13 am

XXviking schreef:Sugekoppen min går på speedometeret, jeg kan lese farta fram til 220 så her i landet holder det akkurat ;)
Det er ellers en del folk som har laget seg et feste på vindskjermen, tror selv at et feste på skjermen er å foretrekke fram for styret siden skjermen er mer stabil og dermed står gpsen 100% stille.
Jeg monterte min Zumo 550 i helga. Bestilte festebrakett fra Touratech
http://www.touratech.com/shops/001/prod ... 3cd35a1a12
Den settes i hullet midt i styrebrua. Fungerte helt greit både med og uten tankveske.
mvh
Knut-Arne

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten