Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Motorpsycho » do sep 18, 2008 11:28 pm

Beste Blackbird vrienden :D
:tiet :blue2t :matt :silv2t :bleu :silver :tiet2t :red :black :BOC
Hoe vond je het Int. 200 BB voor Kika treffen op 19 t/m 21-09-'08 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voorgaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol:

Het hoe vond je topic voor onze buitenlandse gasten :arrow: How was the International Bash 19, 20 and 21 Sept 2008
:?:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Motorpsycho » do sep 18, 2008 11:53 pm

Start klaar :arrow:

Afbeelding
Afbeelding

Ik mocht nog wel even snel, vlak voor sluitingstijd van de motorzaak hier in de buurt, de voorwiel lagers van de (baby Bird) CBR600 vervangen. Anders had Jell@ met het koekblik moeten gaan :think:
We hadden de spullen op de motor gebonden en ik verplaats Jell@'s brommer voel ik iets vreemds :shock:
Dus ik op onderzoek :D Weer een set slachtoffers van 'n hogedrukspuit |( Schijnbaar heeft de vorige eigenaar er lekker op los gespoten. Lagers waren goed rot |B |B |B

Maar goed het CBR'tje heeft een vers setje wiellagers en is er klaar voor, en wij ook :] :] :] *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Burtonman » vr sep 19, 2008 4:31 am

Ik ga ook vertrekken MAAR......................................... :cry:

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Medic-XX » vr sep 19, 2008 6:20 am

We gaan er een super weekend van maken. Hele fijne vrijdag en zaterdag en ik zie jullie Zondag op de grote dag. Alvast veel plezier :mrgreen: :__ :D :P 8) :lol:

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door MXXL » vr sep 19, 2008 8:19 am

Ook ik heb de spullen klaar staan, positief, het is hier stralend weer, beetje negatief, het is wel koud!!

Tot zo/straks!!
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Evelakes » vr sep 19, 2008 11:59 am

ik zou zeggen neem de boerenkool maar vast mee, nachtje nachtvorst en jullie hebben stampot boerenkool met worst. Morgen..
Veel plezier aldaar,moet voorlopig nog effe werken...

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door RRon » vr sep 19, 2008 6:30 pm

Vanochtend om 08.45 uur Eddy ontmoet langs de kant van de weg, hij was iets aan het zoeken want hij moest pissen.

Na een hartelijk ontvangst van Piet en Susan een paar warme bakkies gedaan en toen aan de slag gegaan! Ales volgens mij aardig goed gegaan en lekker op geschoten. Ondertussen kennis gemaakt met onze Engelse vrienden, aardige mensen, jammer dat dat meisje pijn in de vingers had!
Iets voor 3en ben ik weer naar huis gegaan, motor opgehaald en zit nu weer thuis. Wel jammer want ik weet waarmee de koelkast van Susan gevuld is.

Morgenochtend tegen 07.45 vertrekken wij richting de gezelligste camping van NL en omstreken!!
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Rhino
Berichten: 222
Lid geworden op: wo jul 19, 2006 12:18 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Rhino » za sep 20, 2008 10:29 am

Ik zag de route en dacht niet dat er door Rolde gereden zou worden. En dan nog wel ' mijn' straat. Er rijden veel motoren door ons mooie dorp maar ach je kunt niet alles hebben. Ben ik lekker bezig en hoor een bekend geluid...BB's!! Toeval? Net te laat voor de hele groep en foto's. De tweede groep ook net gezien. Nu wachten of de rest ook komt en dan proberen nog wat foto's te maken. Wil straks nog langskomen op de camping.....Mis het rijden....

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door RRon » za sep 20, 2008 5:31 pm

Na 503 km. wwer thuis. Prachtige dag, vanochtend fris, maar het zonnetje deed haar werk!
Leuke route, MXXL en Nightwish bedankt voor de begeleiding!! :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Evelakes » za sep 20, 2008 8:31 pm

zaterdag avond bbq
Afbeelding
onze spaanse vrienden effe lekker bijgepraat amigoes..
Afbeelding
ook onze kleine Zoë heeft het naar haar zin.
Afbeelding

Rhino
Berichten: 222
Lid geworden op: wo jul 19, 2006 12:18 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Rhino » za sep 20, 2008 9:51 pm

En dit is het presentje voor de aanwezige BBers komende zondag.....

Afbeelding

Rhino
Berichten: 222
Lid geworden op: wo jul 19, 2006 12:18 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Rhino » za sep 20, 2008 10:58 pm

Nog wat foto's van vandaag......


Wat komt daar nou voorbij in mijn straatje.....m'n BB clubmaatjes..... :D
Afbeelding

De barbie was weer gezellig en smakelijk dit jaar. Piet heeft 't weer mooi voor elkaar.
Afbeelding

Over een paar jaar vader en dochter op eigen rossen?
Afbeelding

Dochter Piet was er ook bij...
Afbeelding

Het smaakte ons goed...
Afbeelding

En onze spaanse BB vrienden vermaakten zich ondanks de taalbarriere prima.
Afbeelding

De glimlach van een BBer doet je beseffen hoe bevoorrecht we toch zijn.
Afbeelding

FF een vorkje prikken.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoe is er klaar voor.....
Afbeelding

Sommigen gaan wel heel ver met 'bescherming'
Afbeelding
Afbeelding

Als je dan toch in Rolde bent even bij Rhino aangaan...leuk :D
Afbeelding

rich
Berichten: 752
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:20 pm
Locatie: Wieringerwerf
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door rich » zo sep 21, 2008 3:20 pm

IK ben ook weer thuis was weer gezellig blij dat ik er ook weer eens kon zijn.
Piet en Suzan jullie hebben een mooi paradijsje daar tot de volgende keer,

edskie
Berichten: 132
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 2:23 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door edskie » zo sep 21, 2008 5:16 pm

Mn eerste BB meeting en ik vond het gezellig,zeker voor herhaling

Weet niet of we de 200 hebben gehaald ,maar erg leuk zoveel BB bij elkaar en bijna geeneen die hetzelfde is
Petje af voor de organisatie ,super geregeld :klap:

Nog even dank aan de heren die zo vriendelijk waren me mee te laten rijden vandaag :wink: :w:
TK ...Canon 350d +sigma 18-50+BG-E3 batterijgrip+extra accu+afstand bediening

XXGirlyXX
Berichten: 248
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door XXGirlyXX » zo sep 21, 2008 5:19 pm

:
Rhino schreef:En dit is het presentje voor de aanwezige BBers komende zondag.....

Afbeelding

en IK dan.............................

was toch al zielig....................

en GEEN motor gereden en zelfs geen ...............................presentje

MAAR EH . . . leuke fotokes , indruk van de gezellige sfeer, goede eten en nu maar wachten op meer materiaal en of de poging is geslaagd!!

Kus Girly
Speed is my need 2
Afbeelding

xxaid
Berichten: 278
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 12:26 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door xxaid » zo sep 21, 2008 5:34 pm

Ik heb een hele leuke dag gehad, die uiteindelijk wat langer duurde dan gepland. Door de autoloze zondag mocht ik niet voor vijf uur de stad in! Leuk weer een aantal nieuwe mensen leren kennen. De sleutelhanger is ook erg leuk. Is de veiling eigenlijk nog geweest? Hier nog even wat plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Never let a motorcycle take you somewhere your brain didn't get to three seconds earlier


Afbeelding

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Medic-XX » zo sep 21, 2008 5:38 pm

Ik heb vandaag weer lekker genoten. Jammer van de middag spatjes maar die waren snel weer weg.
Heb een lekkere rijdag gehad met Ranjoles, BB024, Luc, Marcel en duo, Said, Rich en Ed. Lekker ook een ommetje gemaakt toen mij collega's van de KLPD zeiden dat de A28 gewoon weer open was. Niet dus. Maar goed Het is allemaal weer heerlijk geweest.
Ik hoop dat KIKA een mooi bedrag opgehaald heeft. Iedereen bedankt en tot een volgende keer.
Gr Martin

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Gerrit XX-L » zo sep 21, 2008 7:03 pm

Zo dat was weer een mooie dag in Hollandscheveld.

Ik rij van ochtend weg om Blackbirdray op te pikken bij de plaatselijke motorport.
Tis mistig onderweg, het zicht is soms nog geen 50 meter, het wordt er koud door, en men viezer ben ik telkens aan het afvegen.

Op naar Neede, want daar staat Kees te wachten die ook voorde heen reis met ons mee zal rijden.

We doen even een klein tankstation aan, ook even op te warmen en een kopje koffie,
gezellig babbelen we er op los wat we de laatste tijd hebben gedaan, een kleine K&K leek het wel. :wink:

Aankomst in Hollandscheveld is weer super leuk. :D
We zetten de motor in de rij waar de begeleider aan wijst waar ik hem neer mag zetten TIP TOP zo.
Handen schuddend loop ik naar de tent toe waar ik koffie wil scoren, en daar al weer div. bekenden zie.

Om een lang verhaal kort te maken.

Allen die er vandaag waren ? Ik heb er weer een leuke dag aan gehad. :!: :!:

Organisatie :!: Men petje af :!:, en bedankt


Mvg Gerrit Lankhof.
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Ankertje » zo sep 21, 2008 7:52 pm

Even in het kort wat cijfers.

138 Blackbirds hebben Hollanschveld bezocht.
112 KiKaberen zijn er verkocht.
€1009.69 is er door jullie bij elkaar gebracht (voorlopige stand)

Het schilderij is niet verkocht omdat jullie, bang voor een regenbui die niet in Hollandscheveld is gevallen, massaal zijn vertrokkken. Daar moeten we nog wat op verzinnen.

Allen die zijn gekomen en hebben geholpen met deze dagen. Heel erg bedankt!
In het bijzonder Piet, Susan, Eva en Rens. Jullie gastvrijheid en verzorging waren geweldig.

Ik heb genoten van deze drie bijzondere dagen. :D


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

xx-bird
Berichten: 1
Lid geworden op: zo sep 21, 2008 7:21 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door xx-bird » zo sep 21, 2008 8:18 pm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door BBMW » zo sep 21, 2008 8:48 pm

Ik heb vandaag een leuke dag gehad. Ben eerst bij Rick & Syl wezen ontbijten voordat we naar mijn BOP bij Shell Andel zijn gegaan. Bij mijn BOP aangekomen waren al aardig wat mensen aanwezig en om 0900 uur zijn we vertrokken met 11 motoren. Na een kleine omleiding, A28 was nog steeds afgesloten, arriveerden we iets voor 11 uur op Piet's camping.

Het was erg gaaf om al die Bird's te zien staan. Erg vet. Heb met wat mensen gekletst en lekker poffertjes gegeten en gekeken of ik nog wat Mod's voor mijn Wannehave's lijstje kon vinden. Om 13.15 uur waren er al aardig wat mensen vertrokken en toen ben ik met RiRoJ en Yorrin76 met vriendin (ben haar naamvergeten :oops: ), bang voor de dreigende regenbui :wink: , weer vertrokken.

KLIKKERDEKLIK VOOR SFEER PICCIES K&k

Ik wil hierbij mijn hulde uitspreken aan de organisatie voor de tijd en moeite die men gestoken heeft in het organiseren van dit treffen. :klap: :} Ook bedankt voor de sleutelhanger, die is erg gaaf 8)

Groetjes,
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door jorrin76 » zo sep 21, 2008 9:37 pm

Zo de dag zit er weer op !! Maar wat een dag was het weer.
Vanochtend iets vroeger uit bed dan we eigenlijk op een zondag van plan waren, :lol: ontbijtje en toen op weg naar de BOP van BB Peet. Nog voor we bij het tankstation aankwamen had ik me al bij een andere Bird gevoegd (sorry zoveel namen gehoord vandaag je moet me maar even vergeven dat ik ze niet allemaal onthouden heb.)
Er stond al een aardig groepje en nadat er nog enkele bijgekomen waren zijn om 9 uur gezamelijk naar het mooie Hollandsche veld gereden.

T was mijn eerste meeting en had nog nooit zoveel Birds bij elkaar gezien, wel een gaaf gezicht vond ik.
Ook mooi inderdaad dat er zoveel birds staan en er eigenlijk geeneen haast t zelfde is.

Wat gepraat. gegeten gedronken gelachen....en nog wat gepraat (mijn vriendin, genaamd Katarina :lol: , heeft nog een gezellig onderonsje gehad met onze zweedse gasten. was leuk voor haar om als zweedse een paar landgenoten te mogen begroeten.)

Terug mocht ik me weer in het gezelschap van RiRoJ en BB Peet naar huis begeven, Nog even nagekeuveld bij Rick en Syl (bedankt voor de gastvrijheid !) en toen met Peter het laatste stukje nog even opgereden.

Thuisgekomen de Bird weer in de garage gestald en vanavond maar weer begonnen met sleutelen, de PCIII USB en de O2 eliminator moeten er nog in. (Als iemand me kan vertellen desnoods met foto waar de O2 eliminator geplaatst moet worden....graag... :W :W :hail: )

Al met al een geslaagde dag, de mensen die ik niet gesproken heb, excuses maar dat komt de volgende rit of K&K zeker goed want ik zal mijn gezicht vaker proberen te laten zien.

De organisatie bedankt, alles was tiptop geregeld. Piet en Susan bedankt voor de gastvrijheid op jullie mooie complex.
BB Peet en RiRoJ bedankt voor het gezelschap, t was een stuk leuker terugrijden zo !!
:hail:
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Dirko » zo sep 21, 2008 10:33 pm

Zo ook wij zijn weer thuis van een druk en en vermoeiend weekend , maaaaaaar wel een gaaf weekend !!!

Vrijdagavond aangereden en mijn onderkomen voor het weekend bekeken, die ik op het laatste moment aangeboden kreeg van Nightwish waarvoor hulde dank enz , dit Chalet werd gedeeld met Martin , Koen en Alexander, affijn na ingececked te hebben beetje gaan eten beetje zuipen (oa spa fruit en de nodige Cola) beetje lullen, chillen , lachen, observeren etc , daarna proberen te slapen ware het niet dat er een onverlaat in zijn eentje het hele bos bij Piet, Susan , en Rens probeerde om te zagen, slapen wede niets dus.......

De zaterdag ochtend naar een lekkere warme douche ff lekker gelachen om dei verkleumde koppen die verdwaasd uit de tentjes kropen :twisted: :twisted: . o ja ik heb het ook koud gehad hoor vrijdagnacht!!! dus ik ben toen uit bed gegaan en heb de Thermostaat maar op 22 graadjes gezet :-_ :-_ Na wat fotookes schieten en ontbijtje doen , moesten we maar es een blokkie gaan rijden met een groepie. Het was een lekker ritje met mooie dorpie's mooie weggetjes leuke bochie's en lekkere eten onderwegens , weet alleen niet welke lutser de route in mekaar geknutsels heeft, :think: :W maar wat een drempels en klinkers zeg :oops: :oops: maar wel leuk vond ikke zelluf in elk geval 8) 8) .

Toen we terug kwamen van de rit moe maar voldaan stond er al een kluppie automobilisten uit Wijchen en verder te wachten :naughty: :w , en ook onze onderduiker Rhino was er even!! te bikken en kletsen (leuke naam voor een treffen het kijk , klets , en bikken treffen) BBQ in de fik er allemaal omheen gezellig dus :D , een goede truc hiervoor is je legt er vlees op loopt dan zelf weg om te kletsen dan kom je na een half uurtje terug en pakt je vlees eet het op en herhaald deze cyclus een paar maal tot je buikje vol is ha ha :D :D ,

Daarna weer beetje drinken etc slapen en toen ........ toen was het zondag morgen D Day , lekker vroeg eruit ontbijt , motor plaatsen en wachten op wat komen gaat, nou er kwam van alles vooral BBlackbirds en aanverwande artikelen en mensen van allerlei pluimage en nationaliteiten oa Duits , Spaans, Zweeds, Noors, Engels, En Belgs o ja en een paar Nederlanders , en deigene waar het vandaag om draaide waren er namelijk de mensen van Kika en ik ben er zeer fier op dat er zo goed geld opgehaald is met verschillende inzamelingen verkopen etc, en er komt vast nog meer achter weg hoop ik :+: Een ider die hier aan meegedaan heeft en er geweest of gedacht heeft mag er trots op zijn wat er bereikt is ga zo door denk ik dan, en als ik dan vandaag hoor de de vrouw dei achter de stand stond van Kika zelf kortgeleden haar 3.5 jaar jonge dochter aan kanker heeft verloren brrekt me hart heb ik nog meer respekt voor de mensen die dit soort werk allemaal willen doen voor deze kinderen , en op zo een dag is het niet meer belangrijk of je meningsverschil met de 1 of ander hebt en niet met iemand door 1 deur kan , maar het gezamleijke doel is dan er zijn voor deze kinderen!!!!!!!

Anyway ik ga nu slapen (eindelijk) en zeg ik nog Bedankt voor een ieder en in het bijzonder Piet, Suzan en Rens en de rest van de Staff van het groene dak!!!!!!

Tot volgend jaar!!! :D :D

http://picasaweb.google.com/lh/view?una ... &tags=kika#
Laatst gewijzigd door Dirko op di sep 23, 2008 8:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Man in Black-Bird » zo sep 21, 2008 11:31 pm

Even een kort verslag van mijn weekend bij het Boc .Kika treffen !! Om 12.00 uur zaterdag van huis vertrokken waarna ik om 13.15 op de camping van Piet en Susan aankwam, Daar waren Ed en vriendin Karin (op de soes) ook net aan gekomen , toen samen besloten om de tourrijders tegemoet terijden en het laatste stuk van de tourtoch mee terijden !! na div telf met Mark konden we de lunchplaats vinden :) daar ff lekker koffie gedronken en een BB Bal gegeten en gekletst! toen met de laatste groep met als voorrrijder MP (Jochem) en achterrrijdster vriendin Marjella ( Bedankt jully beide daar voor :) ) en onze Engelse BB vrienden leuk terug ( met 2 foto stops) gereden naar de camping .

s.Avonds een lekkere BBQ gehad en leuk gekletst met div mensen waar onder ook onze Engelse BB vriend Paul (Sopranos) :lol: :wink: >Afbeelding
Na een koude vochtige nacht :( de lunch gebruikt en de legertent mee helpen afbreken ( Ron bedankt voor de moeite van het regelen en halen en terug brengen van de tent !! :)

Toen terug gereden t/m Zwolle met Jochem en Marjella en toen als een speer naar huis voor een warme douche en een lekker bed :wink:


Iedereen bedankt voor haar en zijn bijdrage van het treffen !!en met een spec dank voor Piet en Susan en medewerkers voor de voortreffelijke gastvrijheid en de BBQ en Lunch!! en het bestuur van de BOC voor het wederom regelen van een relax en leuk int.treffen :)
en het behaalde reseltaat voor KIKA daar is trots !!en emotie geheel op z.n plaats!! :)
vgr MiBB (Paul)
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op ma sep 22, 2008 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Re: Hoe vond je het Int. 200BB voor Kika op 19 t/m 21-09-'08?

Bericht door Medic-XX » ma sep 22, 2008 6:38 am

Mark misschien kunnen we een online veiling houden voor het schilderijtje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten