MotoGP 2 Winterfun?

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Plaats reactie
Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

MotoGP 2 Winterfun?

Bericht door Raptor » za okt 14, 2006 5:37 pm

Bij afwezigheid van bevroren meren en banden met spikes zijn de winteractiviteiten beperkt...nu hoorde ik laatst dat er afgelopen winter allerlei on-line game activiteiten bezig waren, das natuurlijk altijd leuk. Nu vroeg ik mij af of er nog mensen zijn met originele ideeen om de winter door te komen...zonder gezellige ritjes...en lekker zonnetje...of bloed het gewoon een beetje dood in de winter en bloeien we in de lente pas weer op???
Want in dat geval ga ik maar vast wat antiafkickverschijnselpilletjes scoren bij de haagse straatapotheek op de hoek :reef: :-$ :cheers:

Maja, misschien is het ook wel errug lekker elkaar een paar maand niet te zien/spreken... :o :shock: :? |( :liar: |B *-0 :bbb :bbz :bbbl :bbt :bbr
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » za okt 14, 2006 5:50 pm

Toch een beetje rare gedachten heb je. De laatste rit dit jaar is 10 december. De eerste activiteit is er al weer op 14 januari 2007.

Ik geloof niet dat we echt stoppen.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » za okt 14, 2006 6:15 pm

Ik denk dat diverse forumbewoners nog wel ergens een cd-tje moto gpII onder het stof hebben liggen. Ken net leuk zijn zo tussen 10 december en 14 januari.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » za okt 14, 2006 6:26 pm

Als je niets te doen heb, dan heb ik nog wel een kamertje te behangen en witten. Tussen de bedrijven door kan je misschien op spelpunt.nl kijken.
Spelletje poolen, darten, klaverjassen, pictionary en wat al niet meer. Dit is een site waar je met en tegen anderen speelt. Erg leuk.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » vr nov 03, 2006 3:57 pm

Na er lang niet aan te willen beginnen heb ik deze week dan toch maar een Playstation2 aangeschaft. Voor de kids :wink: .
Wat spelletjes erbij voor de kids en ik kon een spel Moto GP voor weinig 2de hands kopen. Ik heb dus al iets om te doen tijdens natte en erg koude dagen. Komende week even het spel Tourist Trophy halen, hierin speelt onze CBR 1100 XX een rol! Nieuw in de winkel al gezien voor 39,99 euro, iemand een beter bod??
Ik hoop dat er ook een thunderace in het spel voorkomt dan komen Heidi en ik de winter wel weer door, als we even mogen spelen van de kids natuurlijk! :wink: :]
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » vr nov 03, 2006 6:00 pm

MXXL schreef:Ik denk dat diverse forumbewoners nog wel ergens een cd-tje moto gpII onder het stof hebben liggen. Ken net leuk zijn zo tussen 10 december en 14 januari.
Daar doe ik ook graag aan me!!!!!! kan helaas Moto GP hier niet finden.
De meren zijn hier aan het bevriezen en het erf is wit, dus het seizoen is egt afgelopen hier. Snowboard staat klaar, spikes op de 125 cc van zoontje gedaan, maar het wordt zo snel donker dat ik nog veel uren over heb voor een nett spelletje.
BF2 mag ook van mij.

gr@@f-@rnold
Berichten: 37
Lid geworden op: do mei 25, 2006 5:28 pm
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door gr@@f-@rnold » wo nov 08, 2006 8:18 am

MXXL schreef:Ik denk dat diverse forumbewoners nog wel ergens een cd-tje moto gpII onder het stof hebben liggen. Ken net leuk zijn zo tussen 10 december en 14 januari.
Ik heb MotoGP II ook nog steeds, dus als er weer online gespeeld gaat worden zal ik mijn best doen om ook van de partij te zijn :D
XXviking schreef: BF2 mag ook van mij.
Hé een BF2 speler :D
Op welke servers speel je meestal? Ik kom er de laatste tijd ook veel te weining aan toe om BF2 online te spelen. :cry:
former Blackbirdrider rides now Gummikuh :D

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » wo nov 08, 2006 9:28 am

XXviking schreef:
MXXL schreef:Ik denk dat diverse forumbewoners nog wel ergens een cd-tje moto gpII onder het stof hebben liggen. Ken net leuk zijn zo tussen 10 december en 14 januari.
Daar doe ik ook graag aan me!!!!!! kan helaas Moto GP hier niet finden.
De meren zijn hier aan het bevriezen en het erf is wit, dus het seizoen is egt afgelopen hier. Snowboard staat klaar, spikes op de 125 cc van zoontje gedaan, maar het wordt zo snel donker dat ik nog veel uren over heb voor een nett spelletje.
BF2 mag ook van mij.
Ik denk best dat "iemand" een reserve kopietje kan fikken en opsturen :wink:
Stuur me je adres ff op PB dan zal ik dat aan "iemand" vragen :roll:
Proud member of the Adventure Chaptor

RAGS
Berichten: 1007
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:40 pm
Locatie: Arnhem - Nederland
Contacteer:

Bericht door RAGS » do nov 09, 2006 10:00 pm

Mijn motogp staat hier ook nog stoffig te worden. Wat mij betreft mogen we binnenkort wel weer een paar rondjes draaien. Hoor m'n bed al klagen. :lol:

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » do nov 09, 2006 10:18 pm

Ik zal eerst eens goed moeten nadenken over waar ik de cd heb gelaten.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » do nov 09, 2006 11:04 pm

gr@@f-@rnold schreef:
XXviking schreef: BF2 mag ook van mij.
Hé een BF2 speler :D
Op welke servers speel je meestal? Ik kom er de laatste tijd ook veel te weining aan toe om BF2 online te spelen. :cry:
Soms op battlefield2.no waar de meesten heel goed zijn en georganizeerd spelen, maar meestalTV2.no servers, want daar zijn ze niet zo goed. Speel daar vaak met mijn zoon samen en het liefst op Sharki. De nick die ik gebruik is Fornoetull warneer ik alleen voor de grap speel en niet aan stats denk. Waar speel jij Arnold?

gr@@f-@rnold
Berichten: 37
Lid geworden op: do mei 25, 2006 5:28 pm
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door gr@@f-@rnold » zo nov 12, 2006 6:19 pm

XXviking schreef:
Soms op battlefield2.no waar de meesten heel goed zijn en georganizeerd spelen, maar meestalTV2.no servers, want daar zijn ze niet zo goed. Speel daar vaak met mijn zoon samen en het liefst op Sharki. De nick die ik gebruik is Fornoetull warneer ik alleen voor de grap speel en niet aan stats denk. Waar speel jij Arnold?
Ik speel het liefst op een server voor max. 64 spelers. Mijn voorkeursserver is die van de Old Bastards Clan, maar die is meestal vol en dan kijk ik naar een 64 speler-server met de laagste ping. Af en toe kom ik dan ook op een TV2 Noorse server terecht. Mijn nick is jE_RaVeN. Als ik speel heb ik Xfire wel open staan. Als je die ook gebruikt kan ik je wel mijn Xfire gegevens geven zodat je ook kan zien als ik online aan het gamen ben.
former Blackbirdrider rides now Gummikuh :D

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » zo nov 12, 2006 7:29 pm

Hakuna schreef:Mijn motogp staat hier ook nog stoffig te worden. Wat mij betreft mogen we binnenkort wel weer een paar rondjes draaien. Hoor m'n bed al klagen. :lol:
Vandaag voor het eerst in bijna een jaar weer eens geprobeerd. Dat viel niet mee, bijna elke ronde crash ik..... Als je dat zo ziet is het ongelofelijk hoe goed het verleden jaar ging. Ik kom niet eens in de buurt van die ronde-tijden!

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » zo nov 12, 2006 7:36 pm

Als het goed is ga ik morgen het spel Tourist Trophy ophalen, onze CBR 1100 XX speelt erin mee!! :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » zo nov 12, 2006 7:56 pm

Frank Switser schreef:
Hakuna schreef:Mijn motogp staat hier ook nog stoffig te worden. Wat mij betreft mogen we binnenkort wel weer een paar rondjes draaien. Hoor m'n bed al klagen. :lol:
Vandaag voor het eerst in bijna een jaar weer eens geprobeerd. Dat viel niet mee, bijna elke ronde crash ik..... Als je dat zo ziet is het ongelofelijk hoe goed het verleden jaar ging. Ik kom niet eens in de buurt van die ronde-tijden!
En ja hoor, hij is alweer aan het oefenen!
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo nov 12, 2006 8:42 pm

MXXL schreef:
Frank Switser schreef:
Hakuna schreef:Mijn motogp staat hier ook nog stoffig te worden. Wat mij betreft mogen we binnenkort wel weer een paar rondjes draaien. Hoor m'n bed al klagen. :lol:
Vandaag voor het eerst in bijna een jaar weer eens geprobeerd. Dat viel niet mee, bijna elke ronde crash ik..... Als je dat zo ziet is het ongelofelijk hoe goed het verleden jaar ging. Ik kom niet eens in de buurt van die ronde-tijden!
En ja hoor, hij is alweer aan het oefenen!
en zo te lezen vind hij zijn cheats niet meer. :lol: :lol: :lol:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo nov 12, 2006 8:43 pm

Ga hem van de week ook weer eens onder het stof uithalen.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » zo nov 12, 2006 8:46 pm

Het heeft mij (mijn vriendin) een uur gekost, maar ik heb de cd weer gevonden. Ga ook maar eens de injectoren doorspoelen.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » zo nov 12, 2006 10:21 pm

philipXX schreef:
MXXL schreef:
Frank Switser schreef: Vandaag voor het eerst in bijna een jaar weer eens geprobeerd. Dat viel niet mee, bijna elke ronde crash ik..... Als je dat zo ziet is het ongelofelijk hoe goed het verleden jaar ging. Ik kom niet eens in de buurt van die ronde-tijden!
En ja hoor, hij is alweer aan het oefenen!
en zo te lezen vind hij zijn cheats niet meer. :lol: :lol: :lol:
En ik doe dus nooit aan cheats! Als jullie willen dat ik niet meer meedoe, moet je me gewoon van valsspelen beschuldigen...... Dan trek ik me wel terug.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » zo nov 12, 2006 10:33 pm

Je speelt vals! (zooo da's ook weer geregeld)
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo nov 12, 2006 11:07 pm

:?: :shock:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » ma nov 13, 2006 8:47 am

FilaMenT schreef::?: :shock:
Is toch een mooie kans, 1 concurrent minder! :D
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » ma nov 13, 2006 10:00 am

Ik ben de pineut, ben net van Win2K naar XP overgestapt en heb vergeten mijn Config te bewaren van Moto GP, kan ik dus alles op nieuw gaan rijden om de kaarten te unlocken :(


@ Frank, je bent gewoon erg goed, enne je speelt niet vals :D
Proud member of the Adventure Chaptor

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma nov 13, 2006 10:16 am

MXXL schreef:Je speelt vals! (zooo da's ook weer geregeld)
Inderdaad. Ik doe dus niet mee dit seizoen.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » ma nov 13, 2006 10:21 am

Frank Switser schreef:
MXXL schreef:Je speelt vals! (zooo da's ook weer geregeld)
Inderdaad. Ik doe dus niet mee dit seizoen.
Wel aan houden he, niet stiekem onder een andere naam meedoen!! :D
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten