Miss or Mister BOC-forum 2006

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Plaats reactie

Finale "Miss or Mister BOC-forum 2006" maak een keuze uit de top 10, deze is in willekeurige volgorde weergegeven. ( zie reglement)

Peiling eindigde op di jan 02, 2007 8:33 pm

Dt-tje
1
2%
Turbo-tje
3
6%
Motorpsycho
13
25%
Dirko
3
6%
ReeFer
15
28%
FilaMent
7
13%
PhilipXX
4
8%
Roodkapje
2
4%
RiRoj
2
4%
Evelakes
3
6%
 
Totaal aantal stemmen: 53

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Miss or Mister BOC-forum 2006

Bericht door Gregor » vr okt 27, 2006 8:23 pm

Birdies,

We naderen stilaan het einde van het jaar. Na geheim overleg met ......starten we hier een topic, hetwelk zal leiden tot de titel van
"Miss of Mister BOC-forum 2006"
REGLEMENT:

Ieder BOC lid mag 1 of meerdere leden (max 3) vermelden die volgens hem de titel mag toegewezen worden. Dit dient te gebeuren met je motivatie waarom ....Je mag altijd in een later stadium je mening herzien, gelieve dit dan ook duidelijk in een nieuw topic aan te geven, anders gaat het echt onoverzichtelijk worden.

De bedoeling is dus de persoon naar voor te brengen die volgens jouw de leukste of meest technische inbreng of verwezelijking voor het forum gedaan of gegeven heeft in 2006.

Gelieve de voordracht van de kandidaten enkel in dit topic uit te voeren. Dit kunnen jullie doen tot 17 0000 Hr Dec 2006. Vanaf 17 Dec 2006 zal de top 10 van de kandidaten in een poll geplaatst worden. De poll wordt afgesloten op 01 0000Hr Jan 2007. Je eigen persoontje voordragen is bij wet verboden...

Het verloop gebeurt dus in 2 fasen, zijnde de voordrachtfase (een voorronde dus) en de beslissende poll-fase waarin weer ieder lid zijn voorkeur van de top 10 kan kiezen.

De eerste fase kunnen jullie beneden dit veld volgen. Dit zal gebeuren door de naam + het aantal vermeldingen.
De tweede fase is natuurlijk gemakkelijk te volgen in de poll zelf.

De reden van voordracht kan van allerlei aard zijn: Ik geef enkele voorbeelden ( mijn denkpiste...) die naar voor kunnen komen. ReeFer voor het forum ontwerp, onze oma voor de humoristisch inbreng. Dirko voor de meest technische antwoorden. YO voor de prachtige en duidelijke fotoreportages voor hetstellingen of verbeteringen uit te voeren. MP voor het zorgvuldig bijhouden van de ritaanmeldingen ....enz..enz...( vergeet vooral onze vrouwelijke leden niet).


De gerechtsdeurwaarder FilaMenT met hulp van griffier ReeFer zullen voortgaan op het resultaat van de poll overgaan tot de definitieve benoeming van "Miss of Mister BOC-forum 2006". Ze zullen uiteraard toezien op het eerlijk en juist verloop van de voorronde. :roll: Als het eindresultaat een gelijk aantal punten geeft voor de top 2 of 3 zal de eindoverwinnaar verkozen worden door de voorzitter na rijp beraad met zijn bestuursleden. De officiele overhandiging van de titel en de prijzen zal gebeuren door onze voorzitter op een datum en plaats te bepalen door het bestuur.

Haar of zijn naam zal tevens voor eeuwig schitteren in de ere-gallerij van ons forum...( Onze webmaster ReeFer zal er wel iets leuks op bedenken) :lol: :lol:

De winnaar of winnares krijgt van mij een kratje lekker Belgisch bier (jupiler). :beer: Misschien komen er nog extra prijsjes bij geschonken door andere leden of sponsors. De bijkomende prijzen zal ik hier ook toevoegen.


Have fun en moge de beste winnen

VOORDRACHTEN:


Motorpsycho 17x
ReeFer 14x
FilaMenT 10x
Turbo-tje 8x
Dirko 6x
RiRoj 6x
PhilipXX 5x
Evelakes 5x
Gregor 4x
Roodkapje 4x
Dt-je 3x
Frank Switser 3x
Relax 3x
XXViking 2x
Hertog Jan 1x
Man in Black-Bird 1x
Faster 1x
Raptor 1x
Syllie Thing 1x
Caradoc 1x

PRIJZEN:

1 kratje (24 flesjes) JUPILER door Gregor
1 kratje (24 flesjes) JUPILER door Langen
1 poetsbeurt van je Birdje door Motorpsycho
voor de winnaar maak ik GROTE LEKKERE BBBALLEN door Man in Black-Bird
Voor de winnaar maak ik een Irish Stew door Syllie Thing
een kratje Hoegaarden door ReeFer
Als cadeautje wil ik nog wel een fotosoep van de winnende BB maken door Raptor
een tankbeurt ter waarde van 15 pleuroootjes geschonken door Faster
1 fles Bacardi geschonken door Powerbrain
1 zelfgebakken appeltaart geschonken door PeM
een etentje geschonken door Philipxx en Dagmar
een DVD'tje van Bert Visscher met zijn show: "Don Chaot en de foute architect." geschonken door YO
2 grote badlakens geschonken door Mr. Blue
Laatst gewijzigd door Gregor op wo dec 27, 2006 10:01 pm, 37 keer totaal gewijzigd.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr okt 27, 2006 8:39 pm

Erg leuk idee :!: Eh als ik win deel ik 't kratje met de 1e 24 personen die voorgedragen zijn :+ Nee dit is geen poging tot omkoping maar komt recht uit me :love: en liefde voor de BB en de leden van de BOC :wink:

1e: FilaMenT - Omdat zijn inzet en vele uren die hij in de club steekt gewaardeerd mogen worden.

2e: Reefer - Omdat hij dagenlijks vele uren met de pc in de weer is om ons forum draaiende te houden. Zelfs op zijn vakantie adres.

3e: Turbo-tje - Omdat ze onze geweldige evenementen zeer zorgvuldig weet vast teleggen met haar camera. En er daarna veel tijd in steekt om het ruwefilm materiaal tot een fantastische eind product weet te editen.

Ik doe 1 gratis poets beurt voor de Bird in de prijzen pot :wink: (mocht Turbo-tje winnen bedenk ik een passende prijs voor haar omdat ze nog geen Bird heeft)
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » vr okt 27, 2006 8:54 pm

Motorpsycho schreef:1e: FilaMenT - Omdat zijn inzet en vele uren die hij in de club steekt gewaardeerd mogen worden.

2e: Reefer - Omdat hij dagenlijks vele uren met de pc in de weer is om ons forum draaiende te houden. Zelfs op zijn vakantie adres.

3e: Turbo-tje - Omdat ze onze geweldige evenementen zeer zorgvuldig weet vast teleggen met haar camera. En er daarna veel tijd in steekt om het ruwefilm materiaal tot een fantastische eind product weet te editen.

Ik doe 1 gratis poets beurt voor de Bird in de prijzen pot :wink: (mocht Turbo-tje winnen bedenk ik een passende prijs voor haar omdat ze nog geen Bird heeft)


OK maat, dank voor de aftrap :_- DONE

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr okt 27, 2006 9:25 pm

Gregor schreef:
Motorpsycho schreef:1e: FilaMenT - Omdat zijn inzet en vele uren die hij in de club steekt gewaardeerd mogen worden.

2e: Reefer - Omdat hij dagenlijks vele uren met de pc in de weer is om ons forum draaiende te houden. Zelfs op zijn vakantie adres.

3e: Turbo-tje - Omdat ze onze geweldige evenementen zeer zorgvuldig weet vast teleggen met haar camera. En er daarna veel tijd in steekt om het ruwefilm materiaal tot een fantastische eind product weet te editen.

Ik doe 1 gratis poets beurt voor de Bird in de prijzen pot :wink: (mocht Turbo-tje winnen bedenk ik een passende prijs voor haar omdat ze nog geen Bird heeft)


OK maat, dank voor de aftrap :_- DONE


Your welcom MAAT :hug:

Maar eh volgens mij durft de rest niet :shock: :shock: :shock: :? :(
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » vr okt 27, 2006 9:51 pm

oke, hier mijn top 3 :

1 - Reefer : was 1 v/d gasten die mij onmiddelijk deden thuisvoelen op dit forum. Mijn eerste bop-maatje en een geweldige gast.
2 - Filament : zelfde uitleg als hierboven. Zijn inzet voor de club verdiend alle respect.
3 - Dirko : ongelooflijk toffe gast.

Alle 3 staan ze dadelijk klaar met hun wijze raad en technische adviezen.

MMZ
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:52 am
Locatie: Alkmaar (Holland)
Contacteer:

Bericht door MMZ » vr okt 27, 2006 10:07 pm

Here are the votes of the Langedyk jury:

(I didn't submit board members :arrow: it comes with their jobs)

1) Evelakes (did/does a lot for the club and its members)
2) MP (does all the things around rides and meetings)
3) Turbo-tje (just like her..................just like her movies and pics)

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » vr okt 27, 2006 10:10 pm

Erg leuk initiatief :y

Ik denk ff rustig na over mijn nominees
Proud member of the Adventure Chaptor

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr okt 27, 2006 11:00 pm

Miep Miep Zoeffff schreef:Here are the votes of the Langedyk jury:

(I didn't submit board members :arrow: it comes with their jobs)

1) Evelakes (did/does a lot for the club and its members)
2) MP (does all the things around rides and meetings)
3) Turbo-tje (just like her..................just like her movies and pics)
Thanx voor de nominatie :hug: Maar eh typen ze alleen maar engels in langedijk :? :+
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » za okt 28, 2006 7:54 am

@ philipXX
@ Miep Miep Zoeffff

OK DONE thanks

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » za okt 28, 2006 8:11 am

ReefeR schreef:Ik denk ff rustig na over mijn nominees
:think: OVB mag hier wel :w: :wink:

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » za okt 28, 2006 10:35 am

The nominees are:

1) Reefer/Frank lijkt me wel duidelijk, behoeft toch geen uitleg toch!!!
2) Motopsychopaat! :lol: Doet erg veel voor de club in de zin van organiseren van ritten en het bijhouden ervan ,en brengt de stemming er goed in.
3) Turbo-tje voor persoonlijke inbreng aan beeld materiaal en haar oergezellige aanwezigheid.

Kan over een heleboel leden wel goede punten/eigenschappen/bijdragen noemen, maar ik mag me maar beperken tot 3 dus..
Laatst gewijzigd door Evelakes op za okt 28, 2006 10:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » za okt 28, 2006 10:48 am

Evelakes schreef:The nomenees are:

1) Reefer/Frank lijkt me wel duidelijk, behoeft toch geen uitleg toch!!!
2) Motopsychopaat! :lol: Doet erg veel voor de club in de zin van organiseren van ritten en het bijhouden ervan ,en brengt de stemming er goed in.
3) Turbo-tje voor persoonlijke inbreng aan beeld materiaal en haar oergezellige aanwezigheid.

Kan over een heleboel leden wel goede punten/eigenschappen/bijdragen noemen, maar ik mag me maar beperken tot 3 dus..
OK Evelakes DONE thanks

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za okt 28, 2006 11:59 am

@Evelakes

Thanx voor de nominatie :hug:


@ iedereen:
Beetje jammer dat niet iedereen een leuke prijs in de pot doet met nomineren. Het lijkt me erg leuk als we een goed gevulde prijzen pot bij elkaar brengen. Voor en door de leden van deze fantastische club :love: :hug:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » za okt 28, 2006 2:27 pm

Mijn stemmen gaan naar:

1 Faster: Is handig met fotosoep en veel humor
2 Reefer: lijkt me duidelijk, hoofdletter W Webmaster !
3 Hertog Jan: zoals bij alle verkiezingen wint meestal onverwacht en onverdiend de grootste malloot ! :twisted:


Groeten, ik :xx

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » za okt 28, 2006 2:35 pm

Hertog Jan schreef: 1 Faster: Is handig met fotosoep en veel humor
2 Reefer: lijkt me duidelijk, hoofdletter W Webmaster !
3 Hertog Jan: zoals bij alle verkiezingen wint meestal onverwacht en onverdiend de grootste malloot ! :twisted:
Groeten, ik :xx
OK DONE behalve Hertog Jan.... op jezelf stemmen mag niet, kan je wel doen in de poll :lol:
groeten, ik ook :xx

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » za okt 28, 2006 2:43 pm

Oke

nummer 3 is voor...... Gregor ! *-* *-* *-* :w:

Omdat Gregor een krat Jupiler weggeeft ! Zou ik ook doen ! Want het lekkere bier hou ik dan mooi voor mezelf :twisted:


Groeten, Hertog Jan :xx

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » za okt 28, 2006 2:57 pm

Hertog Jan schreef:
Omdat Gregor een krat Jupiler weggeeft ! Zou ik ook doen ! Want het lekkere bier hou ik dan mooi voor mezelf :twisted:
:snoot: helaba.... :twisted: :twisted: JUPILER is the best beer of the world :D Het smaakt heerlijk, je bent er snel zat van, je kan er goed van :r, je heb er er een lekkere hangover van + minstens 3 dagen koppijn :me stupid: en last but not least.... je stinkt een week uit je bek :liar: :liar: :wink:

PS heb mijn nominatie genoteerd ....thanks :wink:

Peter XX
Berichten: 661
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 4:39 pm
Locatie: Amersfoort NL.
Contacteer:

Bericht door Peter XX » za okt 28, 2006 3:11 pm

Oké hier mijn 3 vote's :lol:

1) Reefer. Zoals deze zijn best doet zodat wij van de straat blijven als we niet aan het brommeren zijn. :typing:

2) Motorpsycho. Voor zijn voortreffelijke aan en afmeld lijstjes. *-* *-*

3) Filament, voor zijn goede inzet voor de hele club zodat alles netjes en geregeld verloopt. :_-

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za okt 28, 2006 3:13 pm

Thanx voor je nominatie Peter XX :hug:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Bericht door Man in Black-Bird » za okt 28, 2006 4:10 pm

1>>MIBB

2>>MiBB

3>>MiBB

:shock: wat schrijf ik nou weer :shock: :wink:


Ik bedoelde natuurlijk !!!!

1>>Reefer


2>>Filament

3>>MP


Reden voor 1 en 2 zijn gelijk de inzet voor de vernieuwde BOC site

en Club !!

En ja nr 3 ik moest wat kiezen dus dacht ik neem de mafste BBmaat

die ik ken en die ook nog trouwe inzet toont met zijn Aan en Afmeld topic.s !!!!!!!! :D

En voor de rest zijn jully voor mij allemaal gelijk en winnaars met iedereen z.n inbreng op zijn eigen wijze en manier :D

vr gr MiBB


O ja de prijs voor de winnaars maak ik GROTE LEKKERE BBBALLEN
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op za okt 28, 2006 6:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za okt 28, 2006 4:24 pm

Thanx voor je nominatie MiBB :hug:

Die BBBallen zullen zeker in de smaak vallen :+
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » za okt 28, 2006 5:20 pm

@ Peter XX
@ Man in Black-Bird


OK DONE jullie nominatie is verwerkt. Man in BB tevens dank voor je leuk prijsje :wink:

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » za okt 28, 2006 5:31 pm

Ik ken niemand genoeg om te nomineren.
Maar toch wil ik mijn steentje bijdragen.

Als je mij toestaat Gregor, doe ik er ergens nog een kratje Jupiler bij als prijs.
If you got nothing decent to say!!!

SHUT THE F*** UP WILL YA!!!

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » za okt 28, 2006 5:44 pm

langen schreef:Ik ken niemand genoeg om te nomineren.
Maar toch wil ik mijn steentje bijdragen.

Als je mij toestaat Gregor, doe ik er ergens nog een kratje Jupiler bij als prijs.
:nono: Maatje, je hoeft niet echt persoonlijk iemand te kennen. Lees eens aandachtig de bedoeling. We spreken van Miss or Mister BOC FORUM 2006 niet Miss or Mister BOC 2006.
Dus voortgaan wat je ziet en leest kan je volgens mij gemakkelijk nominaties geven. Give it a try :lol:
Ga in ieder geval je kratje Jupiler erbij zetten *-* :burp: :+: thanks

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » za okt 28, 2006 6:16 pm

In dat geval....


ReefeR: duidelijk toch?
Filament: Houdt ook het spel goed in de gaten.
Dirko: Omdat die ook oevral op dit forum te bespeuren is.
If you got nothing decent to say!!!

SHUT THE F*** UP WILL YA!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten