GESTOLEN!!!!!

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

GESTOLEN!!!!!

Bericht door RRon » wo apr 04, 2007 6:44 am

Nee, gelukkig niet de mijne en ik ken de eigenaar niet, maar ik vind het wel de moeite waard om de ogen ervoor open te houden!!

Deze stond op marktplaats en is gestolen!!
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » wo apr 04, 2007 7:21 am

Ben bang dat ie al in onderdelen in een container zitten! :cry:

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » wo apr 04, 2007 8:00 am

Het is een trieste zaak...... :cry:










Dieven hebben tegenwoordig ook al geen smaak meer..... :lol: Dan steel je toch een mooie BB?

(Kan deze grap nog, of is hij net even te hard?)

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Marty Blackbird » wo apr 04, 2007 11:20 am

Frank Switser schreef:...Dieven hebben tegenwoordig ook al geen smaak meer..... :lol: Dan steel je toch een mooie BB?

(Kan deze grap nog, of is hij net even te hard?)
Wat mij betreft kan deze grap nog.. Maar wie weet zou de eigenaar (of moet ik zeggen ex-eigenaar) zo'n grap niet waarderen.

Het blijft gewoon triest, dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen af kan blijven..

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » wo apr 04, 2007 5:24 pm

Nee Frank, ik vind die grap niet kunnen... Het zal je motor zijn :?

Hopelijk wordt ie heel terug gevonden.

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » wo apr 04, 2007 5:36 pm

Was het mijn motor geweest en jij kwam met dit kommentaar dan had ik er om moeten laggen!

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » wo apr 04, 2007 7:44 pm

een grap moet kunnen, zolang je er niemand mee kwetst. :lol:

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » wo apr 04, 2007 8:06 pm

Ter info:

Ik heb de eigenaar op de hoogte gebracht dat er op dit forum aandacht aan wordt besteed. Ze zijn ons hiervoor dankbaar en laten ons bericht over de verdere afloop.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » wo apr 04, 2007 9:59 pm

Mr. Blue schreef:Ter info:

Ik heb de eigenaar op de hoogte gebracht dat er op dit forum aandacht aan wordt besteed. Ze zijn ons hiervoor dankbaar en laten ons bericht over de verdere afloop.
Da's ook fijn, Frank maakt een grap en jij licht de eigenaar in
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » wo apr 04, 2007 10:05 pm

MXXL schreef:
Mr. Blue schreef:Ter info:

Ik heb de eigenaar op de hoogte gebracht dat er op dit forum aandacht aan wordt besteed. Ze zijn ons hiervoor dankbaar en laten ons bericht over de verdere afloop.
Da's ook fijn, Frank maakt een grap en jij licht de eigenaar in
Ik ben van mening dat de eigenaar meer bij aandacht gebaat is, dan dat er grappen over worden gemaakt. Het zal je maar overkomen.

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » wo apr 04, 2007 11:42 pm

Mr. Blue schreef:
MXXL schreef:
Mr. Blue schreef:Ter info:

Ik heb de eigenaar op de hoogte gebracht dat er op dit forum aandacht aan wordt besteed. Ze zijn ons hiervoor dankbaar en laten ons bericht over de verdere afloop.
Da's ook fijn, Frank maakt een grap en jij licht de eigenaar in
Ik ben van mening dat de eigenaar meer bij aandacht gebaat is, dan dat er grappen over worden gemaakt. Het zal je maar overkomen.
Ook ik ben van mening dat aandacht belangrijk is! Hoe meer mensen het weten, hoe meer de kans op terugvinden stijgt.
En de kans op een grap laat ik niet voorbij gaan. Het is immers niet serieus bedoeld? Natuurlijk is de rechtmatige eigenaar er ziek van, dat zou ik ook zijn, maar ik zou er ook om kunnen lachen (als een boer met kiespijn... :oops: ).

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » do apr 05, 2007 6:37 pm

De straffen zijn hier gewoon veels te laag voor diefstal....... van mij mag de dader in het openbaar aan de hoogste boom!!!

Ace
Berichten: 195
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 8:39 am
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Ace » vr apr 06, 2007 11:28 am

RK schreef:De straffen zijn hier gewoon veels te laag voor diefstal....... van mij mag de dader in het openbaar aan de hoogste boom!!!

Wat ik nog veel leuker vind is met je BB over hem heenrijden en al rijdend een burnout maken over de hele lengte van zijn lichaam en zolang mogelijk vasthouden die Rolling Burnout.......... :arrow: :arrow: :arrow: :jj
I feel the need for speed
M tyres RULEZzzzzzzzzzzzzzzzz

Ace

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » wo apr 11, 2007 7:24 pm

UPDATE

Onderstaand bericht ontving ik op 9 april van de gedupeerden. Het leek mij verstandig eerst even te verifiëren of het de bedoeling was om het bericht op het forum te plaatsen en na goedkeuring dus onderstaand de reactie;

Quote:

een aantal dagen geleden hebben wij een advertentie geplaatst i.v.m onze gestolen honda blackbird. ten eerste wil ik iedereen bedanken voor tips e.d inmiddels zijn wij een stuk wijzer dan we waren mede door een uit de school klappende dader zijn er namen en teleffoonummers bekend de motorfiets is niet meer enige doel van zoekaktie . daders mintens zo belangrijk. wij verhogen de beloning naar 1500 euro aangezien aangifte bij politie nog niets heeft opgeleverd. u kunt ons nog steeds bereiken op tel 06-49402979 of mailen naar mirjam222@hotmail.com

voor advertentie met gegevens motor zie mijn eerder geplaatste advertentie

mirjam en patrick

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Bericht door FilipXX » wo apr 11, 2007 10:53 pm

RK schreef:De straffen zijn hier gewoon veels te laag voor diefstal....... van mij mag de dader in het openbaar aan de hoogste boom!!!

:^ :evil:

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » ma apr 23, 2007 10:23 pm

Update:
Onderstaande mail ontving ik, nadat ik informeerde hoe de zaak er voor stond.

Quote:
hallo hans

zijn anoniem opgebelt door iemand die beweerde motor te hebben en mochten hem terug kopen.hebben tel naam en adres nagetrokken.en aan politie doorgespeeld.
kan verder weinig zeggen nog politie is een strafrechtelijk onderzoek begonnen tegen verdachte en kan tot 10 weken duren voordat we horen of daar iets uitkomt of niet mocht daar niks uitkomen dan gaan we zelf een gerechtelijke procedure tegen verdachte beginnen. uiteraard houd ik jullie op de hoogte van het hele verhaal. leuk dat je nog even reageert.uiteraard is dit zo ver toch gekomen doordat mensen er aandacht aan besteden waarschijnlijk hebben ze door alle ophef erover snel er vannaf gewild en daarom contact met ons opgenomen. uiteraard zijn verdere tips en aanwijzingen nog steeds welkom mensen die iets weten de beloning staat nog steeds. 1 ding is zeker voor mij staat vast wie dit gedaan heeft en ik heb een naam en adres. ik vergeet dit ook nooit meer en ga door met deze verdachte achternajagen tot hij of bekend en geleden schade terugbetaald.

je hoort nog van ons
mirjam en patrick

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » ma apr 23, 2007 10:33 pm

YES, ben blij hier ooit een topic van te hebben gemaakt.
Hoop dat alles goed komt en dat daders aan hun ba........... opgehangen worden!! :twisted: :twisted:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

little devil 666
Berichten: 17
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 10:20 pm
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Bericht door little devil 666 » ma apr 23, 2007 11:52 pm

jaja hier zal ik zelf ook even reageren. heb me maar aangemeld in de hoop de bb nog terug te krijgen of na schadevergoeding uit te kijken naar een nieuwe. afwachten op politie is best moeilijk als de dader 2 straten verder woont maar als we nu (door) slaan verspelen we onze rechten al is hij echt aan de beurt als er over 8 weken niets uit politieonderzoek komt. dan hebben wij niets meer te verliezen. :twisted:

groetjes mirjam.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » di apr 24, 2007 12:50 am

Je nickname voorspelt niet veel goeds!! :wink:

Sterkte.
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » di apr 24, 2007 7:11 am

little devil 666 schreef:jaja hier zal ik zelf ook even reageren. heb me maar aangemeld in de hoop de bb nog terug te krijgen of na schadevergoeding uit te kijken naar een nieuwe. afwachten op politie is best moeilijk als de dader 2 straten verder woont maar als we nu (door) slaan verspelen we onze rechten al is hij echt aan de beurt als er over 8 weken niets uit politieonderzoek komt. dan hebben wij niets meer te verliezen. :twisted:

groetjes mirjam.
Mischien kunnen we daar dan ook een meeting van maken?? :D
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » di apr 24, 2007 9:42 am

MXXL schreef:
little devil 666 schreef:jaja hier zal ik zelf ook even reageren. heb me maar aangemeld in de hoop de bb nog terug te krijgen of na schadevergoeding uit te kijken naar een nieuwe. afwachten op politie is best moeilijk als de dader 2 straten verder woont maar als we nu (door) slaan verspelen we onze rechten al is hij echt aan de beurt als er over 8 weken niets uit politieonderzoek komt. dan hebben wij niets meer te verliezen. :twisted:

groetjes mirjam.
Mischien kunnen we daar dan ook een meeting van maken?? :D
Geinig idee, met 300 Blackbirds in een bepaalde straat in een bepaalde wijk in Rotterdam een beetje gassen om de aandacht te trekken. Volgens mij hebben we ook wel een paar mensen onder ons die qua postuur of uiterlijk nogal indruk wekken. Wie weet is het overtuigend genoeg voor een positief resultaat.

Ik voel er wel wat voor. Maken we er een zgn mini-meeting van en afhankelijk van het resultaat kan het ontaarden in een kijk maar ook in een klets treffen waarbij klets dan iets anders geïnterpreteerd dient te worden dan gewoonlijk. Een BB-BBQ gaat me iets te ver.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » di apr 24, 2007 10:00 am

Het moet ook niet gekker worden :twisted: :evil: :twisted:

adres en telefoonnummer van iemand die hem te koop aanbiedt en dan nog 10 weken wachten!!!! |( |( |(

Waarom gaat de politie er niet op af na zo'n duidelijke tip??? :shock:

Daar snap ik nou helemaal niks van!!:W :W

Toch een duidelijk geval van heling :twisted:

Het idee van Riroj vind ik eigenlijk wel goed...En waarom geen BB-BBQ??

Gewoon uitroken dat rapalje! :gun:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » di apr 24, 2007 10:43 am

RiRoJ schreef:
MXXL schreef:
little devil 666 schreef:jaja hier zal ik zelf ook even reageren. heb me maar aangemeld in de hoop de bb nog terug te krijgen of na schadevergoeding uit te kijken naar een nieuwe. afwachten op politie is best moeilijk als de dader 2 straten verder woont maar als we nu (door) slaan verspelen we onze rechten al is hij echt aan de beurt als er over 8 weken niets uit politieonderzoek komt. dan hebben wij niets meer te verliezen. :twisted:

groetjes mirjam.
Mischien kunnen we daar dan ook een meeting van maken?? :D
Geinig idee, met 300 Blackbirds in een bepaalde straat in een bepaalde wijk in Rotterdam een beetje gassen om de aandacht te trekken. Volgens mij hebben we ook wel een paar mensen onder ons die qua postuur of uiterlijk nogal indruk wekken. Wie weet is het overtuigend genoeg voor een positief resultaat.

Ik voel er wel wat voor. Maken we er een zgn mini-meeting van en afhankelijk van het resultaat kan het ontaarden in een kijk maar ook in een klets treffen waarbij klets dan iets anders geïnterpreteerd dient te worden dan gewoonlijk. Een BB-BBQ gaat me iets te ver.
Nee!

Duidelijker hoef ik me niet uit te drukken. De BOC staat niet achter dit soort acties. Laat staan tot het oproepen tot dit soort acties op ons forum.

FilaMenT
Voorzitter BOC.
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Hilko
Berichten: 120
Lid geworden op: vr jun 23, 2006 8:07 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Hilko » di apr 24, 2007 1:22 pm

Beetje apart. begint dan meer op hells angels te lijken dan een hobbyclub.
Ben het 100% eens met duidelijke statement van FilaMenT

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » di apr 24, 2007 2:51 pm

FilaMenT schreef:
RiRoJ schreef:
MXXL schreef:
Mischien kunnen we daar dan ook een meeting van maken?? :D
Geinig idee, met 300 Blackbirds in een bepaalde straat in een bepaalde wijk in Rotterdam een beetje gassen om de aandacht te trekken. Volgens mij hebben we ook wel een paar mensen onder ons die qua postuur of uiterlijk nogal indruk wekken. Wie weet is het overtuigend genoeg voor een positief resultaat.

Ik voel er wel wat voor. Maken we er een zgn mini-meeting van en afhankelijk van het resultaat kan het ontaarden in een kijk maar ook in een klets treffen waarbij klets dan iets anders geïnterpreteerd dient te worden dan gewoonlijk. Een BB-BBQ gaat me iets te ver.
Nee!

Duidelijker hoef ik me niet uit te drukken. De BOC staat niet achter dit soort acties. Laat staan tot het oproepen tot dit soort acties op ons forum.

FilaMenT
Voorzitter BOC.
Er staan meer gruwelijke verwensingen in deze topic aan de daders.

Er is een groot verschil tussen verwensen en daadwerkelijk iets aanrichten maar dit soort verbale reacties valt wel te begrijpen.

Ik denk dat je deze verwensingen en fantasieën niet moet zien als een oproep tot actie maar moet zien als een uiting van onmacht en woede.

Ik ben het eens met de statement van onze voorzitter Filament dat acties ten alle tijde uit den boze zijn.

Ik wilde er nog aan toevoegen dat het recht zal zegevieren maar dat krijg ik maar moeilijk uit mijn mond nav dit trieste voorval als je het telefoonnummer en het adres hebt van een verdachte en het enige recht wat jij dan hebt is 10 weken wachten... :cry:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten