Grrrr.... maar het is nu de grote opknapbeurt

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Plaats reactie
ranjoles
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Grrrr.... maar het is nu de grote opknapbeurt

Bericht door ranjoles » za apr 14, 2007 3:48 pm

Hoe moet ik het vertellen........

Vandaag moest ik naar mijn werk (avonddienst) dus ben om 14:20 op de BB gesprongen om rustig naar mijn werk te gaan. Aangekomen op een kruising waar je de snelweg A4 op kan gaan richting Schiphol volgde ik gewoon het verkeer en ging met een gangetje van 50 km per uur de naar afslag A4 op.

Ineens hoorde ik voor me gillende banden, en meteen zie ik de auto voor me stil staan.
Natuurlijk meteen (in een flits) vol op mijn remmen maar de auto stond al stil. Rechts was verkeer, links ook dus het enige wat ik kon doen was vol in de remmen en proberen de auto te missen.

Verder voor me waren 2 auto's op elkaar gebotst en mijn voorganger schrok daar zo van dat hij vol in de remmen ging. Hij stond zo snel stil dat ie nog ruimte had van een 10 meter....die 10 meter had voor mij het verschil gemaakt maar das gelul achteraf.

Het lukte me niet. Door het harde remmen ging ik vol op mijn voorwiel en knalde zo met mijn linkerkant tegen de rechterkant van de auto. Ik vloog over de kop en belande op het asfalt en de BB vloog ook over de kop en viel ook neer.

Gelukkig goed gekleed (natuurlijk!!!) en weinig met mij aan de hand behalve een pijnlijke elleboog en heup, maar de BB is total loss. De gehele rechterkant is beschadigd, schermpie gebroken, spiegel afgebroken, subframe helemaal krom, laser duotech zo plat als een dubbeltje en diverse kuipelen gebroken, en gekrast..... naja.....helemaal niets meer van over.

De BB is afgevoerd naar een opslag en maandag kan ik bellen om hem af te laten leveren waar ik wil, thuis of bij een motorzaak....

Dinsdag zal ik hem dan weer thuis hebben en kan ik de schade opnemen.

Het jammere aan dit is dat de BB mijn vervoermiddel was behalve de hobby.... zo snel kan ik geen nieuwe/andere kopen dus ik ben vleugellam.

Aangezien ik geen relatie heb met de motorzaken in de beurt en WA-extra verzekerd ben ga ik ervan uit dat ik de schade moet betalen. (ik knalde immers achterop)

De pest is ook dat de BB nu 10 jaar oud is dus echt veel is hij niet meer waard. Opknappen om te verkopen zal het ook niet waard zijn, maar ik moet wel eerst even kijken wat de schade is natuurlik.

Kan ik zo een schadeBB ook inruilen, verkopen oid?

Ik ben heel verdrietig en boos.....op wie? dunno.

Groeten robin..... ik zal wat foto's plaatsen straks....met de mobiel genomen dus niet denderend.
Laatst gewijzigd door ranjoles op di apr 17, 2007 5:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » za apr 14, 2007 3:54 pm

Pfff is balen kerel :cry: leef met je mee :cry: wens je in ieder geval heel veel sterkte met de afhandeling :wink:

Pe M
Berichten: 136
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:49 am
Locatie: NH Nederland
Contacteer:

Bericht door Pe M » za apr 14, 2007 4:19 pm

Echt kl**e Robin :(
Gelukkig ben je zelf er goed afgekomen.
Dit zijn de momenten waar je echt niks mee kan, ook qua ontwijken op dat moment is bijna niet te doen zoals je al aangeef. Waarschijnlijk heb je tbeste ervan gemaakt!
Voel met je mee.

Cu Pe M

ps je heb bericht!

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » za apr 14, 2007 4:25 pm

Zelfs met dit warme weer krijg ik de rillingen over mijn rug!! Dit is echt een nachtmerrie waarvan iedereen hoopt dat het je niet overkomt!!
Ik wens jou heeeeeel veel sterkte en wees blij dat je het verhaal zelf nog kan typen! :?
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » za apr 14, 2007 4:46 pm

Dit is dus knap waardeloos :cry: En inderdaad, gelukkig maar dat je er zo goed vanaf gekomen bent. Heel veel sterkte toegewenst.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » za apr 14, 2007 4:46 pm

Sterkte maat.

Volgende week eens rustig kijken of we kunnen helpen. Mogelijk is er toch nog wat fraais van te maken. Er zijn nogal wat leden die onderdelen hebben waar je wat aan hebt.

Ik baal met je mee. Echt ..t voor je.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » za apr 14, 2007 4:53 pm

Robin, wat een klote ervaring!!

Alle woorden ontbreken maar je hebt zelf niks ernstigs..

nou geeft dat mss geen troost op dit moment... :( :( :(

Het is gewoon vreselijk klote... :(

Schrik me de tyfus, echt waar!!!!! :(

Wat vreselijk kut voor je. met mijn slagroomcrash was het enige wat ik dacht...MIJN BB!!!!!!!!!!!

maar het had ook heel anders kunnen aflopen.....

Je bent zelf nog heel ....GODDANK!!!

Wil je toch niet weten dat je je hele leven helemaal niks meer kan?? :cry: :cry: :cry: :cry:

Had zomaar kunnen gebeuren.... :cry: :cry:

Maar dat is Godver de Godver niet gebeurd :!:

Allemaal woorden waar je mss niets mee kan maar het is wel een feit dat alles nog doet aan je lijf...

Beter een stukke BB dan een stukke Robin...



veel sterkte man.
Laatst gewijzigd door YO op za apr 14, 2007 6:01 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » za apr 14, 2007 5:32 pm

Dat is balen Robin!
Ik zal kijken wat ik voor je doen kan, maar als ik zo de schade hoor is het waarschijnlijk beter om hem in onderdelen te verkopen. Een opkoper zal (als het frame nog recht is) niet veel meer dan 1500 Euro voor het wrak (sorry dat ik het zo moet noemen) geven.

Veel succes met de afhandeling!

Tip: als je kan aantonen dat jouw voorligger een onnodige of overtrokken remreactie heeft gedaan, dan kon je wel eens een deel van de schade op zijn verzekering kunnen verhalen. Je zal dan wel jouw rechtsbijstandverzekering moeten inschakelen.... (en het wordt een zeer langdurige zaak).

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » za apr 14, 2007 5:46 pm

In het ganse verhaal is toch nog een positieve noot.

Jij bent er heel goed vanaf gekomen.

Jammer voor de fiets natuurlijk, kan me 100% inleven.
De BB is ook mijn enige vervoermiddel.
Klote natuurlijk.


Sterkte kerel.
If you got nothing decent to say!!!

SHUT THE F*** UP WILL YA!!!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za apr 14, 2007 5:53 pm

Frank Switser schreef:Dat is balen Robin!
Ik zal kijken wat ik voor je doen kan, maar als ik zo de schade hoor is het waarschijnlijk beter om hem in onderdelen te verkopen. Een opkoper zal (als het frame nog recht is) niet veel meer dan 1500 Euro voor het wrak (sorry dat ik het zo moet noemen) geven.

Veel succes met de afhandeling!

Tip: als je kan aantonen dat jouw voorligger een onnodige of overtrokken remreactie heeft gedaan, dan kon je wel eens een deel van de schade op zijn verzekering kunnen verhalen. Je zal dan wel jouw rechtsbijstandverzekering moeten inschakelen.... (en het wordt een zeer langdurige zaak).

:^

Heel erg Kl*te weet hoe t voelt om je motor in stukjes te zien liggen :(

Maar als je kan aan tonen dat je voor ganger overdreven hard heeft geremt kan je misschien een deel vergoed krijgen.

Suc6 met de afhandeling
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » za apr 14, 2007 6:12 pm

Dat is mooi klote Robin. Ik wens je veel sterkte met de afhandeling.

Doe maar eens niets overhaast, wie weet kan je links en rechst een en ander aan onderdelen verzamelen. Daarbij denk ik aan het (on)geluk die b.v. Martin afgelopen jaar had.

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » za apr 14, 2007 6:56 pm

:cry: :evil:
kl*** autodebielen.

Waar denken ze dat die binnenspiegel dan voor diend.
Laatst gewijzigd door Faster op za apr 14, 2007 6:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » za apr 14, 2007 6:56 pm

:( :( :(

Heel erg kloten dit, maar gelukkig ben je zelf nog oké !

Ik heb nog een rechterzijkuip deel liggen van mijn glijpartij, is niet perfect maar wellicht kun je er iets mee !

Hier staan nog wat foto's van de schade CLICK
En weet je wat, mocht je inderdaad gaan herstellen doneer ik mijn originele uitlaten erbij, opnieuw kleine kras op rechter maar das niets. Als je dan later weer sportpijpen monteerd zie ik ze wel terug ;)
Proud member of the Adventure Chaptor

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » za apr 14, 2007 6:57 pm

Ik heb nog een linkerpaneel liggen en 2 spiegelkappen.

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Bericht door BBMW » za apr 14, 2007 7:20 pm

Jezus wat een verhaal Robin. Wat een ongelooflijke k%tzooi zeg. Heel veel sterkte met de schadeafwikkeling van je Bird. Ik hoop voor je dat met hulp van de boc-leden je snel weer op de Bird bent. Tis helaas een schrale troost maar gelukkig ben er zelf goed vanaf gekomen.

Peet
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Peter XX
Berichten: 661
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 4:39 pm
Locatie: Amersfoort NL.
Contacteer:

Bericht door Peter XX » za apr 14, 2007 7:27 pm

Klote Robin,maar blij dat je er zelf goed bent af gekomen,ff laten bezinken maar ik hoop voor je dat het nog meevalt. :cry:

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » za apr 14, 2007 7:39 pm

Ik wens je veel sterkte Robin in deze zware tijdt.
Een origineel windscherm heb ik voor je liggen als er een kans is om je vogel weer te doen vliegen.

ranjoles
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door ranjoles » za apr 14, 2007 7:48 pm

Iedereen natuurlijk heel erg bedankt voor het medeleven.
Het is een niet te beschrijven gevoel moet ik je zeggen.

Toen ik neerkwam dacht ik echt AAHHH mijn BB, en toen mijn hoofd op het asfalt sloeg dacht ik echt waar.... pats....500 euro helm naar de kl**e.

Gek dat je daaraan denkt , maar dat is meteen een teken dat je zelf geen knakjes hebt gevoelt denk ik dan maar.

Ik heb wat slechte (mobiele) foto's toen hij op de trailer weg werd gebracht. die staan hier onder.

Maandag of dinsdag krijg ik de BB thuis afgeleverd en kan ik echt kijken wat ik allemaal nodig heb.

Wat ik denk te weten is :
rechterkuipdeel, spiegelhuis/stang bevestiging e.d. , kuipruitje.
Ook mijn hele subframe is volgens mij aan vervanging toe want hij stond helemaal naar links gebogen.
Ik moet ook nog kijken of mijn vorkpoten nog recht zijn (hoe controleer je dat??? ) en dan nog alles onder het plaatwerk.

ReefeR schreef::( :( :(

Heel erg kloten dit, maar gelukkig ben je zelf nog oké !

Ik heb nog een rechterzijkuip deel liggen van mijn glijpartij, is niet perfect maar wellicht kun je er iets mee !

Hier staan nog wat foto's van de schade CLICK
En weet je wat, mocht je inderdaad gaan herstellen doneer ik mijn originele uitlaten erbij, opnieuw kleine kras op rechter maar das niets. Als je dan later weer sportpijpen monteerd zie ik ze wel terug ;)
Zoals ik nu weet, maar dat is in de snelheid misschien fout heb ik inderdaad een rechterkantje nodig, uitlaten vind ik heel lief van je maar die heb ik ook nog liggen hier (originele)
Faster schreef:Ik heb nog een linkerpaneel liggen en 2 spiegelkappen.
Die spiegelkappen (waren ook rood als ik me goed herinner) denk ik wel nodig te hebben, maar ook de gehele beugel en spiegelglas. Ook heel lief van je Faster


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ik kan nog steeds wel janken

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Bericht door debvd » za apr 14, 2007 8:10 pm

Ranjoles.

NEt als de anderen ben ik blij dat je er goed vanaf bent gekomen :y , en dat is belangrijker dan de BB. :y Dat hij inderdaad behoorlijk schade heeft doet daar niet af!! :? realiseer je dat wel. :!: :!:

Ben ook eens betrokken geweest bij een ongeval en op dat moment en de dagen erna zat ik alleen maar in over mijn total losse auto :cry: . Maar later realiseer je pas wat voor mazzel en tevens je rijervaring je gebracht heeft. :?

In ieder geval sterkte en hoop dat de uiteindelijke schade bij elkaar meevalt.
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

MMZ
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:52 am
Locatie: Alkmaar (Holland)
Contacteer:

Bericht door MMZ » za apr 14, 2007 8:12 pm

Sterkte man !

Luc_Hoorn
Berichten: 152
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 8:35 am
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Luc_Hoorn » za apr 14, 2007 8:42 pm

Godv@#$&%ômme, wat een k@t pech Robin.
Kan me helemaal indenken hoe jij je nu voelt wat een schij* gevoel.
Kan ik wel zeggen dat je er goed vanaf bent gekomen maar idd het eerste wat er door je hoofd gaat als je smakkert maakt "nee he, niet de Bird" :cry:
Hoop dat je ego snel weer in orde is, bij mij heeft hewt zeker een jaar geduurt :_-
*Waarom ik een CBR rij?
*V-Max als pekelfiets?
*Waar komen die rubbertjes nou toch vandaan? Uit de accu bak, natuurlijk....
*Pas op rondslingerende wieldoppen.
*Hoe laag vliegt de fazant? Nou? Heel laag........

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » za apr 14, 2007 8:49 pm

Dat is balen Robin ,gelukkig heb je zelf niets , ik hoop dat de schade mee valt.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » za apr 14, 2007 9:00 pm

Kanp waardeloos, ik kan me voorstellen dat je hier goed van baalt! Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen, dat kan ook minder goed aflopen in dit soort situaties.

Als je nog wat sleutelhulp zoekt, ik woon redelijk in de buurt dus geef een gil. Een motor zo zien is niet leuk, het wordt altijd weer een stuk beter als alle kapotte delen verwijderd zijn.

Succes in ieder geval (en sterkte met de spierpijn)
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

ranjoles
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door ranjoles » za apr 14, 2007 9:10 pm

ik kan niet onder woorden brengen hoe blij ik ben met jullie gebaren....

Spierpijn heb ik nu al, nek, schouder, heup, elleboog en mijn rechterhand.
Dat zal morgen nog wel een tikje erger zijn.... maar als dat alles is....

Ik moet wel zeggen dat ik vanavond echt even een beetje hyper was en dus maar even een uurtje ben gaan fietsen. Dan raak je dat wel even kwijt.

Dinsdag zal ik een lijstje maken van wat ik kan zien wat kapot is. Kijken of hij het nog waard is om op te knappen.....

Maar wat te doen met de BB als dat niet het geval is..... niemand die dat wil hebben denk ik?

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » za apr 14, 2007 9:28 pm

Je bent er gelukkig zelf goed vanaf gekomen!!
Neem je tijd om de schade op te nemen..
Echt balen.. Als ik je ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag..
Sterkte!1

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten