Motorpsycho heeft weer eens iets .................
-
- Berichten: 9801
- Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
- Contacteer:
Motorpsycho heeft weer eens iets .................
Hoi Birdies
Ik schrijf 16-10-'07 een verhaaltje over de dag die ik vandaag beleefd heb
Er waren erg weinig mensen die van mijn snode plannen afwisten
Ik ben vandaag met mijn Bird bij Dr. Freriks te Goes geweest
Nou weten nog niet veel mensen waar ik geweest ben
in Goes te Zeeland, maar waar
Dr. Freriks zeg ik toch
Ik ben bij Ruud Freriks Dynojet b.v. geweest
Ik heb me daar een kleine jongen in de speelgoed groothandel gevoeld
Mijn Birdje is iets wat opgewaardeerd Ze heeft andere sproeiertjes, naaldjes, K&N filtertje en wat afstelwerk moeten ondergaan
Ik had om 09:00 afgesproken met Rinus (medewerker) Ik was ruim op tijd. En Rinus had er al zin in Dus me Brommer meteen op de testbank en gas met dat ding De 1e run was al helemaal niet slecht maar het kon beter. Zo gezegd zo gedaan. Rinus begon lekker te sleutelen. Alle benodigde onderdelen werden verwijderen om een Dynojet set te instaleren en het meegebrachte K&N filter te monteren. Na montage werd er weer een Run gemaakt. Het was al beter, maar er was meer bruikbaar vermogen uit te peuteren
Ik had gezegd: Zoveel mogenlijk bruikbaar vermogen. Stationair hoeft het niet netjes te lopen, maar vanaf 2000 rpm moet het vogeltje vliegen als een raket. Brandstof verbruik is niet naar gekeken. Maar door het bruikbare vermogen vermoedelijk wel zuiniger
Dus weer sleutelen en nog een run maken Nu was het goed
Daarna mijn Bird van de testbank en ik een klein test ritje maken
Ik voelde nog een klein beetje gerommel tussen de 2000 en de 3000 rpm dus ik weer terug en samen met Rinus alles er weer af gehaald en de stand van de gasnaalden nog ff veranderd Goed is leuk maak perfect is beter
150.9 PK @ 9325.4 rpm en 127.8 Nm @ 7007.8 rpm aan het achterwiel
Volgens Rinus een van de snellere carburateur Birds
Het vermogen van de gemiddelde Carb Bird ligt schijnbaar lager dan bij mijn Bird
Jullie snappen 't al Motorpsycho is HAPPY
Foto / Videotje:
Klaar voor de 1e run
Klein filmpie van de laatste run Klik
Daarna stond ze weer buiten, al weer te trappelen om 'n lekker stukkie te rijden
Mooi weer dus lekker ritje richting Jell@ gereden langs de Wester schelde
Ik kom op 'n gegeven moment bij de oude veerbootterminal Kruiningen - Perkpolder. Deze is sinds de openning van de Westerscheldetunnel. Van alles en iedereen verlaten Dat gaf een bijzondere sfeer wetende dat er in de oude gloriedagen duizenden voetuigen per dag gebruikmaakte van deze veerdienst. ik ben er ook diverse malen over gevaren Ik hoop dat ik de sfeer vast heb weten te leggen in deze foto
Met het zonnetje op de achtergrond langs de Westerschelde
Het was een superdag Ik ben erg goed te spreken over Ruud Freriks Dynojet bv Daar wordt je netjes en vriendelijk geholpen. Voelt goed Ze weten waar ze mee bezig zijn. Erg veel kennis van zaken. Rinus bedankt voor het leuke moment Terecht Dr. Frederiks maar absoluut ook Dr. Rinus
Mijn Honda CBR 1100 XX Super blackbird is een stuk beter geworden
Ik schrijf 16-10-'07 een verhaaltje over de dag die ik vandaag beleefd heb
Er waren erg weinig mensen die van mijn snode plannen afwisten
Ik ben vandaag met mijn Bird bij Dr. Freriks te Goes geweest
Nou weten nog niet veel mensen waar ik geweest ben
in Goes te Zeeland, maar waar
Dr. Freriks zeg ik toch
Ik ben bij Ruud Freriks Dynojet b.v. geweest
Ik heb me daar een kleine jongen in de speelgoed groothandel gevoeld
Mijn Birdje is iets wat opgewaardeerd Ze heeft andere sproeiertjes, naaldjes, K&N filtertje en wat afstelwerk moeten ondergaan
Ik had om 09:00 afgesproken met Rinus (medewerker) Ik was ruim op tijd. En Rinus had er al zin in Dus me Brommer meteen op de testbank en gas met dat ding De 1e run was al helemaal niet slecht maar het kon beter. Zo gezegd zo gedaan. Rinus begon lekker te sleutelen. Alle benodigde onderdelen werden verwijderen om een Dynojet set te instaleren en het meegebrachte K&N filter te monteren. Na montage werd er weer een Run gemaakt. Het was al beter, maar er was meer bruikbaar vermogen uit te peuteren
Ik had gezegd: Zoveel mogenlijk bruikbaar vermogen. Stationair hoeft het niet netjes te lopen, maar vanaf 2000 rpm moet het vogeltje vliegen als een raket. Brandstof verbruik is niet naar gekeken. Maar door het bruikbare vermogen vermoedelijk wel zuiniger
Dus weer sleutelen en nog een run maken Nu was het goed
Daarna mijn Bird van de testbank en ik een klein test ritje maken
Ik voelde nog een klein beetje gerommel tussen de 2000 en de 3000 rpm dus ik weer terug en samen met Rinus alles er weer af gehaald en de stand van de gasnaalden nog ff veranderd Goed is leuk maak perfect is beter
150.9 PK @ 9325.4 rpm en 127.8 Nm @ 7007.8 rpm aan het achterwiel
Volgens Rinus een van de snellere carburateur Birds
Het vermogen van de gemiddelde Carb Bird ligt schijnbaar lager dan bij mijn Bird
Jullie snappen 't al Motorpsycho is HAPPY
Foto / Videotje:
Klaar voor de 1e run
Klein filmpie van de laatste run Klik
Daarna stond ze weer buiten, al weer te trappelen om 'n lekker stukkie te rijden
Mooi weer dus lekker ritje richting Jell@ gereden langs de Wester schelde
Ik kom op 'n gegeven moment bij de oude veerbootterminal Kruiningen - Perkpolder. Deze is sinds de openning van de Westerscheldetunnel. Van alles en iedereen verlaten Dat gaf een bijzondere sfeer wetende dat er in de oude gloriedagen duizenden voetuigen per dag gebruikmaakte van deze veerdienst. ik ben er ook diverse malen over gevaren Ik hoop dat ik de sfeer vast heb weten te leggen in deze foto
Met het zonnetje op de achtergrond langs de Westerschelde
Het was een superdag Ik ben erg goed te spreken over Ruud Freriks Dynojet bv Daar wordt je netjes en vriendelijk geholpen. Voelt goed Ze weten waar ze mee bezig zijn. Erg veel kennis van zaken. Rinus bedankt voor het leuke moment Terecht Dr. Frederiks maar absoluut ook Dr. Rinus
Mijn Honda CBR 1100 XX Super blackbird is een stuk beter geworden
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op zo mar 30, 2008 6:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
Blackbird onderdelen KLIK hier
-
- Berichten: 2547
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
- Locatie: Oud-Beijerland
- Contacteer:
Leuk verslag Jochem, kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Toen mijn mereltje op de dynobank was geweest had ik ook echt het gevoel dat tie beter reed.
Kan je eindelijk eens serieus gas geven
Groetjes,
Kan je eindelijk eens serieus gas geven
Groetjes,
BBMW / BOC Ondersteuning
The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.
The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.
- YO
- Berichten: 6931
- Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
- Locatie: Doetinchem.
- Contacteer:
Cool filmpie
Dat moet wel een leuke dag geweest zijn MP!!
En hij zal idd zuiniger gaan lopen. Die van mij liep origineel als ik mazzel had 1:12 en nu haal ik met gemak 1:15.
weet je toevallig welke maat hoofdsproeiers er in zijn gegaan en wat voor stand je sproeiernaald heeft?
edit: op de uitdraai zie ik dat het 148/150 is qua hoofdsproeier..
Dat moet wel een leuke dag geweest zijn MP!!
En hij zal idd zuiniger gaan lopen. Die van mij liep origineel als ik mazzel had 1:12 en nu haal ik met gemak 1:15.
weet je toevallig welke maat hoofdsproeiers er in zijn gegaan en wat voor stand je sproeiernaald heeft?
edit: op de uitdraai zie ik dat het 148/150 is qua hoofdsproeier..
Laatst gewijzigd door YO op di okt 16, 2007 9:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: do apr 19, 2007 8:14 am
- Locatie: Nieuw-Vennep
- Contacteer:
-
- Berichten: 782
- Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
- Locatie: Boskoop NL
- Contacteer:
Mooi verhaal MP, en zo smeuig als jij het vertelt en lardeert met leuke foto's, ik had er wel bij willen zijn!
Kan je misschien nog iets meer vertellen over hoe je je Birdje nu vindt rijden, zeg maar het verschil tussen ervóór en erna? Dat grafiekje en de cijfers zijn leuk natuurlijk maar "the proof of the pudding is in the eating"
Kan je misschien nog iets meer vertellen over hoe je je Birdje nu vindt rijden, zeg maar het verschil tussen ervóór en erna? Dat grafiekje en de cijfers zijn leuk natuurlijk maar "the proof of the pudding is in the eating"
Leven en laten leven ...
-
- Berichten: 1358
- Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
- Locatie: Zelhem
Misschien een gekke vraag ?
Maar wat kan het voordeel er van zijn als je bij hem langs komt met een injectie model
Bj 1999 zonder katalysator en met originele uitlaten nog.
Zou wel eens willen weten of hij daar nog veel mee kan, of dat de verschillen klein blijven.
Mvg Gerrit
Maar wat kan het voordeel er van zijn als je bij hem langs komt met een injectie model
Bj 1999 zonder katalysator en met originele uitlaten nog.
Zou wel eens willen weten of hij daar nog veel mee kan, of dat de verschillen klein blijven.
Mvg Gerrit
Iedereen hoort wat hij begrijpt.
-
- Berichten: 3171
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
- Contacteer:
Mooi
Ziet er goed (hoort ook goed )uit MP mooi he z.n KN filter !!!!
vgr MiBB
vgr MiBB
-
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:06 pm
- Locatie: St-Martens-Lierde begot.
- Contacteer:
-
- Berichten: 782
- Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
- Locatie: Boskoop NL
- Contacteer:
-
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:06 pm
- Locatie: St-Martens-Lierde begot.
- Contacteer:
-
- Berichten: 847
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
- Locatie: Overloon
- Contacteer:
Tsja kan je wel zeggen, maar ik zie je nooit meer op een treffen.Relax schreef: Als jullie me moe zijn, geef me dan maar een schop.
@MP. Helemaal te wouw man. En die 2 broertjes helpen er zeker ook aan mee! Hier een linkie van mijn graphics. Heb je die ook?
http://members.lycos.nl/marcelcbrxx/dyn ... esults.htm
-
- Berichten: 248
- Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
- Locatie: Dodewaard
- Contacteer:
Voor wie interesse heeft ......
Adres in Tiel voor dynojet.......
http://www.power-point.nl/help.php?section=about
Wel voorzichtig spelen nu he MP !!
Greetz Girly
Adres in Tiel voor dynojet.......
http://www.power-point.nl/help.php?section=about
Wel voorzichtig spelen nu he MP !!
Greetz Girly
Speed is my need 2
-
- Berichten: 1389
- Lid geworden op: di aug 01, 2006 10:23 pm
- Locatie: betuwe
-
- Berichten: 248
- Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
- Locatie: Dodewaard
- Contacteer:
Ha Blackmetal,blackmetal schreef:Hee Girly,
Ik had al eerder gehoord dat Fredriks goed werk leverd, maar heb jij, of ken jij iemand, die ervaring heeft bij dat bedrijf in Tiel
Hij (eigenaar Michel) runde de werkplaats bij Tolboom motoren in Tiel.
Dit was selected honda dealer, en ook niets anders!!
BenXXBird heeft altijd zijn motor in onderhoud gehad daar.
Van een kennis zijn ervaring gehoord over dynojet en niets anders dan lof over deze zaak.
Groetjes Girly
Speed is my need 2
-
- Berichten: 782
- Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
- Locatie: Boskoop NL
- Contacteer:
Nee, nee, asjeblief niet weglopen. Er is er maar één, tesamen met de tweewieler die hij berijdt, waar wij zo heerlijk onze gevoelens over kunnen uiten ... en dat ben jij Relax, ons wonderschone koekoeksjongRelax schreef:Het staat er nochtans, kanjer.
Als jullie me moe zijn, geef me dan maar een schop.
Leven en laten leven ...
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
- Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
- Contacteer:
-
- Berichten: 250
- Lid geworden op: do jul 12, 2007 11:09 am
- Locatie: Twente
- Contacteer:
-
- Berichten: 0
- Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
- Locatie: Landsmeer
Gefeliciteerd Jochem!
Waarschijnlijk hoor je nu ook verschil uit jouw uitlaten, de BB zal mooier oppakken. Nette waarde hoor voor een carb-model! In theorie (en op papier) hebben ze meer vermogen, maar in de praktijk komt het er maar zelden uit. De Two Brothers zorgen inderdaad voor veel meer vermogen (bij goede afstelling).
Waarschijnlijk hoor je nu ook verschil uit jouw uitlaten, de BB zal mooier oppakken. Nette waarde hoor voor een carb-model! In theorie (en op papier) hebben ze meer vermogen, maar in de praktijk komt het er maar zelden uit. De Two Brothers zorgen inderdaad voor veel meer vermogen (bij goede afstelling).
-
- Berichten: 9801
- Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
- Contacteer:
Thanx PeterBB Peet schreef:Leuk verslag Jochem, kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Toen mijn mereltje op de dynobank was geweest had ik ook echt het gevoel dat tie beter reed.
Kan je eindelijk eens serieus gas geven
Groetjes,
Mijn Bird rijd idd echt veel beter. Je voeld duidelijk dat er veel meer power in zit. Ik ben niet snel onder de indruk van vermogen en snelheid. Maar mijn Bird gaat echt serieus hard vooruit nu
Heb jij een uitdraai van jou Bird Wil je die posten, ik ben wel benieuwd naar de verschillen
ThanxYO schreef:Cool filmpie
Dat moet wel een leuke dag geweest zijn MP!!
En hij zal idd zuiniger gaan lopen. Die van mij liep origineel als ik mazzel had 1:12 en nu haal ik met gemak 1:15.
weet je toevallig welke maat hoofdsproeiers er in zijn gegaan en wat voor stand je sproeiernaald heeft?
edit: op de uitdraai zie ik dat het 148/150 is qua hoofdsproeier..
Wat het verbruik nu is weet ik nog niet. Maar vind ik ook niet super belangrijk Het moet lekker rijden en dat kost nou eenmaal brandstof
De sproeiers staan idd op de uitdraai. De naaldstanden niet. Geen 1 Bird is het zelfde. Vandaar dat het weinig zin heeft mijn naald standen hier te vermelden. Ik hou het ook liever voor me zelf. Geheim zo als Burtonman zou zeggen
Kan jullie wel vertellen dat het totaal niet is zo als de gebruiksaanwijzing van de kit voorschrijft
Als iemand zelf wil experimenteren kan/mag dat. Maar ik raad jullie toch echt aan om een afspraak te maken voor een dyno run + optimale afstelling Je kent je Bird daarna niet meer terug
Dat de ketting losser komt onder vollast. Komt door dat de motor van de bank af gedrukt wordt. Dus de stand / hoek van de achterbrug veranderd. Het is niet zo dat de ketting uitrektEXXL schreef:Vet.
Bizar trouwens hoe los de onderkant van de ketting wordt onder vollast .
Thanxnewborn schreef:Mooi verhaal MP, en zo smeuig als jij het vertelt en lardeert met leuke foto's, ik had er wel bij willen zijn!
Kan je misschien nog iets meer vertellen over hoe je je Birdje nu vindt rijden, zeg maar het verschil tussen ervóór en erna? Dat grafiekje en de cijfers zijn leuk natuurlijk maar "the proof of the pudding is in the eating"
In mijn voorgaande postings, staat tussen de regels door al het een en ander omschreven. Ik zal het met een paar woorden proberen te omschrijven.
Ervoor:
Reed al goed, was snel als je gevoel voor de gashandel had. Maar in 1 keer tegen de stuit kon niet dan hikte ze teveel. Werd gesmoord zeg maar. En een vermogens dip tussen de 4000 en de 6000 rpm. Dus voor het gevoel pas echt power vanaf 6000 rpm.
Erna:
De bird erg snel, in de 1e en 2e versnelling moet je echt niet het gas in 1 keer vol er op zetten. Dan wordt het een ongeleide projectiel. In de 3e versnelling vol het gas er op kan maar wordt de bird nog erg ligt aan de voorkant. Dus wil nog steeds alleen maar op 't achterwiel
Verder in alle versnellingen vanaf 2000 rpm bruikbaar vermogen en het gaat erg hard vooruit
Ik schreef al eerder ik ben niet snel onder de indruk van vermogen (Pk/Nm) Maar dit gaat echt akelig hard. In welk toeren gebied je het gas er op zet maakt niet uit je krijgt gewoon een goede schop onder je kont
Het verschil in vermogen voor en na is zo groot dat ik op de terug weg een paar keer heb gehad dat ik het rem moment voor een bocht eigenlijk verkeerd inschatte. De Bird gaat met grotere stappen vooruit waardoor je nog sneller dient te reageren als je sportief aan het sturen bent.
paar woorden had ik gezegd
Ze kunnen er vast wel iets mee. Maar verwacht geen grote verschillen. Ik zou zeggen stuur ze een mail dynojet@xs4all.nl en vraag het hunGerrit Lankhof schreef:Misschien een gekke vraag ?
Maar wat kan het voordeel er van zijn als je bij hem langs komt met een injectie model
Bj 1999 zonder katalysator en met originele uitlaten nog.
Zou wel eens willen weten of hij daar nog veel mee kan, of dat de verschillen klein blijven.
Mvg Gerrit
Man in Black-Bird schreef:Ziet er goed (hoort ook goed )uit MP mooi he z.n KN filter !!!!
vgr MiBB
Thanx MiBB
Is idd een prachtig K&N filter. Bedankt Maat
Je was de a vergeten En eh 150,9 pk dus als je het afwil ronden mag dat maar dan wel juist heRelax schreef:150 pk is vet voor een Honda.
Volgens Rinus geven de 2 broertjes een uitstekende flow. Dus ze helpen zekermarcelcbrxx schreef:
@MP. Helemaal te wouw man. En die 2 broertjes helpen er zeker ook aan mee! Hier een linkie van mijn graphics. Heb je die ook?
http://members.lycos.nl/marcelcbrxx/dyn ... esults.htm
Leuk jou graphics. Had ze al eens eerder bekeken Kan toch wel zien dat je niet boven de 150 pk uitkwam.
Bewijs weer geleverd Carb is beter dan Inj.
Niet dat het een wedstrijdje is maar ik denk zelf dat er maar 1 Inj. Bird binnen de club is die meer vermogen heeft Ik ben benieuwd, kom maar op met die uidraaien
ThanxMarty Blackbird schreef:Mooie waardes MP.. Ik ben ook zeer te spreken over deze jongens in Goes.
Zie eerder geschrevenBB-Rob schreef:Is er veel verschil te merken?
Als ik zo naar die grafiek kijk liggen die lijnen toch vlak bij/op elkaar, of zie ik dat verkeerd?
De lijnen liggen idd vlak bij elkaar. Alleen zie je dat de groene lijn van de PK's vloeiender loopt en iets hoger dus meer PK's De zwarte lijn Nm's is vanaf de 3100rpm is over de hele lijn verbetert dus meer koppel.
Thanx.Frank Switser schreef:Gefeliciteerd Jochem!
Waarschijnlijk hoor je nu ook verschil uit jouw uitlaten, de BB zal mooier oppakken. Nette waarde hoor voor een carb-model! In theorie (en op papier) hebben ze meer vermogen, maar in de praktijk komt het er maar zelden uit. De Two Brothers zorgen inderdaad voor veel meer vermogen (bij goede afstelling).
de 2 broertjes klinken nu nog mooier En de waardes hoef ik me idd niet voor te schamen
Heb jij al 'n run gemaakt met jou Two Brothers
Ben benieuwd .......
Groetjes
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
Blackbird onderdelen KLIK hier
-
- Berichten: 1526
- Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:16 am
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
- Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
- Contacteer:
Ik ben daar ooit geweest (daar heb ik mijn powercommander vandaan).. Na tunen liep ie beter, maar Fredriks haalde er pas echt een leuke waarde uit.XXGirlyXX schreef:Voor wie interesse heeft ......
Adres in Tiel voor dynojet.......
http://www.power-point.nl/help.php?section=about
Wel voorzichtig spelen nu he MP !!
Greetz Girly
-
- Berichten: 0
- Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
- Locatie: Landsmeer
Mijn uitdraai met de Superpoles staat nog op het oude forum, 153,4pk aan het achterwiel. Met de Two Brothers heb ik zo te voelen nog meer vermogen, maar dit is subjectief..... Door de geluidstoename lijkt het al snel veel meer, maar dat kan bedriegelijk zijn.Motorpsycho schreef:
Bewijs weer geleverd Carb is beter dan Inj.
Niet dat het een wedstrijdje is maar ik denk zelf dat er maar 1 Inj. Bird binnen de club is die meer vermogen heeft Ik ben benieuwd, kom maar op met die uidraaien
Deze Bird gaat niet meer op de testbank. Nadat mijn spullen overgezet zijn op mijn nieuwe Bird gaat die wel op de testbank, ook al omdat er een andere Powercommander op moet.
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
- Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
- Contacteer:
-
- Berichten: 9801
- Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
- Contacteer:
Okidoki begrijpelijkFrank Switser schreef: Mijn uitdraai met de Superpoles staat nog op het oude forum, 153,4pk aan het achterwiel. Met de Two Brothers heb ik zo te voelen nog meer vermogen, maar dit is subjectief..... Door de geluidstoename lijkt het al snel veel meer, maar dat kan bedriegelijk zijn.
Deze Bird gaat niet meer op de testbank. Nadat mijn spullen overgezet zijn op mijn nieuwe Bird gaat die wel op de testbank, ook al omdat er een andere Powercommander op moet.
Hoe veel Nm's had je Rode BB met de superpole's
Kan goed dat je met de Two Brothers meer vermogen hebt. Maar idd meer geluid lijkt meer snelheid
Post je de uitdraai als je Eltoro afgesteld hebt
Oke meer dan 150 pk maar een inj. heeft meestal niet meer koppel dan een carb.Marty Blackbird schreef:De meeste inj. BB's hebben na afstellen meer dan 150pk aan het achterwiel..
Mijne 158.9pk en 129Nm.. Pk's alleen zegt niets.. het is de coureur die de motor bestuurd.. Dat weet je zelf ook wel MP.
En ik weet dat het idd merendeel om de bestuurder gaat. De 1 durft wel gast te geven en de ander niet of minder
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
Blackbird onderdelen KLIK hier
-
- Berichten: 782
- Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
- Locatie: Boskoop NL
- Contacteer:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten