Even voorstellen

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
Plaats reactie
brinkyXX
Berichten: 3
Lid geworden op: do jan 16, 2014 7:52 pm
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door brinkyXX » za jan 18, 2014 7:59 pm

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jeroen Brink, 29 jaar oud, en Blackbird bezitter sinds augustus 2013.
Woonachtig in het kleine dorpje 't Veld dat ligt tussen Schagen een Heerhugowaard in de kop van Noord-Holland.

Sinds sept. 2011 ben ik in bezit van mijn motorrijbewijs, en na een aantal weekenden motoren gehuurd te hebben in de jaren erna, kocht ik maart m'n eerste fietsje, een GSX R 600 S-rad van 1997, deze heb ik na een paar maanden weer verkocht omdat ik graag iets zwaarders wilde en een fiets waar ik lang mee weg kan (weekendjes,vakanties enz.) en 2op rijden op een oud gsx-je is niet ideaal. o ja over 2op rijden ik heb dus een vriendin Lion heet ze schat van een meid, waar ik al bijna 13 jaar een relatie mee heb.

Na wat neuzen op internet zoekend naar wat voor soort fiets het moest gaan worden stuitte ik op de Honda Blackbird, ik was meteen verkocht van z'n looks en vermogen.
In Het dorpje naast ons zit een kleine Honda dealer een familiebedrijf met een enorme passie voor alles wat een Honda embleem draagt, ze ademen daar echt Honda (Snoek Motoren In Heerhugowaard).
Daar stond er 1 in de showroom een mooie zilvergrijze helemaal standaard en met net geen 28K op de teller, van 2004. Na een proefrit alleen en met m'n meisje achterop was de deal snel gesloten,
meteen een dikke kofferset van hepco&becker er bij besteld.

Plannen: meer dan genoeg inspiratie hier op het forum, afgelopen okt. begonnen met de eerste upgrade een mooie slip on set van TWO BROTHERS RACING USA (een geluidje heeeeeerlijk :lol: ).
We (m;n Vriendin en ik) gaan deze zomer met de Bird naar het 3 landenpunt. Zwitserland,oostenrijk,italie. Om daar van uit een mooi hotel een dag of 4 rond te touren.
Met de alpen in het verschiet zal een superbike stuur waarschijnlijk m'n volgende upgrade zijn. en daarna nog veel meer de wensenlijst is langer dan de bankrekening hoog :shock:

Ik hoop jullie te zien bij een meeting of een tourrit.
groeten Jeroen

ruud05
Berichten: 122
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 12:58 pm
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door ruud05 » za jan 18, 2014 10:25 pm

Hoi Jeroen
Welkom hier en veel plezier met je bb
Ik heb er ook een superbike stuur op zitten en moet zeggen ik wil nooit meer wat anders,veel betere zit en de bochtjes gaan stukken beter.
Gr Ruud.

Gebruikersavatar
Viffer
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 953
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 12:56 pm
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Viffer » za jan 18, 2014 10:25 pm

Welkom en veel plezier hier en met je BB.

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door motorrijder_2000 » za jan 18, 2014 11:44 pm

Welkom, Jeroen en veel mooie en veilige km's op je Bird.
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

XX RIDER
Berichten: 221
Lid geworden op: ma aug 06, 2007 8:32 pm
Locatie: torhout Belgie
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door XX RIDER » zo jan 19, 2014 9:34 am

Hallo ruud
Kan je eens een foto posten van je bb met het superbike stuur
Ben benieud naar het resultaat
Groetjes xxrider

brinkyXX
Berichten: 3
Lid geworden op: do jan 16, 2014 7:52 pm
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door brinkyXX » zo jan 19, 2014 9:47 am

Ik ben er ook wel benieuwd naar Ruud, en bedankt voor je feedback ik twijfelde nog een btj maar ben d'r nu wel over uit denk ik of zijn er ook nadelen die ik zou moeten weten.

gr. Jeroen

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door MarcB » zo jan 19, 2014 11:15 am

Hi Jeroen,

Welkom op het forum en veel plezier met je Bird!

Wat het Superbike stuur betreft, kijk ook eens naar Gilles Tooling. Persoonlijk vind ik de "looks" beter als een Superbike stuur terwijl je wel de voordelen hebt van een dergelijk stuur. Nadeel is dat Gilles Tooling ook aan de prijs is. Ik heb ooit een vergelijk gemaakt tussen Origineel, VFR en Gilles Tooling stuurhelften. Ja kan meer hierover lezen op Vergelijking stuurhelften Origineel, VFR VTec en Variobar.

Aangezien deze vergelijking staat in de "Member Corner" kan je dit (nog) niet lezen. Ik zag dat je je ingeschreven hebt als betalend lid dus zodra de contributie binnen is krijg je toegang tot het volledige forum. Hier vast een "Teaser" :)

Afbeelding

Ps. Gilles Tooling is in verschillende kleuren verkrijgbaar.
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

ruud05
Berichten: 122
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 12:58 pm
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door ruud05 » zo jan 19, 2014 4:04 pm

Hoi
een foto zullen jullie effe op moeten wachten ben echt een leek met de pc laat het wel door een vriend doen.
het enige nadeel wat ik had met het superbike stuur erop was dat als je het stuur helemaal rechts of links deed het tegen het ruitje aankwam(puig ruit)
maar was zeer simpel om op te lossen ik heb aan alletwee de kanten met een bandschuurmachine er een grotere hoek uitgeschuurd valt totaal niet op daarna het rubber lijstje wat er op zit met seconde lijm vast gezet.
Ik rij er al bijna twee jaar zo mee en super tevreden mee.
Gr Ruud.

ruud05
Berichten: 122
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 12:58 pm
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door ruud05 » zo jan 19, 2014 4:07 pm

xxrider je ken me ook je nummer opsturen (pb)
stuur ik je wel een sms met foto

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door YO » zo jan 19, 2014 6:11 pm

Welkom.

Veel plezier met ons en op het forum.

Afbeelding

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Evelakes » zo jan 19, 2014 6:58 pm

Welkom op ons forum veel leesplezier gewenst en misschien tot op een treffen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten