Tijdens onze allerlaatste ledenvergadering, wat alweer jaren geleden is, heb ik toegezegd ons forum draaiende te houden zolang het budget toereikend is. Dit is tot op heden gelukt. Helaas komt nu de bodem van de kas in zicht en zal ik binnenkort de stekker eruit moeten trekken. Iets waar ik veel moeite mee heb en pijn doet.
Ik vind het heerlijk om af en toe nog eens terug te lezen over alle mooie jaren die we samen hebben gehad. Er zijn vele mooie vriendschappen ontstaan uit deze club! Maar, eerlijkheidshalve moet ik ook toegeven dat er geen animo meer is om een bericht te posten, wellicht dat jullie net als ik nog wel eens terugkijken en de mooie herinneringen weer boven komen.
Omdat we geen inkomsten meer hebben vanuit onze sponsoren, geen bijdrage meer vragen van onze leden en omdat de pot zo goed als leeg is zie ik me genoodzaakt dit bericht te posten. Zolang het nog kan zal ik proberen het forum in de lucht te houden maar zoals het er nu naar uit ziet zal dat met een paar maanden voorbij zijn.
Beste motorvrienden, bedankt voor al die mooie jaren!!