Nieuw lid gespot

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Plaats reactie
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Contacteer:

Nieuw lid gespot

Bericht door MarcB » zo mei 25, 2025 7:01 pm

En sinds jaren een nieuw lid er bij! Welkom Toine, veel leesplezier hier op het forum! -:^
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Toineaha
Contacteer:

Re: Nieuw lid gespot

Bericht door Toineaha » ma mei 26, 2025 4:16 pm

Marc leuk je ontmoet te hebben en dankjewel voor deze uitnodiging.
Veel Blackbird rijders zullen het in de "lucht" houden van deze site weten te waarden want het is mooie technische "database" en vraagbaak.
Hierbij een oude foto van mij met mijn CB750 F1.
CB750F1.jpg
CB750F1.jpg (68.86 KiB) 1596 keer bekeken
Afbeelding

RiRoJ
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » za jul 19, 2025 4:51 pm

Altijd leuk, nieuwe leden maarrrr????

Wie zijn er nog, wie hebben het overleeft en wie zijn er nog actief? Wie rijden er nog motor en wie doet dat op een Blackbird?

Ben benieuwd en neiwusgierig

Gr. RiRoJ

Mr. Blue
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » za jul 19, 2025 7:53 pm

Een maand geleden mijn Blackbird verkocht. Vanwege een niet operabele hernia was pijnloos rijden al vier jaar niet meer mogelijk. Wel nog een zo goed als nieuwe Corbin buddy en wat originele onderdelen te koop.

MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo jul 20, 2025 7:32 pm

RiRoJ schreef:
za jul 19, 2025 4:51 pm
Altijd leuk, nieuwe leden maarrrr????

Wie zijn er nog, wie hebben het overleeft en wie zijn er nog actief? Wie rijden er nog motor en wie doet dat op een Blackbird?

Ben benieuwd en neiwusgierig

Gr. RiRoJ
We rijden nog steeds Rick! Helaas geen Bird meer, had hem nooit weg moeten doen maar ach, berouw komt na de zonde..... :mrgreen:

Afgelopen week had ik een vette brandstof lek, hadden wat bochten gereden dus het ding was behoorlijk warm. Toen we even stilstonden gutste de peut er uit over het hete blok. Enfin, ben thuisgekomen en het bleek later dat de snelkoppeling van de benzine slang op de overgang naar de tank de boosdoener was. Bij Mofra de tank kunnen laten repareren toen ik in gesprek kwam met een andere K1300S rijder. Hij was net terug van de Ardenne en klaagde over zijn polsen. Dus vertelde hem dat ik de kroonplaat met stuur van mijn K1300S vervangen heb voor die van een K1300R. Hij vertelde dat hij daar een uitgebreid stuk over had gelezen en dat die schrijver ook het e.e.a. had geschreven over andere handvaten. Iets wat bij BMW eigenlijk niet te vervangen is maar had hij gelezen als je de originele handvaten voorzichtig open snijd en dan..... afpelt als een banaan vulde ik hem aan.... hij kijkt mij aan en zegt, ben jij toevallig die schrijver die ook het nodige heeft geschreven over motorcommunicatie? :lol:

Zo zie je maar, ons forum wordt nog steeds gelezen! :D
Mr. Blue schreef:
za jul 19, 2025 7:53 pm
Een maand geleden mijn Blackbird verkocht. Vanwege een niet operabele hernia was pijnloos rijden al vier jaar niet meer mogelijk. Wel nog een zo goed als nieuwe Corbin buddy en wat originele onderdelen te koop.
Dat zijn mindere berichten Hans, ik hoop dat er toch enig herstel in zit.

K1300S_MarcB.jpg
K1300S_MarcB.jpg (344.61 KiB) 1530 keer bekeken
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Plaats reactie