Rustig

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Rustig

Bericht door Buddy » za nov 11, 2017 3:26 pm

Het is zonde dat er bijna geen activiteiten zijn. Het forum bevat zoveel info en weetjes ..... echt zonde ! Nu zie ik dit bij meer forums ...
Blijft de info nog steeds alleen voor betalende leden ( als die er nog zijn) ? Of zijn er nog plannen ?

diverr xx
Berichten: 115
Lid geworden op: wo sep 01, 2010 10:06 am
Locatie: ijmond
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door diverr xx » za nov 11, 2017 4:15 pm

het is hier heel erg stil de meeste bb rijders zitten op het honda blackbird forum daar word regelmatig nog wel iets gepost en georganiseerd .

Gebruikersavatar
HHBBXX
Berichten: 654
Lid geworden op: do aug 13, 2009 12:05 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door HHBBXX » za nov 11, 2017 11:00 pm

Het is inderdaad erg rustig, het is dan ook geen motorseizoen...
Voor mij niet tenminste.
Wie rijden er wel de hele winter door?
Hier kunnen we een actief onderwerp van maken.

Op welke motor rijd je door?
Wat voor kleding heb je in de winter?
Gebruik je verder nog extra's om warm te blijven?
Etc.

Is maar een idee :]]
Youth is not a time of life... It's a state of mind

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door motorrijder_2000 » zo nov 12, 2017 10:45 pm

Ja, vooral van de nieuwelingen willen we graag iets horen..

Ik rij door tot de het eerst zout op de wegen valt. :]
En met een beetje goede kleding en handvat verwarming is het nooit koud op de motor. :D
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

blackbird xx
Berichten: 153
Lid geworden op: zo jul 26, 2009 5:47 pm
Locatie: burgum
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door blackbird xx » ma nov 13, 2017 8:03 am

Vroeger wel totdat de eerste sneeuw of zout op de weg lag.
Woon nu 1.5 km bij mijn werk weg , dus andere bike ook geen speciale kleding nodig. :P

Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door Buddy » ma nov 13, 2017 1:20 pm

Zo’n nieuweling ben ik ook weer niet hoor, vroeger (ik lijk wel oud nu) kwam ik op dit forum elke dag. Toen reed ik de blackbird. Deze heb ik verkocht en overgestapt naar een Bmw s1000rr volgens mij toen de eerste op dit forum. Inmiddels staat er weer een blackbird 1100xx in de garage.

Ik rij tot een temperatuur van 10 graden daaronder is het voor mij te koud ivm mijn spieren. Dus in de winter gewoon met kachel aan in de auto. Dus een mooi weer rijder ....

Gebruikersavatar
Viffer
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 953
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 12:56 pm
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door Viffer » ma nov 13, 2017 6:39 pm

Jij bent dus een BB heropstapper.
Da's een mooi topic.

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door motorrijder_2000 » ma nov 13, 2017 9:36 pm

Staat de Bird nu naast de de RR, Buddy??
En welke rijdt nu beter ??
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Gebruikersavatar
HHBBXX
Berichten: 654
Lid geworden op: do aug 13, 2009 12:05 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door HHBBXX » ma nov 13, 2017 10:04 pm

De RR natuurlijk! :twisted:
Wel een ander soort motor vind ik, maar ik ga mijn RR niet meer inruilen voor een bird. Hoe mooi ik de bird nog steeds vind. De brute kracht en de onbehoorlijke snelheid van de RR in combinatie met de fijne handling is voor mij perfect! :]]
Maar goed, ik praat voor mijn beurt. Wat is jouw mening Buddy?
Aangezien je de RR weer hebt omgeruild voor een BB...

Ben benieuwd.
Youth is not a time of life... It's a state of mind

Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door Buddy » wo nov 15, 2017 2:06 pm

Id je praat voor jou beurt ... Hihi. Het zijn twee verschillende motoren. De RR heeft ruim 30 pk meer ter beschikking, dus dan hoef je niet uit te leggen dat het prima rijd, snelheid en souplesse ...
Echter bij langere ritten ga ik voor de BB, daar vind ik het zit comfort beter. Geen houten kont na een dag sturen.
Het zadel is ook breder en daar zit ik iets beter op. Tevens heb ik wel eens mijn vrouw achterop en dat gaat beter
bij de BB dan bij de RR ( bijna niet dus). Hier dus elke dag keuze echter om heerlijk door te rijden blijft de BB vaker
staan ... maar het blijft een top motor waar ik met plezier op rij.

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door motorrijder_2000 » wo nov 15, 2017 11:21 pm

Zeg HHBBXX, jij bent toch in de nazomer nog eens geklopt door een BB, toch ?????

En die BB erbij is toch ook mogelijk?
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Gebruikersavatar
HHBBXX
Berichten: 654
Lid geworden op: do aug 13, 2009 12:05 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door HHBBXX » do nov 16, 2017 11:13 pm

motorrijder_2000 schreef:Zeg HHBBXX, jij bent toch in de nazomer nog eens geklopt door een BB, toch ?????
:-___
Echt niet! :-__

Een BB erbij is een goed idee, dat is zeker.
Youth is not a time of life... It's a state of mind

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door MarcB » za nov 18, 2017 4:17 pm

Buddy schreef:Het is zonde dat er bijna geen activiteiten zijn. Het forum bevat zoveel info en weetjes ..... echt zonde ! Nu zie ik dit bij meer forums ...
Blijft de info nog steeds alleen voor betalende leden ( als die er nog zijn) ? Of zijn er nog plannen ?
We hebben zeker betalende leden, momenteel zo'n 35 man wat wel duidelijk minder is dan een paar jaar geleden. Van deze inkomsten betalen we de hosting providers maar het is zeker niet kosten neutraal, elk jaar teren we nu in. Dit is ook wel hetgeen we verwacht hadden en wat me met de laatste ledenvergadering in januari 2015 hebben gepresenteerd.

Er staat een schat aan informatie op het forum en het is een ideale vraagbaak voor de Blackbird rijder. Daarnaast zijn er veel vriendschappen ontstaan maar helaas ook beëindigd. Het forum is dan ook voor velen een mooi stuk geschiedenis waar je niet zomaar afscheid van moet nemen. Daarnaast bied het alle mogelijkheden voor iedereen die iets wil organiseren of wil delen zelfs al is dat minder dan een aantal jaren geleden.

Wil je het forum in de lucht houden, dan zullen er ook inkomsten moeten zijn. Zonder deze inkomsten kunnen we nog wel een paar jaar voorruit maar vroeg of laat komt het moment dat het stopt. Dan komt automatisch de vraag wanneer is het moment daar? Ofwel stuur ik eind dit jaar wel of geen mailing uit voor de jaarlijkse bijdrage?

Als het aan mij ligt houden we het forum nog lang in de lucht, dat dit mij de nodige tijd kost maakt me niet uit en ik zou heel graag voor een ieder het forum open willen stellen maar daar zitten wel consequenties aan....
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door RiRoJ » za nov 25, 2017 9:55 am

Voor 1x dan:

We hadden een geweldige club.
We hadden onderling en met elkaar plezier, héél veel plezier. Het was een echte club, een vriendenclub, een club om trots op te zijn, iets waar je je thuis voelde, waar je nu net dat vond wat je elders niet tegenkwam en ook niet tegen kon komen.

We deden veel met en zonder elkaar, door elkaar, voor elkaar, naast elkaar etc.……

Hadden kritiek en lol, maakte kilometers naar en van een rit en reden ook nog eens kilometers tijdens de rit. Wat hebben we gereden en gereden. Nat, koud, gespannen, ontspannen en relaxed. Warm, heet, dorst, bier (doe maar melk) en moe, hondsmoe van het elkaar in de gaten houden maar ook van het genieten van het rijden met elkaar, alleen en met z’n allen.
Gingen op vakantie en kwamen weer terug, uitgeput, tevreden of ontevreden maar zonder dat elkaar kwalijk te nemen, zonder met het vingertje te wijzen en als dat toch gebeurde werd dat gecorrigeerd, werd dat niet getolereerd en werd men er op gewezen dat dat 'not done' was. Je deed dat niet, dat hoorde niet en niemand zat er ook op te wachten. Dat was ONZE club, de BlackBird Owners Club. De ‘BOC’. Eén voor allen en allen voor één.

We hebben allemaal ons ding gedaan of niet gedaan, bewust of onbewust, zijn allemaal wel eens de fout ingegaan maar veel belangrijker, hebben allemaal wel eens wat goed gedaan voor onszelf, voor een ander, voor de club. Stuk voor stuk, 1 voor 1, allemaal voor allemaal! Je was actief of je was (waarschijnlijk) geen lid en als je niet actief was als lid had je daar een goede reden voor. En dat wisten de anderen, daar hield die ander, daar hielden die anderen rekening mee, die accepteerden dat en konden er ook mee omgaan. Natuurlijk waren er in die tijd theekransjes, vierkante bochten rijders, haantjes en kippen, valpartijen, onderlinge meningsverschillen, kliekjes, eigenheimers, hielenlikkers en mensen met natte hielen, ego's, angstrubber eigenaars en mensen met gympies op de motor. Maar ook geweldige mensen bij wie je met een gerust hart je portemonnee op tafel kon laten liggen, die wanneer je daar behoefte aan had, er ook waren, zichzelf wegcijferde voor de club, voor de leden, voor de vrienden die als vrienden van jou, als vrienden van mij, als vrienden van iedereen dat ook deden, dat deden, niet omdat ze vonden dat ze dat moesten doen maar omdat dat zo hoorde, omdat dat binnen de club vanzelfsprekend was, omdat niemand dat eiste maar omdat iedereen (nou ja......, bijna iedereen) dat nu eenmaal deed. Voor jezelf, voor je vrienden, voor de club, voor ons. Zo groeide de club tegen de klippen in. Zo werden we groot en nog trotser omdat we groeide en trots waren op ons, op de club, op ons allen.

Dat is verleden tijd, overigens een ontzettend mooie tijd. Een tijd waar ik, samen met Syllie Thing nog vaak aan terugdenk, met plezier...... Zo zullen er nog wel een paar zijn die datzelfde gevoel hebben. Doe ik zomaar een greep uit het verleden zonder te weten hoe de omstandigheden van de desbetreffende nu zijn, hoe zij of hij op dit ogenblik in (of uit) het leven staan:
MarcB, Lampje, Filament, Viffer, Ankertje of hoe hij in de afgelopen tijd allemaal geheten heeft, Roodkapje, DT-tje, CorW, Turbootje & Raptor, Caradoc & Gerda (R.I.P.), Man in Black Bird, Yo, Piet (Black Piet I asume) , Arnold, Diversion (net als echt lid maar who cares) & BB-Peet, Rino, Drover, BBen, Blauwe Engel, Gerrit XX-L (R.I.P.) , Golliwog, Mr. Blackbird, Mr. Blue, Reefer, Martin, Blackbird97, IndyFix, Henny (Goose/Moose or what ever), Jester, Medic-XX, Burrito, Faster, Burtonman, The Doctor, BenXXBird, Fladder, FolkersJ, BertV, Hakuna, XX@ndr, Leon, De Baas, TwanV, MRCBR-XX, RedBBird, Rego, Pino, Duitse Dogg, RedRace, Dirk BB XX, Shumi, Ace (one of the first), XX-Dino, Super Mario, Scuba, Boekie, NightWish met papa, Newborn, Dopey, Frank Switser, MiepMiep Zoefff, Rego, Jacky de borduurselaar (mooie producten), Arthur (Ti-BB) met zijn 2,75 meter, M(arc)XXL en al die andere malloten die op enig moment voor lange, voor korte tijd lid zijn geworden, zijn geweest, nog steeds zijn, weer willen worden, daarover twijfelen, het niet mogen of kunnen……….

Waar zijn jullie, hoe gaat het met jullie, hoe was het en hoe is het en hoe gaat het worden. Eric, Pikki Pikki, nog steeds je sleutels kwijt? Piet ouwe campingbeheerder/vrachtwagenchauffeur, al met pensioen??? Caradoc, ben wel eens in de buurt geweest maar kon de plek waar je huis woonde niet meer vinden. Roodkapje, 2 meter hoog en een meter breed Nog steeds boven de 100 kg of………, en zijn family in crime ‘Zwartkapje’. Rino ût Grûn dacht ik, waar ben jij nu mee bezig? Lampie….. nog steeds in de silo’s, Yo, al een definitief plekje gevonden of nog steeds aan het heen en weer rijden? Martin, hou oud ben je nu al?

FF een fillumpje uit die tijd aan zetten: 2006 K&K in Hoenderloo…………………, OK, nog maar één. Mega meeting Veenendaal, fuck, nog 2, reisje naar Noorwegen naar Harm/reisje naar Andorra (o ja, Martin, hoe is het nu echt gegaan, die val), Nog een K&K en weer één. Emotie, gevoel van toen……., back to the future?????

Wie heeft er nog één (een BB)? Wie kan het, wanneer we dat eventueel zullen en willen gaan doen, wie heeft er zin an…………….., wie doet er mee.
De Rooie heb ik nog steeds en die staat te wachten op z’n maatjes, op zijn vrienden, op zijn vertrouwde omgeving van BlackBirds links, BlackBirds rechts, BlackBirds voor en BlackBirds achter haar. Wie durft, kan, wil en doet het ook. Met een BB, met een (Blehhhhhh) BMW, desnoods met een JaWa maar belangrijker wie, wie, wie?

We hadden een geweldige club.

We hadden onderling en met elkaar plezier, heel veel plezier. Het was een echte club, een vriendenclub, een club om trots op te zijn, iets waar je je thuis voelde, waar je nu net dat vond wat je elders niet tegenkwam en ook niet tegen kon komen.

MET ALLE LIEFDE ROEP IK IEDEREEN UIT HET VERLEDEN OP OM DEZE MOOIE CLUB NIEUW LEVEN IN TE BLAZEN, ER WEER (DOE HET NOG ÉÉN KEER) VOOR TE GAAN, ER WEER WAT MOOIS VAN TE MAKEN. HET VERLEDEN KAN JE NOOIT TERUG HALEN, DAT WEET IK OOK! MAARRRRRRRRR…….. (vul maar in).

Gr. RiRoJ & Syllie Thing

@ Marc(B): Jullie zullen ongetwijfeld een groot ledenbestand hebben voorzien van e-mail adressen en/of gewone adressen. Deel dit stukje desnoods maar, laat iedereen er maar kennis van nemen. En wanneer je alleen maar een telefoonnummer hebt is het een mooie uitdaging voor jullie (geen idee wie er nu in het bestuur zitten) om ff te bellen en het voor te lezen........

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door MarcB » za nov 25, 2017 10:50 am

Je hebt het mooi verwoord Rick! Complimenten :BOC
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door motorrijder_2000 » za nov 25, 2017 10:01 pm

Betere tekstschrijver kunnen we niet wensen. :D
Kom op met jullie verhalen, foto's, en hoe het jullie nu vergaat!!
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

XX RIDER
Berichten: 221
Lid geworden op: ma aug 06, 2007 8:32 pm
Locatie: torhout Belgie
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door XX RIDER » zo nov 26, 2017 9:24 am

Hallo
Ja , ik vind her inderdaad ook opmerkelijk stil op het forum
Vroeger waren hier dagelijks items en reacties te lezen , het deed ook alle dagen lezen want we waren nieuwsgierig waarover het vandaag zou gaan
Ja ik mis het wel

groetjes rider

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door motorrijder_2000 » zo nov 26, 2017 12:15 pm

Dus XX RIDER, aan de slag.
Er gebeurt genoeg in Belgie :D
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door motorrijder_2000 » zo nov 26, 2017 12:32 pm

Ik ben gisteren naar de Kawasaki News-show op het NMM [nationaal militair museum] te Soesterberg geweest.
Ik woon tenslotte op het verlengde van de startbaan.
Wel natuurlijk op de motor, op het niet af te leren.
De nieuwe Kawasaki Ninja H2 SX bewonderd.
Wat een mooie motor, vooral in de groen-zwarte kleurstelling.
En een durf van Kawa om een nieuwe Sport Tourer van 200pk te lanceren, waar Honda en nu ook Susuki het laten afweten.
Met alle moderne elektronica en snufjes erop en eraan.
Zijkoffers mooi aanpassend aan de motor.
Zit helemaal niet verkeerd, als ik jonger was, zou ik het wel weten.
Ongelofelijk veel belangstelling ervoor, ook uiteraard voor de andere modellen.
Was heel goed georganiseerd door Kawa.
Ook vanmiddag nog te bezoeken.
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door Buddy » vr dec 01, 2017 12:45 pm

Vriend van mij rijd ook BMW, hij komt van een kawa ..... Hij zit toch weer te kijken om weer over te stappen ..... uiterlijk is er niks mis mee :lol:

Zeg maar wanneer gaan we RiRoJ & Syllie Thing :]]

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door RiRoJ » vr dec 01, 2017 5:29 pm

Buddy schreef:Vriend van mij rijd ook BMW, hij komt van een kawa ..... Hij zit toch weer te kijken om weer over te stappen ..... uiterlijk is er niks mis mee :lol:

Zeg maar wanneer gaan we RiRoJ & Syllie Thing :]]
Gezien mijn oproep zou dat over 5 minuten moeten zijn maar ik ben realistisch. Deze winter zal daar niets meer van komen maar ik daag iedereen uit (incl. het Bestuur) om bij het 1e K&K van 2018 alles op alles te zetten er een gezellig feest van te maken. Weet niet wanneer dat is maar dat horen we dan wel. Wil dan niet als 'vreemdeling' deelnemen dus bij deze meld ik mij alvast opnieuw aan als betalend lid. Penningmeester.............. O ja, ST dus ook. Wil graag een klein ritje, een gezellig start-eind punt en minimaal 100 deelnemers.

WIE DURFT!

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door motorrijder_2000 » vr dec 01, 2017 10:46 pm

Dat daagt het bestuur dus uit om een K&K en een voorjaarsrit te organiseren, dat moet kunnen.
Eind dec. komt het bestuur bij elkaar.
Dus kom maar op met jullie ideen. :]]]
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door Buddy » za dec 02, 2017 12:25 am

Ik ga mee .... :-)

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door MarcB » za dec 02, 2017 11:09 am

Klinkt goed, ik zie er naar uit!

Zouden we het weer gaan halen? Dit jaar is het exact 10 jaar geleden, 22 / 23 september 2007, wat een spectakel was dat :)


MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Rustig

Bericht door YO » zo dec 03, 2017 5:17 pm

Mooi gezegd RiRoy en Syllie Thing.

Ik reis niet meer heen en weer tussen west en oost. 5 jaar geleden met Annemiek getrouwd en dus al vijf jaar een Achterhoeker/Doetinchemmer.

De 161 BB meeting.


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten