BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Verschillende BOC Members rijden met BMW
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door Motorpsycho » zo sep 25, 2011 7:56 pm

:-_

Tong


:+
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door motorrijder_2000 » zo sep 25, 2011 8:49 pm

Marc, voor mij is dit een ongelofelijk knap stukje werk.
En je kan nu zien, wat een mooie vriendenclub dit is.
Je hebt mij, bij jouw BB laten zien, hoe je eea ingebouwd hebt, maar door je 'rapportage' gaat nu eea bij mij pas echt leven.
Chapeau :)
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door BBMW » di sep 27, 2011 9:06 am

Laat ze maar lullen meid, je hebt een mooie modificatie gemaakt die we nog niet helemaal begrepen moet je maar denken :-_
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door Marty Blackbird » di sep 27, 2011 3:52 pm

Mooie klus...

De tekst op de sticker op de foto onder punt 4.4... :-_

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door MarcB » di sep 27, 2011 6:00 pm

BBMW Peet schreef:Laat ze maar lullen meid, je hebt een mooie modificatie gemaakt die we nog niet helemaal begrepen moet je maar denken :-_
Is goed hoor schat,
xxx

Marty Blackbird schreef:Mooie klus...

De tekst op de sticker op de foto onder punt 4.4... :-_
Dit klopt helemaal, je weet toch wel waar de "B" voor staat :lol:
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door MarcB » zo okt 02, 2011 8:24 pm

Thanks :) Ik heb de tijd niet echt bijgehouden maar ben wel een paar dagen bezig geweest. Vooral het uizoeken hoe je e.e.a. in elkaar gaat knopen is veel tijd in gaan zitten.
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door MarcB » di jan 10, 2012 7:11 pm

Wat ik nu weer meemaak..... Ik ben druk bezig met een vervolg ontwerp voor op mijn K1300S waarbij ik bezig ben om de elektronica zodanig te ontwerpen dat de Zumo 660 rechtstreeks op een Autocom intercom kan worden aangesloten zonder gebruik te maken van een speciale Autocom kabel type 4066. Het probleem van deze kabel is namelijk dat deze het audio signaal behoorlijk verzwakt waardoor het geluidsvermogen van de Zumo eigenlijk te zacht doorkomt. Nu heb ik hier een mogelijke oplossing voor maar voor ik mijn (toekomstige) nieuwe Zumo 660 hierop ga uittesten wilde ik ruggespraak houden met een van de ontwikkelaars bij Autocom in Engeland.

Tijdens het gesprek met Autocom heb ik uitgelegd wat ik van plan was waarop door de Autocom techneuten is aangegeven dat dit moet gaan werken. Vervolgens gaf de beste man aan dat hij een zeer interessant artikel had over deze materie wat door Autocom wordt gebruikt als howto voor het inbouwen van systemen. Hij stelde voor om dit naar me op te sturen en wilde graag op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen waar ik mee bezig ben. Zojuist heb ik dit artikel ontvangen om vervolgens van m'n stoel te vallen. Dit artikel blijkt de posting te zijn die ik gemaakt heb over het inbouwen van de communicatie set voor de K1200S, de startposting die perfect vertaald is naar het Engels. Dan sta je toch wel even vreemd te kijken..... :lol:
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door Man in Black-Bird » di jan 10, 2012 9:02 pm

Patent royalties Marc ??

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door Evelakes » di jan 10, 2012 9:04 pm

hebben ze een film van gemaakt "back to the future" :lol: ik vermoed dat je straks ook weer een verhaal gaat terug vinden over een BMW K1300S! :wink:
maar ik vermoed dat het volume verlies meer op de zumo 550 is gebaseerd, dan op de 660, ik heb nu een veel scherper geluid en meer volume met de 660 als op de 550 naar mijn
yaesu ftm 10 .

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door Dopey » di jan 10, 2012 10:15 pm

Evelakes schreef:hebben ze een film van gemaakt "back to the future" :lol: ik vermoed dat je straks ook weer een verhaal gaat terug vinden over een BMW K1300S! :wink:
maar ik vermoed dat het volume verlies meer op de zumo 550 is gebaseerd, dan op de 660, ik heb nu een veel scherper geluid en meer volume met de 660 als op de 550 naar mijn
yaesu ftm 10 .
Bij mij is de 550 op de Yaesu aangesloten met een audio kabel, en met bluetooth naar mijn headset. Deze klinkt harder en beter dan toen ik de 550 rechtstreeks op mijn BT headset had.
Komt waarschijnlijk ook omdat het nu echt stereo is.
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door Dopey » di jan 10, 2012 10:18 pm

MarcB schreef:Wat ik nu weer meemaak..... Ik ben druk bezig met een vervolg ontwerp voor op mijn K1300S waarbij ik bezig ben om de elektronica zodanig te ontwerpen dat de Zumo 660 rechtstreeks op een Autocom intercom kan worden aangesloten zonder gebruik te maken van een speciale Autocom kabel type 4066. Het probleem van deze kabel is namelijk dat deze het audio signaal behoorlijk verzwakt waardoor het geluidsvermogen van de Zumo eigenlijk te zacht doorkomt. Nu heb ik hier een mogelijke oplossing voor maar voor ik mijn (toekomstige) nieuwe Zumo 660 hierop ga uittesten wilde ik ruggespraak houden met een van de ontwikkelaars bij Autocom in Engeland.

Tijdens het gesprek met Autocom heb ik uitgelegd wat ik van plan was waarop door de Autocom techneuten is aangegeven dat dit moet gaan werken. Vervolgens gaf de beste man aan dat hij een zeer interessant artikel had over deze materie wat door Autocom wordt gebruikt als howto voor het inbouwen van systemen. Hij stelde voor om dit naar me op te sturen en wilde graag op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen waar ik mee bezig ben. Zojuist heb ik dit artikel ontvangen om vervolgens van m'n stoel te vallen. Dit artikel blijkt de posting te zijn die ik gemaakt heb over het inbouwen van de communicatie set voor de K1200S, de startposting die perfect vertaald is naar het Engels. Dan sta je toch wel even vreemd te kijken..... :lol:

je maakt ook hele mooie How to's. dan kun je trots op zijn (y) (y) (y)
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door MarcB » di jan 10, 2012 10:25 pm

Thanks :) De vertaling naar het Engels is echt goed gedaan, ik zal hem op het Internationale deel van onze site posten. Overigens ga ik ze wel vragen om aan bronvermelding te doen, in ieder geval naar de BOC 8)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door BBMW » do jan 12, 2012 7:22 am

Bronvermelding en "financed by BBMW Peet"

Men mag wel een creditnota sturen want deze gratis Autocom reclame was niet "gratis" :evil:
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

luc 1
Berichten: 2
Lid geworden op: zo feb 26, 2012 3:39 pm

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door luc 1 » zo feb 26, 2012 5:41 pm

vraag van mij, wie heeft een nederlandse handleiding van deze autocom super pro automatic( kit spa)
gaarne in een pdf bestand

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: BMW K1200S Bike-to-Bike inbouwklus

Bericht door Motorpsycho » ma feb 27, 2012 5:52 pm

Beste Luc 1,

Wij vinden het altijd fijn als je, je even voorstelt voor je zo bij ons binnen komt vallen :D

Hier kan je, jezelf even voorstellen :arrow: Nieuwe gebruikers

De handleiding kan ik je helaas niet mee helpen.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten