10 jaar na dato....

Verschillende BOC Members rijden met BMW
Marc1100xx
Berichten: 327
Lid geworden op: do jun 01, 2006 3:51 pm
Locatie: bleiswijk
Contacteer:

Re: 10 jaar na dato....

Bericht door Marc1100xx » za dec 03, 2011 1:13 pm

MarcB schreef:
Wat me opvalt is de zithouding. Op de Bird kon ik mijn benen eigenlijk niet kwijt

Verder valt me de soepelheid op van rijden en het lichte stuurgedrag. Je merkt dat het zwaartepunt lager ligt als de Blackbird. Het veergedrag is duidelijk anders dan je gewend bent. Zodra je over een drempel gaat voelt hij totaal anders aan, net alsof je veerweg veel groter is. De Bird geeft een veel direkter gevoel. Moeilijk te omschrijven maar op de Blackbird ben ik eerder geneigd om bij een drempel uit het zadel te komen.
..
Is ook een motor voor dikke duitsers he...

En inderdaad door de andere ophanging is de motor minder direct, is een eigenschap van BMW.
Maar ook door minder duiken is de motor fijner (vind ik zelf) te berijden.

Met de GSA lijkt het of de drempels verdwenen zijn in Nederland en kan je er zonder te remmen overheen.... :twisted:

badman
BOC Donateur
BOC Donateur
Berichten: 36
Lid geworden op: za mei 27, 2006 2:45 pm
Locatie: Boxmeer
Contacteer:

Re: 10 jaar na dato....

Bericht door badman » di dec 06, 2011 7:44 pm

Hi Marc,
old friends never die, they fade away
Je Blackbird ingeruild? Oh my God, what's happening to us? Maar de eerlijkheid gebied te zeggen, die nieuwe machine mag er ook wel zijn. Ziet er inderdaad goed uit. Reacties van alle leden spreken boekdelen. BOC uhm? effe denkken: Blackbird Owners Club, of BMW Owners Club, Bikers Owners Club. Tja die laatste lijkt me misschien wel het beste. Reden: De wijze waarop binnen de BOC wordt leiding gegeven weerspiegelt het goede hart voor de motorsport. Deze doelstellingen ooit begonnen in de BOC gelden toch eigenlijk voor alle motorrijders. So what? Bikers Owners Club, ik ga ervoor en je weet, het is niet de machine alleen die een performance bepaalt maar meer de berijders. Ik wens je heel veel fijne, zonnige veilige en genotsvolle kilometers. Die BWM zal nog wel even moeten wenne dat zijn berijder hem tot op het bot uitkleed, verbetert en weer gaat rijden. Keep up the good work :]]]
A smart man controls his own destiny!
Are You in control?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten