Pagina 4 van 4

Re: 10 jaar na dato....

Geplaatst: za dec 03, 2011 1:13 pm
door Marc1100xx
MarcB schreef:
Wat me opvalt is de zithouding. Op de Bird kon ik mijn benen eigenlijk niet kwijt

Verder valt me de soepelheid op van rijden en het lichte stuurgedrag. Je merkt dat het zwaartepunt lager ligt als de Blackbird. Het veergedrag is duidelijk anders dan je gewend bent. Zodra je over een drempel gaat voelt hij totaal anders aan, net alsof je veerweg veel groter is. De Bird geeft een veel direkter gevoel. Moeilijk te omschrijven maar op de Blackbird ben ik eerder geneigd om bij een drempel uit het zadel te komen.
..
Is ook een motor voor dikke duitsers he...

En inderdaad door de andere ophanging is de motor minder direct, is een eigenschap van BMW.
Maar ook door minder duiken is de motor fijner (vind ik zelf) te berijden.

Met de GSA lijkt het of de drempels verdwenen zijn in Nederland en kan je er zonder te remmen overheen.... :twisted:

Re: 10 jaar na dato....

Geplaatst: di dec 06, 2011 7:44 pm
door badman
Hi Marc,
old friends never die, they fade away
Je Blackbird ingeruild? Oh my God, what's happening to us? Maar de eerlijkheid gebied te zeggen, die nieuwe machine mag er ook wel zijn. Ziet er inderdaad goed uit. Reacties van alle leden spreken boekdelen. BOC uhm? effe denkken: Blackbird Owners Club, of BMW Owners Club, Bikers Owners Club. Tja die laatste lijkt me misschien wel het beste. Reden: De wijze waarop binnen de BOC wordt leiding gegeven weerspiegelt het goede hart voor de motorsport. Deze doelstellingen ooit begonnen in de BOC gelden toch eigenlijk voor alle motorrijders. So what? Bikers Owners Club, ik ga ervoor en je weet, het is niet de machine alleen die een performance bepaalt maar meer de berijders. Ik wens je heel veel fijne, zonnige veilige en genotsvolle kilometers. Die BWM zal nog wel even moeten wenne dat zijn berijder hem tot op het bot uitkleed, verbetert en weer gaat rijden. Keep up the good work :]]]