Tour du ALS

Binnen de BOC bekend om zijn 1400....
Plaats reactie
ladka
Berichten: 7
Lid geworden op: wo dec 25, 2013 1:45 pm
Contacteer:

Tour du ALS

Bericht door ladka » za mar 08, 2014 4:53 pm

Vandaag bij de eerste meeting geweest voor de Tour du ALS. De groep Motards die het evenement gaan begeleiden op de Kale Berg beter bekend als de Mont Ventoux.
Mijn GTR staat gepoetst en geboend voor de deur bij Simako BDM die vandaag als sponsor optrad. :P :!: :]]
Kijk op voor de promo.
We zoeken nog vrijwilligers met of zonder motorfiets ............. combineer het met een weekje in dit waanzinnig mooie gebied. Zeker voor motorrijders.
Beroemd voetballer Fernando Ricksen doet ook mee, ook hij is getroffen door deze per definitie dodelijke ziekte.

http://www.tourduals.nl/nieuws/fernando ... ur-du-als/

http://www.tourduals.nl/

Steun de ALS patiënt en deel de Facebookpagina a.u.b. zoveel mogelijk. Ze zijn jullie heel erg dankbaar en ook de gezinnen die helaas achterblijven ..........

https://nl-nl.facebook.com/ALSnederland

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Tour du ALS

Bericht door Gerrit XX-L » za mar 08, 2014 8:07 pm

Super goede actie (y) (y)


Nu 37 jaar verder zijn ze nog steeds niet veel verder dan toen :(

Helaas heb ik de gevolgen van deze ALS ziekte van kort bij mee gemaakt. :(

Het is een gemene ziekte
het pakt steeds iets van je af
tot dat de dood er op volgt


Afbeelding

Gerrit xx-l
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

ladka
Berichten: 7
Lid geworden op: wo dec 25, 2013 1:45 pm
Contacteer:

Re: Tour du ALS

Bericht door ladka » zo mar 09, 2014 1:51 pm

Het is een heel erg gemene ziekte. We zien het elk jaar dat er 1500 patiënten zijn. Er vallen er 500 af en er komen er 500 bij. Tot nu toe ben je kansloos. Onderzoek loopt met een groot Europees DNA onderzoek om verbanden te vinden. Ik ben nu voor het 2e jaar motard. Ik kan je verklappen dat je met dikke tranen staat als een ALS patiënt op een tandem arriveerd op de top wetende dat het hun laatste kan zijn. Ze fietsen met een 3wieler omhoog of achterop een tandem met een ploeg van 10 mannen/vrouwen erachter die buurtelings duwen. Zo kan ik nog wel even doorvertellen.
Deel de facebookpagina en zet je in voor deze mensen. Voor hen zal het te laat zijn.
Maar als het jezelf zal treffen of je kind/ouder etc?
Ik kan maar 1 ding vragen; doe iets. Alle motorrijders op dit forum en er zal toch een groepje zijn die zch wil inzetten?
Het is een lange rit en kost geld. Het geeft je zoveel terug.

Dank namens de ALS patiënt.

Marc1100xx
Berichten: 327
Lid geworden op: do jun 01, 2006 3:51 pm
Locatie: bleiswijk
Contacteer:

Re: Tour du ALS

Bericht door Marc1100xx » vr mar 28, 2014 5:04 pm

Leuk dat je dit doet.
Een vriend gaat ook mee als begeleider op de motor.
Ikzelf ben al jaren Motard bij Alpe d'Huzes en het is erg leuk en fijn om te doen.
Succes ermee en hou het veilig.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten