Ecu-Flashen GTR 1400
Geplaatst: wo okt 21, 2015 9:58 pm
Reeds eerder benoemd op het BB-Forum.
Turbobul van het GTR 1400 Forum, heeft eindelijk zijn Woolich-kastje ingebouwd en is aan het testen.
Turbobul
Average Member
Netherlands
733 berichten
FF een indruk van de eerste testen run met de software van Woolich en de GTR
FF kijken wat de 2de gasklep doet en vergelijken wat de software zegt
Zie movie
http://vid676.photobucket.com/albums/vv ... dea2fi.mp4
FF een run maken met de 2 de gasklep vol open in 6 de versnelling rode lijn
En de injectie inspuiting blauwe lijn 10% minder vanaf 8 d rpm testen
Je ziet hem dan meteen verlopen dus het werkt wel
Met die 10% minder brandstof kost je meteen 5 Pk en 3 nm
De lijn begint onstabiel te worden de laatste rpm maar dat komt waarschijnlijk dat hij over de 300Km/pu gaat en de bank dat niet lekker vind
Maar we waren aan het testen dus ook weer getest
Gewoon ff testen omdat het kan en wat de gevolgen zijn
FF vertouwd raken met de Woolich software
Zonder wat aan de ECU flash van Woolich te doen alleen om te kijken hoe hij loopt op de dingen die ik zelf verandert heb loopt hij al beter
Dus de standaard uitlaat die ik aangepast heb is nog niet zo verkeerd
Een open uitlaat zal zeker nog beter lopen denk ik
Turbobul van het GTR 1400 Forum, heeft eindelijk zijn Woolich-kastje ingebouwd en is aan het testen.
Turbobul
Average Member
Netherlands
733 berichten
FF een indruk van de eerste testen run met de software van Woolich en de GTR
FF kijken wat de 2de gasklep doet en vergelijken wat de software zegt
Zie movie
http://vid676.photobucket.com/albums/vv ... dea2fi.mp4
FF een run maken met de 2 de gasklep vol open in 6 de versnelling rode lijn
En de injectie inspuiting blauwe lijn 10% minder vanaf 8 d rpm testen
Je ziet hem dan meteen verlopen dus het werkt wel
Met die 10% minder brandstof kost je meteen 5 Pk en 3 nm
De lijn begint onstabiel te worden de laatste rpm maar dat komt waarschijnlijk dat hij over de 300Km/pu gaat en de bank dat niet lekker vind
Maar we waren aan het testen dus ook weer getest
Gewoon ff testen omdat het kan en wat de gevolgen zijn
FF vertouwd raken met de Woolich software
Zonder wat aan de ECU flash van Woolich te doen alleen om te kijken hoe hij loopt op de dingen die ik zelf verandert heb loopt hij al beter
Dus de standaard uitlaat die ik aangepast heb is nog niet zo verkeerd
Een open uitlaat zal zeker nog beter lopen denk ik