Geplaatst: ma okt 15, 2007 10:19 am
Heel mooi gemaakt Burrito echt heel mooi.. Nu nog wat design kleurtjes
erop en hop naar de shop.
erop en hop naar de shop.
Dé motorsite voor Honda Blackbird fanaten én overige merken!
https://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB3/
https://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=118&t=2947
als ik nog wat tijd heb vandaag maak ik misschien ook nog wel black, red en blue versiesEvelakes schreef:Heel mooi gemaakt Burrito echt heel mooi.. Nu nog wat design kleurtjes
erop en hop naar de shop.
Geïntegreerde kofferset? :Snewborn schreef:Gaaf hoor!
Clip-ons erop, neus iets meer naar voren, geintegreerde kofferset, ABS en daar staat de nieuwe Blackbird!
Ik hou alleen m'n hart vast voor het drooggewicht van dit apparaat.
Overigens zal er naar verluidt op 6 november a.s. weer een nieuw model door Honda wereldkundig gemaakt worden. Het zal toch niet .......?
hahaha inderdaad... ik heb er aan gedacht om a la BMW de cilinders uit te laten steken maar vind ik lelijk... dus nu gewoon er overheen gezet... voordeel van photoshop... al zou het practisch niet kunnen nee....x-eleven schreef:geintegreerde koffers zijn wat mij betreft definite no-no op een sportieve toermachine...
Maar goed, net werkje burrito. Leuk om sowieso jouw keuzes qua kuipwerk te zien, het dingetje waar ik mee bezig ben heeft een meer open kuip a la de laatste CBR 600 RR... en zwart.
Overigens zie ik bij jouw hetzelfde praktische probleem dat ik ook heb, ws past in dit ontwerp (en dus ook in dat van mij) de cilinderkop niet daadwerkelijk onder de kuip. Maar goed, dat is pas een probleem als iemand dit ding gaat bouwen
Ja, àla FJR1300, dus afneembaar en dat de motor dan nog steeds smoeltBurrito schreef: Geïntegreerde kofferset? :S
als dat zo is wordt mn volgende motor zeker een zzr1400
enkele swingarm zit ook op de vfr, dus waarom niet?x-eleven schreef:Je bedoelt Boss Hoss, en in die categorie zou ik 'm nou ook weer niet willen plaatsen...
Zou het heel vet vinden als ze idd een naked zouden bouwen op basis van het 6pit blok van de goldwing, als X11 rijder kan ik dat dan wel weer waarderen . Als ik kijk naar het huidige ontwerp zijn er een aantal dingen die desondanks hoogstwaarschijnlijk af zullen vallen (denk ik):
enkele swingarm
velgen (zowel niet chroom als deze vorm)
denk dat ze de koplamp iets zullen wijzigen, denk niet dat ze dit aandurven
Ik zat trouwens al een tijdje me af te vragen waar die achterkant op lijkt, vind 'm wel wat weg hebben van de desmocedici RR achterkant eigenlijk...
ja ok maar de 1000RR is meer supersport... kan ik me voorstellen dat ze geen enkele swingarm doen...x-eleven schreef:Voornamelijk een gokje van mij (heb ook conceptfoto's gezien van de CBR 1000 RR met enkele swingarm, en die zit er uiteindelijk ook niet op)....
Je hebt gelijk, de VFR schoot ook bij me naar binnen (figuurlijk dan natuurlijk ) toen ik het schreef, desondanks blijf ik er bij dat ik niet denk dat 'ie er in komt (als 'ie er sowieso komt)... we zullen zien...
Als het een concurrent voor de B-King zou moeten zijn, zou 'ie ruim anderhalf (bijna 2) keer het vermogen van de VFR krijgen. Niet dat dat niet zou kunnen met een enkele swingarm, maar toch... neigt wel een beetje naar sport...Burrito schreef:als deze er komt ligt het denk ik erg aan de plaatsing binnen de modellen... tour of sport... bij tour zou het best wel kunnen...
Een hele dikke naked bike volgens mij, dat was toen de opzet.x-eleven schreef:Als het een concurrent voor de B-King zou moeten zijn, zou 'ie ruim anderhalf (bijna 2) keer het vermogen van de VFR krijgen. Niet dat dat niet zou kunnen met een enkele swingarm, maar toch... neigt wel een beetje naar sport...Burrito schreef:als deze er komt ligt het denk ik erg aan de plaatsing binnen de modellen... tour of sport... bij tour zou het best wel kunnen...
In welk segment was de X11 ooit gepositioneerd?
Honda wil met het productiemodel van deze Evo 6 weerwerk bieden aan de B-king en de maakte versie van de ZZR 1400 die eraan zit te komen.Halbe schreef:Een hele dikke naked bike volgens mij, dat was toen de opzet.x-eleven schreef:Als het een concurrent voor de B-King zou moeten zijn, zou 'ie ruim anderhalf (bijna 2) keer het vermogen van de VFR krijgen. Niet dat dat niet zou kunnen met een enkele swingarm, maar toch... neigt wel een beetje naar sport...Burrito schreef:als deze er komt ligt het denk ik erg aan de plaatsing binnen de modellen... tour of sport... bij tour zou het best wel kunnen...
In welk segment was de X11 ooit gepositioneerd?
Daar zijn ze goed in geslaagd vindt ik.
En die Evo 6 neigt naar het zelfde, ook een hele dikke naked bike.