Beëindiging Forum Stijl Subsilver2

Forum aankondigingen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Beëindiging Forum Stijl Subsilver2

Bericht door MarcB » za dec 15, 2012 5:39 pm

Op ons forum hebben we tot op heden een tweetal stijlen ondersteund, "Prosilver" en "Subsilver2". Eind 2009 heb ik aangegeven dat de Subsilver2 stijl steeds minder wordt ondersteund door de phpBB community aangezien men overgeschakeld is naar de Prosilver stijl en dat het daarnaast zéér tijdrovend is om twee stijlen te onderhouden. Echter, na de nodige verzoeken hebben we destijds besloten hier toch mee door te gaan.

Nu 3 jaar later begin ik echt problemen te ondervinden in de support op Subsilver2. Ondersteuning op foutmeldingen in de scripting van Subsilver2 is beperkt geworden, daarnaast kost het me ongelooflijk veel tijd twee stijlen bij te houden en staat de hoeveelheid werk eigenlijk niet in verhouding tot het aantal gebruikers van deze stijl. De verhouding van het aantal Prosilver gebruikers tot het aantal Subsilver2 gebruikers is ongeveer 80 - 20.

De komende tijd worden er wederom de nodige wijzigingen doorgevoerd op ons forum. De belangrijkste verandering is dat de Website zal verdwijnen en in de forumstijl zal worden verwerkt. Vanuit het Portal en het Forum zal de toegankelijkheid naar o.a. de Algemene Clubinformatie en de Sponsoren aanzienlijk verbeterd worden. Deze wijziging is dan ook de directe aanleiding voor het (moeten) beëindigen van de ondersteuning op Subsilver2 Stijl. Ik reken op jullie begrip hiervoor :typing:
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Beëindiging Forum Stijl Subsilver2

Bericht door Motorpsycho » za dec 15, 2012 8:04 pm

Heel jammer dit............ *-0

Maar wel berijpelijk, zal er maar aan moeten wennen dan |B

WTF :arrow: BURP :W
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Beëindiging Forum Stijl Subsilver2

Bericht door MarcB » za dec 15, 2012 11:18 pm

Dat was een heftig boertje ;-) overigens kan het zijn dat je een paar keer een screen refresh Miet doen ivm alle veranderingen. Wat ook kan is CTRL + SHFT + DEL
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
HHBBXX
Berichten: 654
Lid geworden op: do aug 13, 2009 12:05 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Beëindiging Forum Stijl Subsilver2

Bericht door HHBBXX » ma dec 17, 2012 1:19 pm

Dan schakel ik over, geen probleem. Het is al heel mooi dat je tijd wilt besteden aan de BOC, thanx
:typing:
Youth is not a time of life... It's a state of mind

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten