Status update Forum werkzaamheden (10.01.2013)

Forum aankondigingen
Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Status update Forum werkzaamheden (10.01.2013)

Bericht door MarcB » wo dec 19, 2012 10:20 pm

Zoals eerder aangegeven wordt onze verouderde website verwijderd. Informatie van de Website zal geintegreerd worden in het Forum met dezelfde Forumstijl. Inmiddels heb ik de nodige testruns achter de rug op de test sites en zijn de eerste stappen gezet. Bijgaand een opsomming van de status.
  • De laatste versies van het Forum en Portaal zijn geinstalleerd waardoor het mogelijk nieuwe functies toe te voegen die recentelijk ontwikkeld zijn, zie hier.
  • Mededeling gedaan dat de stijl Subsilver2 niet meer wordt ondersteund. Deze stijl is inmiddels uitgeschakeld en de default Prosilver stijl is ingeschakeld voor alle bezoekers.
  • Een rode mededelings balk is toegevoegd die in- en uitgeschakeld kan worden. Deze aanpassing is gedaan omdat de wijzigingen die momenteel worden uitgevoerd pas zichtbaar worden na een regelmatige screen refresh (F5). Deze refresh moet de bezoeker zelf vanaf de eigen computer uitvoeren.
  • Het Forumscript is aangepast zodat in de Forumstijl, Webpagina's kunnen worden opgenomen.
  • Onder het club logo (banner) is een modificatie doorgevoerd die het mogelijk maakt om "Buttons" toe te voegen aan het Forum en Portaal.
  • Tussen de Buttons bleek een transparante ruimte te zitten van 1mm. Dit is storend aangezien onderliggende tekst zichtbaar wordt. Dit is aangepast.
  • Wil je als Forumgebruiker betalend lid worden dan is het vanaf heden mogelijk een Inschrijfformulier op de Site te gebruiken wat verwerkt is in de Forumstijl. Na inschrijven zie je automatisch een bevestiging en wordt je doorgerouteerd naar het Portaal.
  • Het Inschrijfformulier is beveiligd met Captcha en wordt na het invoeren van de juiste code automatisch verstuurd naar de Secretaris en de Penningmeester. Het is niet meer nodig een apart Excel bestand in te vullen en op te sturen naar de Secretaris.
  • "De Club" (1e Button), Sponsors (2e Button), Lid worden (3e Button) en Inschrijfformulier (4e Button) zijn toegevoegd.
  • Foto's zijn toegevoegd aan "De Club" pagina waarbij het nu mogelijk is om foto's links én rechts uit te lijnen.
  • De uitlijning van het Portaal bleek niet goed te zijn op een iPad en iPhone. Dit probleem is opgelost.
  • Bij een schermbreedte minder dan 1115 pixels, bijvoorbeeld een scherm van 1024x768 pixels, viel er een deel van de foto's weg. Dit was ook het geval bij de iPad 1 en 2 (1024x768) en iPad 3 en 4 (2048x1536). Ondanks de resolutie van 2048x1536 (wat meer is dan 1115 pixels) bij de iPad 3 en 4 werden foto's niet goed afgebeeld. De reden hiervan is dat de maximale resolutie die door de browser (Safari) op een iPad wordt weergegeven 980 pixels en niet 2048 pixels. Dit probleem is opgelost. Meer details zijn hier te lezen.
  • De Website is uitgeschakeld. De openingspagina http://www.blackbirdownersclub.eu of http://www.blackbirdownersclub.nl schakelt automatisch door naar het Portaal
  • Vanuit elk Topic kan nu direct de "Onbeantwoorde Posts", "Ongelezen Posts", "Nieuwe Posts" en "Acitieve Topics" geselecteerd worden. Meer details zijn hier te lezen.
  • De verwijzing naar de Website vanuit het Forum is verwijderd.
  • Positie van het Logo (Banner) is aangepast en staat gecentreerd op het Forum en Portaal.
  • Forumindex icoon [char]raquo[/char] is aangepast naar hetzelfde icoon als het Portaal Afbeelding
  • Ons Creatief Brein heeft weer een paar mooie Logos's gemaakt, GPS Techniek met hierin Newborn op de achtergrond, Rij- en Motortechniek en daarnaast Modificatie en Tuning.
  • Editten van een posting of Verwijderen van een posting is nu mogelijk onafhankelijk van een tijdsinstelling. Dit kan totdat gereageerd wordt op een posting.
  • Met het script om verschillende Logos op verschillende sub-fora's toe te passen bleek het niet mogelijk om deze scalable te maken. Ofwel, bij een kleiner scherm wil je een kleiner Logo, bij een groter scherm, een groter Logo. Dit script is verwijderd en een eigen script is geschreven waarmee dit wel mogelijk is geworden. Het is nu dus mogelijk geworden om het Logo over de volledige schermbreedte te tonen, zelfs tot een resolutie van 2560 pixels zoals bij een Mac wordt teogepast. Tevens zorgt dit nieuwe script dat het Logo strakker in de blauwe balk wordt weergegeven.
  • De afgelopen twee weken is hard gewerkt aan de mogelijkheid om de Forum Logo's niet alleen gecentreerd in het midden van het Forum en Portaal weer te geven, maar ook aan de mogelijkheid om verschillende Logo's per sub-forum toe te kunnen passen. Daarnaast is gewerkt aan de mogelijkheid om de Logo's over de volledige breedte van het scherm weer te geven, onafhankelijk van de gebruikte schermresolutie waarbij de Logo's scalable zijn ofwel, de Logo's passen zich automatisch aan naar de breedte van het beeldscherm.
    Vanaf heden is het eerste resultaat zichtbaar, het Algemene Logo is gebaseerd op een breedte van 2560 pixels waardoor ons Forum in volle breedte ook goed wordt weergegeven op een 27" iMAC van 2560x1440 pixels :) De techniek om op deze wijze ons Forum verder uit te breiden met verschillende Logo's is nu geimplementeerd. De komende weken gaat Evelakes aan de slag om de overige Logo's zoals die eerder te zijn waren bij o.a. "GPS Techniek" of "Motormerken en Overige Modellen" om te zetten naar hoge resolutie Logo's.
  • Het Logo van Rij- en Motortechniek is aangepast naar hoge resolutie.
  • Het Logo GPS Techniek is tevens aangepast, Newborn staat er goed op!
  • Het Logo Rij- en Motortechniek en Kawasakimet motorrijder_2000 in het midden is toegevoegd.
  • De Logos van Suzuki, Honda zijn toegevoegd en BMW met MarcB in de achtergrond zijn toegevoegd.
  • De Stijl van de Buttonbar met hierin de Buttons die verwijzen naar "De Club", "Lid worden", "Inschrijfformulier" en "Sponsors" is aangepast naar dezelfde stijl als het Forum. Daarnaast is de witte scheidingslijn tussen het Logo en de Buttonbar verwijderd waardoor de Header van het Portaal en het Forum strakker worden weergegeven. Tevens zijn de verschillende buttons aangepast naar dezelfde stijl als het Forum. Meer details zijn hier te lezen.
  • Het Honda VFR1200F Logo is toegevoegd inclusief VFR van Viffer.
  • De Logo's zijn toegevoegd van TooCoolDesigns, OnsKenia en Hyperpro.
  • Het Yamaha Logo is ook gereed met de Yamaha van Ti-BB op de voorgrond en BlackbirdRAY op de Yamaha.
  • Het Logo van onze sponsor sportmotorbanden.nl en motorlichten.nl is toegevoegd.
  • De Logo's van Xenonlamp en Tijgerleathers zijn toegevoegd.
  • Een nieuwe bericht editor is geinstalleerd. Zie voor meer info de volgende posting of de informatie in de Help functie.
  • De Logos van Camping 't Groene dak, Pajic R&D en Motordesign en Spuitwerk Beerten mét de Bird van Evelakes én de Vreemann Special zijn toegevoegd.
  • Het Logo van de Naked versie Blackbird is toegevoegd, de X11
  • De Logo's van Motoport Zelhem, Harley Davidson, Overige Merken en Oldtimers met het pronkstuk van Motorpsycho zijn toegevoegd.
  • Er is een 5e button toegevoegd naast "De Club", Lid worden, Inschrijfformulier en Sponsors namelijk Forum Index. Hiermee krijg je in een keer de opbouw van het Forum te zien met de mogelijkheid direkt door te linken naar de sub-fora's.

Deze posting wordt geregeld bijgewerkt. In de Onderwerptitel is dit zichtbaar aan de bijgewerkte datum :)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
Viffer
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 953
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 12:56 pm
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (19.12.2012)

Bericht door Viffer » vr dec 21, 2012 11:55 am

Mooi werk meneer B. Petje af.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (21.12.2012)

Bericht door MarcB » vr dec 21, 2012 9:13 pm

Kleine update, de Website is vanaf heden uit de lucht, zie http://www.blackbirdownersclub.eu
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (21.12.2012)

Bericht door motorrijder_2000 » vr dec 21, 2012 11:56 pm

MarcB schreef:
  • "De Club" (1e Button), Sponsors (2e Button), Lid worden (3e Button) en Inschrijfformulier (4e Button) zijn toegevoegd.


Dit vindt ik en heel goede verbetering, Marc.
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (23.12.2012)

Bericht door MarcB » zo dec 23, 2012 9:59 pm

Op verzoek van Motorpsycho is het Forum aangepast zodat het nu mogelijk is om vanuit elk Topic direct de "Onbeantwoorde Posts", "Ongelezen Posts", "Nieuwe Posts" en "Acitieve Topics" te kunnen zien. Voorheen was dit alleen mogelijk als je op de "Forumindex" pagina was. Tevens is de verwijzing naar de Website vanuit het Forum verwijderd.

De onderstaande afbeelding laat de nieuwe buttons zien met het rood omlijnde kader. In het lege kader stonden voorheen deze buttons echter, alleen beschikbaar op de "Forumindex" pagina.

Afbeelding


Jochem, bedankt voor de tip :) Als er overigens leden zijn die graag een bepaalde aanpassing willen of suggesties hiertoe hebben, laat het even weten :!:
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (23.12.2012)

Bericht door motorrijder_2000 » zo dec 23, 2012 11:50 pm

Mooie update :y
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (23.12.2012)

Bericht door Motorpsycho » zo dec 23, 2012 11:56 pm

Thanx Marc, waar zo'n verjaardagsfeestje al niet goed voor is :wink:

Je hebt me dag nog beter gemaakt, zo is het stukken makkelijker en vooral sneller navigeren op ons mooie forum *-*

Alleen die forum stijl :think:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (23.12.2012)

Bericht door MarcB » ma dec 24, 2012 11:24 am

Motorpsycho schreef:Thanx Marc, waar zo'n verjaardagsfeestje al niet goed voor is :wink:

Je hebt me dag nog beter gemaakt, zo is het stukken makkelijker en vooral sneller navigeren op ons mooie forum *-*

Alleen die forum stijl :think:
Tja, op een gegeven moment bereik je de leeftijd dat veranderingen wat moeilijker te accepteren zijn.... :-_ Maar, uiteindelijk went alles moet je maar denken.
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (24.12.2012)

Bericht door MarcB » ma dec 24, 2012 8:04 pm

Het Logo staat nu in het midden van het Forum. Dit wordt echter past zichtbaar na een Screen Refresh. Druk hiervoor op de knop F5 :!:


Om een idee te krijgen van de aanpassingen zoals weergegeven op een iPad:


Portaal vóór de aanpassing

Afbeelding


Portaal ná de aanpassing

Afbeelding


Forum vóór de aanpassing

Afbeelding


Forum ná de aanpassing

Afbeelding
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (24.12.2012)

Bericht door Dopey » ma dec 24, 2012 8:06 pm

ziet er goed uit.
mooi in het midden
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (24.12.2012)

Bericht door motorrijder_2000 » ma dec 24, 2012 9:15 pm

Marc, let je ook een beetje op de Mac gebruikers :?
Als ik F5 indruk gebeurt er niets :n
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (24.12.2012)

Bericht door Dopey » ma dec 24, 2012 9:26 pm

motorrijder_2000 schreef:Marc, let je ook een beetje op de Mac gebruikers :?
Als ik F5 indruk gebeurt er niets :n
Jaap, als je nou ook een echte PC koopt hoeft Marc er geen rekening mee te houden, en kun jij ook de F5 indrukken :-__ :-___ :-__ :-___ :-__
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (24.12.2012)

Bericht door motorrijder_2000 » ma dec 24, 2012 10:50 pm

Dopey schreef:
motorrijder_2000 schreef:Marc, let je ook een beetje op de Mac gebruikers :?
Als ik F5 indruk gebeurt er niets :n
Jaap, als je nou ook een echte PC koopt hoeft Marc er geen rekening mee te houden, en kun jij ook de F5 indrukken :-__ :-___ :-__ :-___ :-__
Ronald, wie het laatst lacht, lacht het best, en dat doe je met een Mac :-___
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (24.12.2012)

Bericht door Evelakes » ma dec 24, 2012 11:18 pm

Afbeelding

Gebruikersavatar
Viffer
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 953
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 12:56 pm
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (24.12.2012)

Bericht door Viffer » ma dec 24, 2012 11:46 pm

Je hebt de verkeerde Ninja Jaap.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (24.12.2012)

Bericht door MarcB » di dec 25, 2012 10:11 am

Luitjes,

Zorg dat je geregeld een Screen Refresh doet! Op speciaal verzoek, bij een Mac is dit "Apple + R" en bij Windows "F5". Het boeld moet er namelijk als volgt uit zien. Op ALLE forum paginas moet het Logo in het midden staan zoals onderstaande afbeelding:

Afbeelding


Overigens lijkt dit niet te werken bij Google Chrome. Reden is nog niet duidelijk. Firefox of Internet Explorer geven geen problemen.
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (24.12.2012)

Bericht door Motorpsycho » di dec 25, 2012 12:06 pm

MarcB schreef:Luitjes,


Overigens lijkt dit niet te werken bij Google Chrome. Reden is nog niet duidelijk. Firefox of Internet Explorer geven geen problemen.
Ik werk met chrome op een windhoos pc, zo als je weet. Ik heb 1x op F5 gedrukt en bij mij gaat het prima. Ik heb net op alle forum delen geklikt om de verschillende logo's te zien. Alles staat keurig in het midden (y)
Dus is er misschien iets anders aan de hand met andere chrome gebruikers :W

Ik moet er wel aan toevoegen dat je echt op F5 op je toetsenbord moet drukken en niet met je muis op het referesh knopje in je browser scherm.
Zie plaatje hier onder.

Afbeelding
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (25.12.2012)

Bericht door Motorpsycho » di dec 25, 2012 12:10 pm

Nu valt me wel op dat ik mijn bericht na het plaatsen niet meer kan wijzigen :shock:

Was da nou weer.........

Wilde er nog aan toevoegen dat ik eerst op de referesh knop in me browser scherm had gedrukt voor ik op F5 drukte :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (25.12.2012)

Bericht door MarcB » di dec 25, 2012 12:11 pm

Bedankt voor de update Jochem, scheelt me weer een hoop werk :)

De "wijzigingstijd" tijd staat ingesteld op 1 minuut, ik heb deze nu aangepast naar 5 minuten.
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (25.12.2012)

Bericht door motorrijder_2000 » di dec 25, 2012 2:16 pm

Er blijken mensen, hier op het Forum, die nog niet weten wat een Mac is.
Jammer, maar ook daar komen ze wel weer overheen. :mrgreen:

Bedankt Marc, alles staat nu op z'n plaats.
De schermafbeeldingen zijn naar je onderweg.
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (25.12.2012)

Bericht door Motorpsycho » di dec 25, 2012 5:54 pm

MarcB schreef:Bedankt voor de update Jochem, scheelt me weer een hoop werk :)

De "wijzigingstijd" tijd staat ingesteld op 1 minuut, ik heb deze nu aangepast naar 5 minuten.
Geen dank Marc. Maar waarom wil je dat gebruikers hun eigen berichten na 5 min. niet meer kunnen wijzigen :?:

Ik lees mijn oude berichten soms wel eens terug, als ik dan toch nog een schrijf fout zie, kan ik die niet meer wijzigen. En in sommige topics vind ik het handig om de gegevens in bijvoorbeeld de startposting te kunnen aanvullen. Bijvoorbeeld wanneer ik een ritje ga organiseren :wink:

En wat nou als ik iets post waarvan ik later denk :think: die soep is toch wat minder heet dan ik in eerste instantie dacht, dan kan ik dus niet mijn bericht meer wijzigen en dus iemand onbedoeld voor het hoofd stoten :+

Simpel gezegd; Kan die functie niet op onbeperkt :?:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (25.12.2012)

Bericht door MarcB » di dec 25, 2012 6:35 pm

Het probleem is dat gereageerd wordt op postings waar het forum voor bedoeld is. Als je dan naderhand de tekst gaat aanpassen nadat er al op gereageerd is of zelfs gequote, de hele strekking van de posting niet meer klopt. Vandaar dat de tijd nu op 5 min staat.
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (25.12.2012)

Bericht door Motorpsycho » wo dec 26, 2012 12:41 am

Ik snap je gedachte gang. Is dat voorheen een "groot" probleem geweest. Ik dacht eigenlijk van niet :)

Als een topic starter een lijstje bij moet houden (dus steeds iets aanvullen of iets weg moet halen) in een startposting dan kan dat nu niet meer.
Lijkt mij niet handig, want dan is er nog maar 1 oplossing en dat is om als de topic starter steeds zijn eigen startposting te quoten en dan de info te wijzigen. Dat lijkt mij verre van overzichtelijk omdat de geboden info dan niet bovenaan het topic staat.

Lang verhaal kort.......... Elk voordeel heeft zijn nadeel en andersom.

Ik zou er toch nog eens over nadenken Master B. :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (26.12.2012)

Bericht door MarcB » wo dec 26, 2012 11:20 am

Ons Creatief Brein (Evelakes) heeft weer een aantal mooie Logo's (Banners) gemaakt die zijn toegevoegd. In een van de Banners zit Newborn versleuteld, zie start posting :)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Re: Status update Forum werkzaamheden (26.12.2012)

Bericht door newborn » wo dec 26, 2012 11:46 am

Het forum wordt steeds functioneler en tegelijkertijd mooier !
Ben vereerd dat ik een banner ben verwerkt hoewel alleen insiders zullen zien dat ik het ben. Maar beter ook anders krijg je weer dat gedoe met portretrecht en zo :lol: :lol:

Complimenten Marc en Richard, ik heb bewondering voor wat jullie van het forum maken !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten