Vertrek uit het forum en BB club.

Opmerkingen, advies of vragen over het Forum of de Website
Plaats reactie
Blacky
Berichten: 189
Lid geworden op: do sep 06, 2007 10:59 am
Locatie: Stein
Contacteer:

Vertrek uit het forum en BB club.

Bericht door Blacky » vr sep 09, 2022 12:43 pm

Beste allemaal. Na 15 jaar op mijn BB rondgetrokken ben door Nederland, Belgie, Luxemburg,Frankrijk,Italie,Zwitserland, Luxemburg,Kroatie.OOstenrijk enz. ben ik tot de conclusie gekomen dat met mijn 64 kg en 1.69 lengte en tevens 70 jaar oud niet meer veilig op mijn ouwe trouwe BB kan rondsjeezen. Ik heb hem verkocht aan een ware BB liefhebber die maar liefst 6 BB heeft versleten. Hij rijdt dus nu rond op mijn ex allerbeste vriend. Hij heeft mij nooit in de steek gelaten. Toen hij vorige week werd afgehaald zag ik nog de BB sticker achterop zitten. De nieuwe eigenaar is dolblij met de vele opties die erop zitten. Jullie zullen me voor gek verklaren, maar ik heb hem voor 1500 euro aan deze man verkocht wetende dat hij nog jaren plezier eraan zal hebben en hem goed zal verzorgen. Ik heb heb met tranen in mijn ogen stil afscheid genomen na al die fijne jaren.
Ik weet dat dit voor velen emotioneel gezwam is, maar ik voel me gewoon beter hierbij.
Voor degene die nog heerlijk op eentje rondreizen wens ik veel rijplezier. Ik heb nu een BMW F800ST gekocht die een heel stuk lichter is. De vele pk's zal ik wel missen. Voor degene die dit gelezen hebben wens ik het allerbeste. Cas. (blacky).

Gebruikersavatar
XXDino
Berichten: 38
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 6:55 pm
Locatie: Leeuwarden , the Netherlands
Contacteer:

Re: Vertrek uit het forum en BB club.

Bericht door XXDino » vr sep 09, 2022 7:58 pm

Ik wens je nog vele jaren plezier op je lichtere motor. En ik snap het verhaal helemaal. Het was toch een soort vriend die je vele jaren plezier heeft bezorgd en waar je overal mee naartoe bent geweest.
Ik heb dit gevoel zelf ook met al mijn autos gehad. En een liefhebber zet het avontuur voort. Groeten Marcel (XXDino)
Think XX, you only live once - 1200cc Blackbird Project

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Vertrek uit het forum en BB club.

Bericht door MarcB » vr sep 23, 2022 7:52 pm

Een late reactie van mijn kant. Fijn te horen dat je zoveel plezier hebt gehad met de BB. Ongetwijfeld dat je ook met de nieuwe motor veel plezier zal beleven! :)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten