Inmiddels zit ik op meer dan 30 uur werk na die onaangename verrassing van onze provider afgelopen week. Gelukkig heb ik alles om kunnen zetten naar een versie die werkt op het nieuwe platform van onze provider
Wat me zwaar tegen is gevallen is de stugge houding van onze provider, niet willen meedenken en geen kennis van zaken hebben. Op dit moment heb ik nog een discussie over een PHP parameter die zij moeten aanpassen om de database volledig om te kunnen zetten, helaas kan ik dit niet en ben afhankelijk van ze. Deze houding en slechte support ben ik niet gewend van ze, het lijkt haast het nivo van de Ziggo Helpdesk
Het goede nieuws is dat alles in de lucht is maar, er moet nog veel gebeuren. Massa mailing bijvoorbeeld zie ik zojuist dat er nog foutmeldingen worden gegenereerd, de hele interface moet nog naar de BOC stijl worden aangepast, taal moet nog omgezet worden enz.. Maar, de druk is nu gelukkig van de ketel
