blackbird 1100 bj 2000

Hier kan je al je technische vragen en advies kwijt.
Plaats reactie
petsch
Berichten: 1
Lid geworden op: wo apr 08, 2020 6:49 am
Contacteer:

blackbird 1100 bj 2000

Bericht door petsch » za jun 27, 2020 11:57 am

hallo
mijn blackbird is van bouwjaar 2000 en het probleem is dat het FI lampje aan gaat tijdens het rijden en aan blijft tot het contact uitgezet wordt,ik heb al paar dingen opgezocht en heb dus ook de stekker in de kabelboom weggehaald en de juiste draden met elkaar verbonden, maar het is nog niet opgelost. nu heb ik gemerkt dat als ik de motor gewoon stationair laat draaien het lampje niet aangaat,maar als ik de motor even op 2000-3000 toeren laat draaien gaat het lampje aan en dus denk ik dat er iets mis is met de brandstofdruk ? kan het de benzinnefilter of de drukregelaar zijn ?wie kan mij helpen?
dank u

Gebruikersavatar
Viffer
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 953
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 12:56 pm
Contacteer:

Re: blackbird 1100 bj 2000

Bericht door Viffer » di jun 30, 2020 5:15 pm

De dealer kan aan de code die het F1 lampje geeft nazien en mogelijk aangeven wat er mis is.
Je hebt een 2000 uitvoering. Algemeen bekend is dat deze kabelboom problemen hebben of gaan krijgen.
Een raar brandend F1 lampje kan een eng voorteken zijn.
Ook kunnen er massa fouten zijn in massa knooppunten. Deze zitten ook in de kabelboom verstopt op diverse plekken. Idd een spelt zoeken in de bekende hooiberg.
Nee, ik kan het je niet zo zeggen. Ik zou een goede Honda dealer zoeken. Succes.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten