Na lang wikken en wegen doe ik mijn blackbird in de verkoop.
Het is er een van 1997 zwarte uitvoering.
Ook heeft hij 100 k gereden , dus een met ervaring.
De velgen zijn goudkleurig en de banden zijn nog
70 %.
Er zit een mee gespoten hugger over het achterwiel.
De uitlaat heeft 2 two brother dempers .
Het geplaatste mono zitje geeft een sportief uiterlijk en veel opberg ruimte onder de zit.
De voorzijde van de kuip heeft een zwarte bubble kuipglas van het merk Puig.
Recentelijk zijn er 2 nw voorrem +blokken op gezet inclusief remvloeistof.
De orginele kuipglas en buddy zit zijn aanwezig.
Wie bied
Nog iemand interesse.
- pokie
- Berichten: 23
- Lid geworden op: di apr 26, 2011 8:34 pm
- Contacteer:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
