Chris stelt zich voor..

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chris Verstraate
Berichten: 1
Lid geworden op: za jun 06, 2015 5:57 pm
Locatie: Terschuur
Contacteer:

Chris stelt zich voor..

Bericht door Chris Verstraate » vr jun 19, 2015 3:02 pm

Hoi allemaal,

Mijn naam is Chris. 40 jaar jong, papa van een pracht van een dochter van 5, vrachtwagenchauffeur van beroep, gek op mijn visjes, heftig verliefd op en samenwonend in Terschuur met Daniëlle en sinds kort de trotse bezitter van een zwarte Blackbird. Tot nu toe een heerlijke fiets moet ik zeggen.

Mijn motorverleden is niet zo lang. Na het behalen van mijn rijbewijs in 2002 heb ik een nieuwe ZZR1200 gekocht. Rijdt ook voortreffelijk.
Na wat privé omstandigheden (Een scheiding en de geboorte van mijn dochter) moest deze de deur uit voor een auto.
Het motorbloed blijft echter stromen en zo kwam het dat ik tijdens het herstel van mijn burn-out de motor van mijn toenmalige schoonvader (Een PC800 die bij mij in de garage stond weg te stoffen na een glijder) naar het midden van de garage heb gesleept en deze weer helemaal rijklaar heb gemaakt. Deze mocht ik vervolgens van hem hebben daar hij er niets meer mee wilde.
Ik was m zeer dankbaar en heb er 6 maanden op gereden. Daarna kwam toch de honger naar vermogen weer. Ik mocht de PC800 inruilen voor een andere motor. Dit heb ik gedaan en heb deze geruild tegen een opgevoerde ZZR1100 uit 1997. Een felle fiets die niet ongemerkt voorbij kwam. Wat een herriebak was dat.. Heerlijk!

Mijn relatie liep echter op de klippen en de gehele ex schoonfamilie begon moeilijk te doen over de motor. In mijn boosheid heb ik er afstand van gedaan en heb vervolgens de auto meegenomen. (Was uiteindelijk toch makkelijker voor het ophalen van mijn dochter in Rotterdam)

Op dit moment woon ik al weer een jaar samen met Daniëlle, een schat van een meid, ze heeft een top-relatie met mijn dochter en we zijn zeer gelukkig.

Het werd echter weer lekkerder weer... En daar kwamen de kriebels weer..
Met andere motoren dan de ZZR was ik niet heel bekend, dus weer op zoek naar een leuke en goede ZZR. Maar dat viel niet mee.. Ik kwam niets tegen wat mij beviel en binnen mijn budget bleef.. (Al moet ik zeggen dat het proefritje op de ZZR1400 wel heel erg lekker was!! Die gaat er toch echt nog een keer komen!) Bij toeval kwam ik een Blackbird tegen, die er netjes genoeg uit zag, wel redelijk wat kilometers had (67.000) maar wel binnen mijn budget bleef. Ik had reeds 1x eerder een blokje om op een Blackbird mogen maken en dat beviel wel.
Dus ik naar Maassluis, proefritje gemaakt en meteen mee naar huis genomen. Tot nu toe bevalt hij zeer goed. De motor is uitgerust met handlebar-raisers, spiegel-verbreders, cruise-control (Vind ik niet echt lekker werken) en de nodige extra 12v aansluitingen naast dashboard en onder de buddy. Er zitten wat gebruikerssporen op, maar dat mag best na zoveel jaar... Verder is de fiets standaard.
Modjes die ik nog wel wil gaan doen: Xenon, LED knipperlichten met standlicht voor, Kleinere LED knipperlichten achter en een LED achterlicht.
Eventueel wil ik de motor nog gaan wrappen.. Geheel carbon lijkt me wel grappig.. Maar dat is echt iets voor de toekomst.. Voorlopig bevalt hij zeer goed...

Enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat hij vrij dorstig is.. na 250 km staat de naald van de tank al weer in het rood... Ik rij zo'n 400 km in de week aan woon-werk verkeer.. Dus best prijzig...

Wat me trouwens wel opvalt is dat er heel veel Blackbirds rondrijden.. Kom ze echt overal tegen.. (Zelfs een Blackbird met zijspan tegen gekomen.)

Tot snel.. Op het forum of op de weg...

Gr. Chris..

Gebruikersavatar
Viffer
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 953
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 12:56 pm
Contacteer:

Re: Chris stelt zich voor..

Bericht door Viffer » vr jun 19, 2015 4:07 pm

Veel plezier met je BB en welkom.

Gebruikersavatar
bativ8
Berichten: 347
Lid geworden op: ma okt 03, 2011 6:49 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Chris stelt zich voor..

Bericht door bativ8 » vr jun 19, 2015 5:19 pm

Veel plezier en Wellicht tot ziens
Like a Bird in the sky.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Chris stelt zich voor..

Bericht door YO » vr jun 19, 2015 6:59 pm

Welkom.

Veel plezier met ons en op het forum.

Afbeelding

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Chris stelt zich voor..

Bericht door MarcB » vr jun 19, 2015 7:48 pm

Welkom Chris en veel plezier met de Bird en het forum :wave:
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten