Roadbook Rally 2010

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
Plaats reactie
Paertje
Berichten: 135
Lid geworden op: di feb 26, 2008 3:29 pm
Locatie: Sint-Eloois-Winkel, Belgium
Contacteer:

Roadbook Rally 2010

Bericht door Paertje » zo feb 07, 2010 12:10 pm

Dag iedereen,

Ik vermoed dat iedereen onder jullie wel het maandmagazine Motoren&Toerisme zal kennen. Ik vermoed namelijk dat er ook in Nederland verschillende personen zijn die geabonneerd zijn op dit onafhankelijk maandblad.

Ik heb dus een jaarabonnement op dit magazine. Samen met een collega van mij heb ik mij er voor geëngageerd om de Roadbookrally van het magazine te rijden.

De Roadbookrally is in feite een zoektocht met de motorfiets. Let wel niet overdreven hoor. Tijdens een rit van ongeveer 300km moeten er zo'n vier vragen opgelost worden op welbepaalde punten.

In het jaar zijn er 8 ritten te beginnen met de maand april. In juli zijn er twee ritten voorzien en de laatste is dan in oktober. Elke rit heeft dus een viertal vragen die moeten opgelost worden. Dit antwoordformulier van in het magazine moet dan opgestuurd worden en daarmee kon vorig jaar bijvoorbeeld een nieuw set banden mee gewonnen worden. Op het einde van aller ritten wordt ook nog een schiftingsvraag gesteld. Degene die dan in het jaar het meeste vragen juist heeft, alles op tijd opgestuurd heeft en dan ook nog eens het dichtst in de buurt komt bij de schiftingsvraag, wint dan de jaarprijs, in 2009 was dit een splinternieuwe Honda CBF1000 met alles erop en eraan. Zeker de moeite dus.

Waarom stuur ik nu dit bericht, vragen jullie zich wellicht af. Wel hier zal ik ook proberen te vermelden wanneer ik met mijn collega telkens de rit zou maken. Dit kan echter wel heel kort voor het vertrek zijn. Mochten er dan blackbirdrijders mee willen, dan spreken we verder af. Het grote nadeel voor jullie zal uiteraard zijn dat alle ritten in ons belgenlandje doorgaan. Vorig jaar werden volgende locaties aangedaan: Eeklo, Turnhout, Ieper, Durbuy, Spa, Dinant, Geraardsbergen en Diest.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten