Had je een dag regenMarcB schreef:Het blijft wel héél erg lang stil hier dus laat ik maar eens een paar vette platen posten, zal ongetwijfeld reactie op komen. Hoe ik hier bij kom? Eigenlijk geen idee, gewoon een spontane ingeving....![]()
Nee, de BB gaat binnenkort naar een nieuw baasje. Deze heeft hem gekocht ovb van een testrit. Deze testrit gaat dit weekend plaatsvinden. Ik wilde zowiezo een andersoortige motor en was helemaal gek van de night rod special. Ik vind de night rod special in nieuwe stijl vanaf 2008 dwz 240 band, keyless alarm, supertrapp uitlaten, getuned en 1250 cc en abs helemaal te gek. Ik heb er eentje gezien welke ik wel wilde maar deze was 1x zo duur als deze zilveren v-rod. Toen had ik zoiets had van wtf wanneer ik na een jaar nog steeds een night rod wil dan kan ik deze altijd over en jaar of 2 nog kopen. De afschrijving van deze is niet zo hoog als een night rod aangezien ik deze zilveren voor een zeer scherpe prijs heb kunnen kopen. Eerst lekker truttenschudden en dan zien we wel of het me bevalt. Ben vanavond van N-braboland naar huis gereden en dat ding gaat als de brandweerMotorpsycho schreef:Gefeliciteerd Peet![]()
Heb je de BB ingeruild
Thanks Maatje. Yeap rijdt totaal anders maar precies zoals ik het me voorgesteld had. Ik was helemaal tevreden. Afgesproken. B'drecht - Oud-Beijerland is een kort ritjejorrin76 schreef:Gefeliciteerd das snel gegaan Peet !!
T reed dus wel lekker ?
Maar de de enige echte kleur dus idd een zilvere, ik wil m wel eens bewonderen dan, als de mijne weer klaar is.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten