Vakantie buitenland

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Plaats reactie
Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Vakantie buitenland

Bericht door Buddy » za mar 26, 2011 8:49 am

Wij zij dit jaar van plan om naar Belgie, Frankrijk, stukje Italie en dan door Oosterijk Duitsland te gaan rijden. Nu is de vraag ik heb sport uitlaten met een powercommander gemonteerd. Kan ik zonder problemen de orginele uitlaten weer monteren of is het beste om de PC ook uit te zetten ? Deze is nml afgestemd op de
open uitlaten. :]]]

BBen
Berichten: 523
Lid geworden op: zo sep 05, 2010 3:29 pm
Contacteer:

Re: Vakantie buitenland

Bericht door BBen » za mar 26, 2011 8:58 am

Waarom zou je dat willen doen? Db killers erin en een E-keur moet toch geen probleem zijn. Of heb je geen E keur dempers?

Ik heb hier al met veel plezier diverse topics gelezen over tripjes met de BOC naar het buitenland en zag daar ook genoeg dempers zonder killers erin.
Ook mijn motor (die toen nog van BB Peet was) heeft een PC3 en open Bosjes en nog 40 mod's :lol: (zie Motor magazine :wink: ) en heb ik ook zo op de foto's gezien.

Hier bijvoorbeeld genoeg foto's met diverse andere dempers. http://blackbirdownersclub.eu/phpBB3/vi ... 9&start=25
Laatst gewijzigd door BBen op za mar 26, 2011 9:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
:black

Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Vakantie buitenland

Bericht door Buddy » za mar 26, 2011 9:03 am

Dat is het probleem ik heb er geen db-killers voor. En de uitlaten die ik heb Leo's hebben geen E-keur. Dat geeft vlgs mij problemen in het buitenland :evil:

BBen
Berichten: 523
Lid geworden op: zo sep 05, 2010 3:29 pm
Contacteer:

Re: Vakantie buitenland

Bericht door BBen » za mar 26, 2011 9:07 am

Ja D zou wel eens lastig kunnen zijn maar hoe streng ze zijn weten anderen vast beter.

Maar je PC uitzetten, bedoel je dan stekker ertussenuit of een standaard map erin laden als je de originele dempers erop zet?
:black

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Vakantie buitenland

Bericht door Ankertje » za mar 26, 2011 9:10 am

Buddy schreef:Dat is het probleem ik heb er geen db-killers voor. En de uitlaten die ik heb Leo's hebben geen E-keur. Dat geeft vlgs mij problemen in het buitenland :evil:
Met een ingetogen rijgedrag in de echt toeristische gebeiden en bebouwde kom kan je heel veel problemen voorkomen.
Je wordt eigenlijk alleen maar aangehouden als je daar zelf aanleiding toe geeft.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Vakantie buitenland

Bericht door Buddy » za mar 26, 2011 9:45 am

BBen schreef:Ja D zou wel eens lastig kunnen zijn maar hoe streng ze zijn weten anderen vast beter.

Maar je PC uitzetten, bedoel je dan stekker ertussenuit of een standaard map erin laden als je de originele dempers erop zet?

Ik dacht om gewoon de stekkers weer om te steken ( orgineel), maar weet niet of dit echt nodig is.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vakantie buitenland

Bericht door RRon » za mar 26, 2011 3:50 pm

Youtube filmpje waar ik ook op sta, 2 groepje waren wij! Werden gecontroleerd en konden geen kant op, geen DBkiller was dacht ik 70 euro, weet niet uit ervaring wat er gebeurd als je geen e-keur hebt maar ik begreep dat je hem dan mocht laten staan!!
Dit is wel vlak bij Nurnbergring!

[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Vakantie buitenland

Bericht door Ankertje » za mar 26, 2011 3:54 pm

RRon schreef:Dit is wel vlak bij Nurnbergring!
Dat zijn nu precies de gebieden waar je beter niet kan komen. Bovendien is het daar altijd heel erg druk.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Re: Vakantie buitenland

Bericht door stanley » za mar 26, 2011 4:57 pm

Voor elke uitlaat is er wel een killer ( te maken) stop zo'n ding er in en je zal geen probleem hebben, ze kijken in de uitlaat zien ze de killer gaan ze echt niet zoeken naar een E-keur.
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten