Het is een Yamaha...

Het merk van onze eerste BOC Toercommissaris!
BlackbirdRAY
Berichten: 344
Lid geworden op: di nov 20, 2007 5:08 pm
Locatie: Duiven (Arnhem)
Contacteer:

Re: Het is een Yamaha...

Bericht door BlackbirdRAY » di dec 06, 2011 5:15 pm

Zeker geen verkeerde keus Arthur.

Nogmaals gefeliciteerd.

Wel leuk 2 maal een FJR in een BB club. :oops:

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Het is een Yamaha...

Bericht door Ti-BB » di dec 06, 2011 6:07 pm

Allen bedankt voor de leuke reacties.

Ray, ik bel je binnenkort om jouw voorscherm en dogbone te bekijken/testen. Enneh, 2x een FJR lijkt me beter dan tig keer een BMdinges. :wink:

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Het is een Yamaha...

Bericht door motorrijder_2000 » di dec 06, 2011 6:30 pm

Ti-BB schreef:Allen bedankt voor de leuke reacties.

Ray, ik bel je binnenkort om jouw voorscherm en dogbone te bekijken/testen. Enneh, 2x een FJR lijkt me beter dan tig keer een BMdinges. :wink:
Dus de GTR staat er alleen voor :(
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Het is een Yamaha...

Bericht door Ti-BB » za aug 31, 2013 4:13 pm

Deze mooie groene is alweer verkocht. Afgelopen twee jaar heb ik maar 5000km gereden en daarom vond ik het zonde om zo'n toerbuffel in de garage te hebben.

Als ik het motorrijden ga missen (zal vast) sluit ik niet uit dat ik een oude goedkope BB terugkoop om zo nu en dan een stukje te rijden. Nu eerst maar eens wennen aan al die ruimte in de garage.

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Het is een Yamaha...

Bericht door Man in Black-Bird » za aug 31, 2013 5:44 pm

Ti-BB schreef:Deze mooie groene is alweer verkocht. Afgelopen twee jaar heb ik maar 5000km gereden en daarom vond ik het zonde om zo'n toerbuffel in de garage te hebben.

Als ik het motorrijden ga missen (zal vast) sluit ik niet uit dat ik een oude goedkope BB terugkoop om zo nu en dan een stukje te rijden. Nu eerst maar eens wennen aan al die ruimte in de garage.

wees nou eerlijk Arthur je miste de BB zo erg dat je rijden op de FJR maar niks vond dus daarom maar 5000 km gereden :wink:

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Het is een Yamaha...

Bericht door Ti-BB » za aug 31, 2013 8:45 pm

Heel eerlijk gezegd geniet ik sinds mijn ongeluk minder van motorrijden, maar ik miste mijn BB ook.

Toen jij jouw mooie Titanium te koop zette heb ik erg getwijfeld. Ik was toen in Italie op vakantie. Mijn vrouw vond dat ik jouw motor 'voor erbij' moest kopen, ik wilde dat niet, maar eigenlijk heb ik er al een jaar spijt van.

Ik ga nu de komende maanden rustig kijken of er een mooie betrouwbare BB wordt aangeboden, die vooral ook goedkoop moet zijn. Een FJR schrijft namelijk nog af, een goedkope BB bijna niet, dus dan is het niet erg als het weinig wordt gebruikt.

Als er hier iemand is met een betrouwbare BB voor max 2500 hoor ik dat graag via PB.

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Het is een Yamaha...

Bericht door Man in Black-Bird » za aug 31, 2013 8:52 pm

Ti-BB schreef:Heel eerlijk gezegd geniet ik sinds mijn ongeluk minder van motorrijden, maar ik miste mijn BB ook.

Toen jij jouw mooie Titanium te koop zette heb ik erg getwijfeld. Ik was toen in Italie op vakantie. Mijn vrouw vond dat ik jouw motor 'voor erbij' moest kopen, ik wilde dat niet, maar eigenlijk heb ik er al een jaar spijt van.

Ik ga nu de komende maanden rustig kijken of er een mooie betrouwbare BB wordt aangeboden, die vooral ook goedkoop moet zijn. Een FJR schrijft namelijk nog af, een goedkope BB bijna niet, dus dan is het niet erg als het weinig wordt gebruikt.

Als er hier iemand is met een betrouwbare BB voor max 2500 hoor ik dat graag via PB.
staan er 2 tekoop op deze site 1 zw en 1 titaan voor de prijzen die jij in gedachte hebt daarbij dat vriend Gerrit nog div delen tekoop heeft om er een mooie BB van temaken


gr MiBB

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Het is een Yamaha...

Bericht door Ti-BB » za aug 31, 2013 9:16 pm

Heb ik gezien.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten