wie gaan er vanuit omgeving Delft naar nijmegen?

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Plaats reactie
BOR
Berichten: 2
Lid geworden op: do jun 29, 2006 11:05 am
Locatie: Delft
Contacteer:

wie gaan er vanuit omgeving Delft naar nijmegen?

Bericht door BOR » za jul 01, 2006 5:05 pm

wie gaan er vanuit omgeving Delft naar nijmegen op 2 juli?

een zwerm naar nijmegen en terug lijkt mij wel zo gezellig!

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » za jul 01, 2006 5:39 pm

Aansluiten bij de BOP in Gouda als optie van Riroy om vandaar uit mee te rijden over de A2 Nieuwegein naar Nijmegen

See ya

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » za jul 01, 2006 6:32 pm

PikiPikiKubwa schreef:Aansluiten bij de BOP in Gouda als optie van Riroy om vandaar uit mee te rijden over de A2 Nieuwegein naar Nijmegen

See ya
Stug blijven volhouden dat je achter RiRoJ aan moet rijden :D :D

Gewoon via de a12 en a50 gaan, is veel sneller!
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Turbo-tje
Berichten: 877
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:43 pm
Locatie: Den Haag (LEGAAL!!!)
Contacteer:

Bericht door Turbo-tje » za jul 01, 2006 6:39 pm

MXXL schreef:
PikiPikiKubwa schreef:Aansluiten bij de BOP in Gouda als optie van Riroy om vandaar uit mee te rijden over de A2 Nieuwegein naar Nijmegen

See ya
Stug blijven volhouden dat je achter RiRoJ aan moet rijden :D :D

Gewoon via de a12 en a50 gaan, is veel sneller!
Als zijn Garmin het doet kom je er wel, anders blijf je rondjes rijden...
Maarruh wij komen uit Den Haag...en sluiten dan aan bij Riroj...als je wilt kan je ook eerst met ons mee...
Oog om oog...TAND door de lip!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za jul 01, 2006 6:58 pm

Ik zeg maak een BOP en geef het door in deze ---> Aan / Afmeldingen 2e waalkade treffen 02-07-'06 topic dan kan ik de BOP aan de startposting toevoegen :wink:

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » zo jul 02, 2006 6:42 am

MXXL schreef:
PikiPikiKubwa schreef:Aansluiten bij de BOP in Gouda als optie van Riroy om vandaar uit mee te rijden over de A2 Nieuwegein naar Nijmegen

See ya
Stug blijven volhouden dat je achter RiRoJ aan moet rijden :D :D

Gewoon via de a12 en a50 gaan, is veel sneller!
Ik had ook gehoopt achter jouw aan te kunnen rijden, minder vliegen op mijn kuip en hoofd --- maar ehh ehh -- was jij niet diegene die lekker op het strandje ging liggen bakke!!!! 8) 8) 8)

Heb even gecheckt overigens maar mijn routeplanner geeft aan over Deil te rijden :?: Volvo systeem zegt Deil :!: Achter jouw aanrijden toch maar dan :idea:

Maar ehhh...... deze weg ken ik dus als RiRoy een kant op wil dwingen wij hem wel op het rechte pad - hadden ze in zijn jeugd al moeten doen maar afijn andere discussie ander forum
:shock:

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » ma jul 03, 2006 6:34 am

PikiPikiKubwa schreef:
MXXL schreef:
PikiPikiKubwa schreef:Aansluiten bij de BOP in Gouda als optie van Riroy om vandaar uit mee te rijden over de A2 Nieuwegein naar Nijmegen

See ya
Stug blijven volhouden dat je achter RiRoJ aan moet rijden :D :D

Gewoon via de a12 en a50 gaan, is veel sneller!
Ik had ook gehoopt achter jouw aan te kunnen rijden, minder vliegen op mijn kuip en hoofd --- maar ehh ehh -- was jij niet diegene die lekker op het strandje ging liggen bakke!!!! 8) 8) 8)

Heb even gecheckt overigens maar mijn routeplanner geeft aan over Deil te rijden :?: Volvo systeem zegt Deil :!: Achter jouw aanrijden toch maar dan :idea:

Maar ehhh...... deze weg ken ik dus als RiRoy een kant op wil dwingen wij hem wel op het rechte pad - hadden ze in zijn jeugd al moeten doen maar afijn andere discussie ander forum
:shock:
Is nu inderdaad zinloos geworden. Moet de hele boze wereld van me af houden inclusief een aantal BOC leden die ik eerst als vrienden zag maar nu............??????

Garmin wordt steeds beter. Wijst de goede routes en praat tegenwoordig ook tegen me.

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » ma jul 03, 2006 7:27 pm

RiRoJ schreef:
PikiPikiKubwa schreef:
MXXL schreef:
Stug blijven volhouden dat je achter RiRoJ aan moet rijden :D :D

Gewoon via de a12 en a50 gaan, is veel sneller!
Ik had ook gehoopt achter jouw aan te kunnen rijden, minder vliegen op mijn kuip en hoofd --- maar ehh ehh -- was jij niet diegene die lekker op het strandje ging liggen bakke!!!! 8) 8) 8)

Heb even gecheckt overigens maar mijn routeplanner geeft aan over Deil te rijden :?: Volvo systeem zegt Deil :!: Achter jouw aanrijden toch maar dan :idea:

Maar ehhh...... deze weg ken ik dus als RiRoy een kant op wil dwingen wij hem wel op het rechte pad - hadden ze in zijn jeugd al moeten doen maar afijn andere discussie ander forum
:shock:
Is nu inderdaad zinloos geworden. Moet de hele boze wereld van me af houden inclusief een aantal BOC leden die ik eerst als vrienden zag maar nu............??????

Garmin wordt steeds beter. Wijst de goede routes en praat tegenwoordig ook tegen me.
Voor alle anderen BOC leden, ik moet toegeven hij was op tijd in Nieuwegein en kwamen op tijd aan in Nijmegen :oops: oh ja...... toen een rondje van de zaak (nieuwe werkgever zeker gekregen waar ik niet van af wist) :oops: toen was er die ene BB-er die nog aangaf we moeten deze kant op voor de waalkade - RiRoy zoeken was weg :shock: maar toen dacht ik nog "oh ja, hij heeft een Garmin en komt er wel" :twisted: want we waren hem inmiddels al kwijt. :lol: toen we geparkeerd en aan het uitpellen waren kwam er een rode BB aanrijden.

He RiRoy daar ben je al weer. :lol: Vrienden voor het leven :!:

He RiRoy dat stemmetje (c.q. geluid) heb ik ook wel eens hoor zijn pillen voor :me stupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten