Lidmaatschap BOC 2010.

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Plaats reactie
Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Ankertje » do nov 05, 2009 9:32 pm

Indien je contirbutie uiterlijk 7 januari 2010 is bijgeschreven op de bankrekening van de BOC dan ontvang je bij je lidmaatschapkaart een persoonlijk kadootje.

Afbeelding

Breed 60 mm hoogte 65 mm.

Natuurlijk voorzien van je eigen nickname.
Vergeet die niet te vermelden bij je betaling.

Je kan de €15,- contributie voor 2010 over maken op onze rekening.
Ben je nooit eerder lid geweest vul dan ook even het aanmeldingsformulier dat je hier kan vinden: http://www.blackbirdownersclub.eu/lid%20worden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De bestelling voor de badges zal op 8 januari worden gedaan bij 2CD zodat we deze eind januari samen met de nieuwe lidmaatschapkaart kunnen verzenden.



:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door RRon » vr nov 06, 2009 6:27 am

Leuk initiatief!! Hebbe, hebbe!! :D
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

indyfix
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 20, 2006 10:22 am
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door indyfix » vr nov 06, 2009 11:04 am

reeds verstuurt alleen zonder nicknaam (indyfix) sorry :?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Dopey » vr nov 06, 2009 11:11 am

Net betaald.

Laat maar doorkomen die batch :lol: :lol: :lol:

heel leuk initiatief, ik wacht bij de brievenbus :violin: :w :} :klap: :y
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

Paertje
Berichten: 135
Lid geworden op: di feb 26, 2008 3:29 pm
Locatie: Sint-Eloois-Winkel, Belgium
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Paertje » vr nov 06, 2009 11:57 am

Hoeveel was dat weer. Ik moet zeggen dat ik er al heel veel hulp aan gehad heb hier aan het forum, ongelofelijk veel zelfs. Ik vraag me enkel af of ik mij opnieuw lid zal maken. Omdat ik in ploegen werk en ook een belg ben, lukt het me toch nooit om met jullie te gaan rijden. Dus zie ik niet in wat voor extra voordeel ik er zou uithalen indien ik mij al of niet inschrijf. Behalve die prachtige batch dus.
De vraag is, zouden jullie mij nog helpen, mocht ik geen actief lid zijn van het BOC?

indyfix
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 20, 2006 10:22 am
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door indyfix » vr nov 06, 2009 12:20 pm

nee dat vervalt natuurlijk!!!!!! :lol: zou gewoon betalen kan nooit geen kwaad en is maar 15euro waar praten we over toch?? ik zelf kan ook nooit mee rijden ivm mijn werk maar haal heel veel info van het form , dus gewoon doen :violin:
Afbeelding

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Raptor » vr nov 06, 2009 12:59 pm

Paertje schreef:Hoeveel was dat weer. Ik moet zeggen dat ik er al heel veel hulp aan gehad heb hier aan het forum, ongelofelijk veel zelfs. Ik vraag me enkel af of ik mij opnieuw lid zal maken. Omdat ik in ploegen werk en ook een belg ben, lukt het me toch nooit om met jullie te gaan rijden. Dus zie ik niet in wat voor extra voordeel ik er zou uithalen indien ik mij al of niet inschrijf. Behalve die prachtige batch dus.
De vraag is, zouden jullie mij nog helpen, mocht ik geen actief lid zijn van het BOC?
Alleen belgen helpen we niet lid, of geen lid...:wink:
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Ankertje » vr nov 06, 2009 1:24 pm

Paertje schreef:Hoeveel was dat weer. Ik moet zeggen dat ik er al heel veel hulp aan gehad heb hier aan het forum, ongelofelijk veel zelfs. Ik vraag me enkel af of ik mij opnieuw lid zal maken. Omdat ik in ploegen werk en ook een belg ben, lukt het me toch nooit om met jullie te gaan rijden. Dus zie ik niet in wat voor extra voordeel ik er zou uithalen indien ik mij al of niet inschrijf. Behalve die prachtige batch dus.
De vraag is, zouden jullie mij nog helpen, mocht ik geen actief lid zijn van het BOC?
Een heikel punt haal je nu aan. Vaak hebben we gedacht dat men uit waardering voor de genomen moeite van het geven van advies betalend lid zou worden.
Helaas komen wij er steeds vaker achter dat dit niet zo vanzelfsprekend lijkt te zijn.
Wij overwegen de informatieve technische topics alleen zichtbaar te maken voor betalende leden.
De nu gegeven reactie, die nogal Nederlands is, sterkt ons in die overweging.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

BlackbirdRAY
Berichten: 344
Lid geworden op: di nov 20, 2007 5:08 pm
Locatie: Duiven (Arnhem)
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door BlackbirdRAY » vr nov 06, 2009 1:33 pm

Nu mijn BB total loss is zit ik aan de nieuwe vfr 1200 te denken.

Mag ik dan nog wel lid blijven van de BOC :lol:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Ankertje » vr nov 06, 2009 1:41 pm

BlackbirdRAY schreef:Nu mijn BB total loss is zit ik aan de nieuwe vfr 1200 te denken.

Mag ik dan nog wel lid blijven van de BOC :lol:
Natuurlijk. Maak je dan een mooi VFR1200F topic?
We willen er graag alles van weten. :D

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

carpontie
Berichten: 161
Lid geworden op: di jul 03, 2007 9:06 am
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door carpontie » vr nov 06, 2009 2:36 pm

Paertje schreef:Hoeveel was dat weer. Ik moet zeggen dat ik er al heel veel hulp aan gehad heb hier aan het forum, ongelofelijk veel zelfs. Ik vraag me enkel af of ik mij opnieuw lid zal maken. Omdat ik in ploegen werk en ook een belg ben, lukt het me toch nooit om met jullie te gaan rijden. Dus zie ik niet in wat voor extra voordeel ik er zou uithalen indien ik mij al of niet inschrijf. Behalve die prachtige batch dus.
De vraag is, zouden jullie mij nog helpen, mocht ik geen actief lid zijn van het BOC?

Zoals je zelf al aan geeft, heb je veel hulp gehad. Hoeveel is jou dat dan wel waard?
Ik vind een contributie van € 15,- erg meevallen.
Het beheren van een website zal ook wel wat kosten. Ik vind dus, dat je die € 15,- gewoon moet betalen als je actief op het forum wilt zijn.

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Super-bird » vr nov 06, 2009 2:36 pm

@ FilaMent "done"

@ Ray, je moet kunnen wij lekker :~~ tijdens een treffen.
BlackbirdRAY schreef:Nu mijn BB total loss is zit ik aan de nieuwe vfr 1200 te denken.

Mag ik dan nog wel lid blijven van de BOC :lol:

maddog
Berichten: 159
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 7:57 pm
Locatie: bedum
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door maddog » vr nov 06, 2009 2:54 pm

dit kadootje zal aan mijn neus voorbij gaan.
aangezien ik besloten heb mijn lidmaatschap te beëindigen.

ik wens u allen veel plezier en succes.

groetjes harm
life is an open book. you write the pages yourself.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Motorpsycho » vr nov 06, 2009 3:06 pm

Motorpsycho en V_Jell@ zo juist overgeschreven. Stuur die cadeautjes maar af :D

Ik zou het als betalend lid wel fijn vinden om alle technische info in de leden corner te kunnen vinden, en daar adviezen te geven. Ik heb er op zich niks op tegen om een niet betalend lid te helpen (dat doe ik nu ook) Maar ik maak daar wel een zekere onderscheidt in. Ik vind wel, voor wat hoort wat. En zeg nou zelf die €15,- contributie is natuurlijk helemaal om te lachen. Ik bedoel wordt eens lid van een sport verenging. Daar vinden ze bedragen boven de €100,- maar heel normaal. Dat zegt overigens niet dat onze contributie naar €100,- verhoogd hoeft te worden he :wink:
Al zou je maar 3 ritjes mee rijden of helemaal niet mee rijden om wat voor reden dan ook, ik vind €15,- (per jaar) echt heel weinig voor zo'n gezellige en zeer uitgebreide bron van informatie.

@iedereen die zijn BB verkocht heeft of er aan zit te denken om een andere brommer te kopen: STOMKOP :+

Nee geintje, open een topic over je nieuwe brommer en vertel er eens iets over. Dat brengt wat leven in de brouwerij en dan hoeven wij niet altijd over die oude hokken van ons te zeveren :)()
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door newborn » vr nov 06, 2009 4:27 pm

Goed bedachte en originele gadget!

Heb gelijk maar overgemaakt en ben bij de brievenbus gaan zitten :lol:

Ennuuh .. mag newborn met een kleine letter n alstublieft? :oops:

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door YO » vr nov 06, 2009 5:09 pm

Paertje schreef:Hoeveel was dat weer. Ik moet zeggen dat ik er al heel veel hulp aan gehad heb hier aan het forum, ongelofelijk veel zelfs. Ik vraag me enkel af of ik mij opnieuw lid zal maken. Omdat ik in ploegen werk en ook een belg ben, lukt het me toch nooit om met jullie te gaan rijden. Dus zie ik niet in wat voor extra voordeel ik er zou uithalen indien ik mij al of niet inschrijf. Behalve die prachtige batch dus.
De vraag is, zouden jullie mij nog helpen, mocht ik geen actief lid zijn van het BOC?
Vraag het niet af. Word nou gewoon maar lid voor die 15.-- :violin:

Afgelopen 2009 zijn er informatieve dagen geweest bij Hyperpro en as. bij Mile Pajic.

Die dagen worden exclusief aangemeld in de ledencorner en zijn ook exclusief voor betalende leden. :wink:
FilaMenT schreef: Wij overwegen de informatieve technische topics alleen zichtbaar te maken voor betalende leden.
:idea:

Als je een probleem hebt met de Bird zal je in de toekomst als niet betalend lid ook geen access meer hebben tot het technische gedeelte.

Dus die 15,-- is het je waard of niet. Dat bepaal jezelf.

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Dopey » vr nov 06, 2009 5:51 pm

Misschien wat vroeg voor deze vraag, maar wat wordt de kleur van de sterretjes :?:
Ik ben wel benieuwd :y :y
^:^ (y)
Laatst gewijzigd door Dopey op vr nov 06, 2009 5:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door YO » vr nov 06, 2009 5:51 pm

Dopey schreef:Misschien wat vroeg voor deze vraag, maar wat wordt de kleur van de sterretjes :?:
Ik ben wel benieuwd :y :y
worden aardbeitjes. 8) :mrgreen:

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Dopey » vr nov 06, 2009 5:53 pm

YO schreef:
Dopey schreef:Misschien wat vroeg voor deze vraag, maar wat wordt de kleur van de sterretjes :?:
Ik ben wel benieuwd :y :y
worden aardbeitjes. 8) :mrgreen:
is ook goed :lol:
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door Evelakes » vr nov 06, 2009 6:15 pm

Afbeelding
Dopey
Boc Member
Afbeelding

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door RRon » vr nov 06, 2009 7:29 pm

Al rijdt ik maar 1 keer per jaar mee, al rijd ik helemaal niet mee, als ik een aantal van jullie 1 keer per jaar minimaal kan zien dan betaal ik daar zonder problemen 15 euri voor. Krijg ik nog gratis flitspaaltjes voor die veel geld kunnen besparen!! :violin:

Vind het gewoon leuk om jullie te kennen en om te lezen wat jullie lopen te prutsen. Ik kom ook op het Thunderaceforum, in verband met brommert heidi, daar zijn die dwazen nu ook bezig met led lampjes in hun dashbord, ideetje van een BB rijder!! |( En het mooiste is nog dat ik ze heb uitgelegd hoe ze bij die lampjes moesten komen!!

Heb nog geen geld over gemaakt maar ga nu even de gegevens opzoeken en het gelijk overmaken!! :wink:


Afbeelding
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door RRon » vr nov 06, 2009 7:53 pm

Effe een bakkie gedaan en aan het zoeken geweest maar kan nergens iets officieels vinden over hoogte contributie 2010, nog steeds zoals hierbover is geroepen 15 euro, geen geld maar als ik te veel over maak breng ik misschien onze penningmeester in verwarring!

Afbeelding
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

XX RIDER
Berichten: 221
Lid geworden op: ma aug 06, 2007 8:32 pm
Locatie: torhout Belgie
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door XX RIDER » vr nov 06, 2009 8:08 pm

hallo
ik ben nu wel een belg en daar ben ik fier op
maar ik heb er wel 15 euro voor over om lid te worden
en zo verder van alle bb verhalen op de hoogte te blijven
ik had de indruk de laatste tijd dat er niet veel respons op mijn vragen was
mischien heeft dat er wel iets mee te maken
laat me weten waar ik de 15 euro moete storten en alles word geregeld

groetjes XX rider

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door YO » vr nov 06, 2009 8:13 pm

@ http://blackbirdownersclub.eu/phpBB3/vi ... f=2&t=6079" onclick="window.open(this.href);return false;
XX RIDER schreef:hallo
dat ziet er prachtig uit
zoiets zou ik ook wel willen
weet echter niet of ik tot zoiets wel in staat ben qua montage :oops:
kun je een voorzichtige uitleg met enkele fotos weergeven als
je er de tijd voor vindt
mischien zijn er dan wel nog enkele die het dan wel zouden proberen
bestellen vanuit belgie zal wel geen probleem zijn zeker

groetjes xx rider
XX RIDER schreef:ik had de indruk de laatste tijd dat er niet veel respons op mijn vragen was
groetjes XX rider


Verkeerde indruk.

Jij was degene die mij deed overhalen om een How To van te maken van LEDS in het dashboard. :wink:

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Lidmaatschap BOC 2010.

Bericht door RRon » vr nov 06, 2009 8:25 pm

Even verder gezocht, http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... =17&t=5792" onclick="window.open(this.href);return false; , sorry was weer te snel!!

Afbeelding


Ik ben mijn geld alweer kwijt maar hoop jullie snel weer eens te zien, dat pasje, al die kortingen van onze sponsoren en dat mooie opnaaiembleem zijn bijzaak!

See you all soon!! RRon, geen BB maar trots lid! Afbeelding
Genoeg geslijmd, kom maar op met die spullen!! :evil: :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten