ranjoles schreef:RK schreef:mooie kleur!! ik ben blij dat je geen rood genomen heb ...... en als iedere rooie BB ook en ander kleurtje zou nemen dan heb ik de enige rooie van nl
Mag ik wel tussen rood en zwart staan? of moeten niet originele kleuren in een apart hoekje
daar ga ik niet over.......
YO schreef:JAAAAAAAAA
Ik moet bijna een lasbril opzetten!!!
Supermooi!!!
Thx man...mede dankzij jou ook natuurlijk en de BVD zijn knipper en Rich zijn ruitje en de steun van iedereen hier
TOPPIE
Grrrr.... maar het is nu de grote opknapbeurt
-
- Berichten: 3128
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
- Locatie: XX-city
- Contacteer:
-
- Berichten: 1119
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
- Locatie: Hoofddorp
- Contacteer:
-
- Berichten: 657
- Lid geworden op: di aug 29, 2006 12:46 am
- Locatie: Zwolle
-
- Berichten: 1119
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
- Locatie: Hoofddorp
- Contacteer:
-
- Berichten: 1205
- Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:52 am
- Locatie: Alkmaar (Holland)
- Contacteer:
Ik raad je aan om t volgende te doen:
Eerst alle roest eraf, dan ontvetten met THINNER, als deze verdampt is de motor afplakken en uitlaatbochten goed warm laten worden door de motor te laten lopen. Dan in meerdere DUNNE lagen spuiten en uit laten harden middels de motor weer aan te zetten.
Ik heb dat bij mijn CBR1000F gedaan en dat bleef er goed opzitten.
Deze tip is niet van mijzelf, maar van HOLTS zelf !!
Eerst alle roest eraf, dan ontvetten met THINNER, als deze verdampt is de motor afplakken en uitlaatbochten goed warm laten worden door de motor te laten lopen. Dan in meerdere DUNNE lagen spuiten en uit laten harden middels de motor weer aan te zetten.
Ik heb dat bij mijn CBR1000F gedaan en dat bleef er goed opzitten.
Deze tip is niet van mijzelf, maar van HOLTS zelf !!
-
- Berichten: 1119
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
- Locatie: Hoofddorp
- Contacteer:
Dank je MMZ.
Ik ga dat (als ik tijd heb) zeker zo doen.
Om de roest eraf te krijgen, is het dan niet makkelijker/ beter om hem eraf te halen? Of moet dat inderdaad de oliekoeler er ook af. (las ik elders )
Ik kan me voorstelen dat de roest er ook aan de bovenkant op zit, en daar kan je niet zomaar bij om eens lekker te krabben
Het warm draaien om meteen daarna te spuiten gaat dan wel weer wat lastiger.
Ik ga dat (als ik tijd heb) zeker zo doen.
Om de roest eraf te krijgen, is het dan niet makkelijker/ beter om hem eraf te halen? Of moet dat inderdaad de oliekoeler er ook af. (las ik elders )
Ik kan me voorstelen dat de roest er ook aan de bovenkant op zit, en daar kan je niet zomaar bij om eens lekker te krabben
Het warm draaien om meteen daarna te spuiten gaat dan wel weer wat lastiger.
-
- Berichten: 1205
- Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:52 am
- Locatie: Alkmaar (Holland)
- Contacteer:
-
- Berichten: 235
- Lid geworden op: zo jul 15, 2007 8:15 pm
- Locatie: Nieuw-Vennep
- Contacteer:
-
- Berichten: 657
- Lid geworden op: di aug 29, 2006 12:46 am
- Locatie: Zwolle
Herkenbaar,x-eleven schreef:kachelverf gebruiken...
uitlaat demonteren, roest verwijderen, spuiten met kachelverf... uit laten harden, uitlaat monteren, en stukkie gaan rijden... kwartiertje lang de brandweer van je af houden, want man-o-man wat gaat dat roken, maar daarna echt onverwoestbaar...
Ik stond bij de verkeerslichten de eerste keer, ik denk wat stinkt het hier.
En wat lichte rookontwikkeling,
Net doen als of ik gek was,
Een minuut later ging het licht op groen, maar ik had veel bekijks.
Op de snelweg merkte ik er niets van, misschien het overig wegverkeer die een luchtje rook
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten