Pestafette

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » ma jun 26, 2006 11:50 am

Wie ben je?
Evelakes oftewel Richard Evers
Geboren 06-04-1967 te Velp (Gld)
Van beroep: Meesterambachtsbakker. (om die titel hoef ik niet heen te lullen is gewoon zo) :lol:
Afbeelding

Waar herkennen de mensen je aan?
Lengte 1.95 en het mooiste tshirt van Jacky (cb600) (gewonnen met de bannerwedstrijd 2006)

Rijbewijs A sinds?
augustus 1985

Vorige motoren?
CB500,VF750S,VFR750F,CBR1000F,VF750F,CBR1000F,CBR1000F,CBR1100XX

Zelf rijden of achterop?
Zelf rijden, achterop dat zou ik wel eens bij zo'n duo racemotor willen
doen met bv. de Doctor aan het stuur.

Huidige Motor?
CBR 1100 XX super blackbird Titanium uitvoering 1998!

Wie is je partner?
Snowy oftewel Dariela


Kinderen?
Jep een beauty van een dochter Nicole 9 jaar.
Afbeelding


Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
Naar alle toekomstige clubactiviteiten van het BOC

Een bloedhekel aan?
Oneerlijke mensen!

Lust het liefst?
Biefstuk!

Favoriete drankje?
Becherovka ?? Was da! (een tjechische likeur aangevuld met tonic)

Hoort het liefst?
Goeie muziek om me heen.

Ultieme droomvrouw/man?
Heb ik al! (maar niet aan Snowy vertellen he :wink: :lol: )

Nooit meer?
Verrotte vis eten op een boot midden op zee!

Je leukste motorannecdote?
Mijn eerste motor was een CB500 E en die had altijd startproblemen
bij vochtig weer. Op een winterse dag op het parkeerterrein van de
de school kreeg ik mijn CBtje niet aan de praat, starten starten starten
niks. Op een gegeven moment had ik zoveel compressie opgebouwd,
dat de bevestigings plaatjes aan het einde van de demper eruit knalden
en 25 meter verderop dwars door de ruiten van het kantoor van de
decaan gingen, later kon ik erom lachen maar op dat moment :oops: :oops:
Elke ochtend bij vochtig weer stond ik mijn bougietjes voor te gloeien
op het fornuis in de keuken en dan als een gek naar buiten hollen
en starten dat ding, man wat een tijd (1986)


Wat wil je verder nog kwijt?
Dat ik het een heel gezellig cluppie vind en dat we dit nog lang mogen
continueren in goede gezondheid. Carpe XX diem.

1 Als je je eigen BB gaat airbrushen wat voor kunstwerk komt erop te staan??


Als ik hem zou airbrushen dan zou ik de Blackbird een tricolor willen
geven. Dus drie metallic kleuren die mooi in elkaar overvloeien.
Probleem tevens voordeel bij de Blackbird is dat je de lijnen niet moet
verstoren als je de lijnen goed bestudeerd zie je dat ze invloed hebben
over de gehele motor. Ga je vlakken verdelen dan verstoor je alle
aerodynamische lijnen. Ik ben nog steeds aan het oefenen met coreldraw,
want daar kan ik ongestoord op oefenen als het zover is zal ik om jullie
oordeel vragen.


2 Je hebt al in diverse landen gewoond/gewerkt ,als je mocht kiezen welk land heeft jouw voorkeur en waarom ?
Dat is moeilijk te zeggen daar je in andere landen te gast bent, ook al
werk je daar. Elk land heeft zijn voordelen alswel nadelen, ik zou graag
in een combinatie van die landen willen wonen.
Bijvoorbeeld: De gastvrijheid van Tjechie de natuur van Zwitserland,
de wegen van Oostenrijk,het sociale klimaat van Curacao (dus een dag als een dag beleven en niet 24 uur) de duitse service, de mooie stranden van Aruba het vrije gevoel van Frankrijk dus een klein toefje van alles.
Het belangrijkste zijn de mensen om je heen die maken vaak het belangrijkste deel van je leefklimaat uit, en met dit gezinnetje en dit cluppie voel ik me happy in mijn omgeving.


Ik geef het stokkie door aan .............. Hanske

extra vragen.
1.Ga je dit jaar nog extra tijd vrijmaken voor de club, zodat we elkaar eens kunnen ontmoeten op een BOC aktiviteit!..

2.Wat is de leukste/ mafste gebeurtenis op je werk waar je wel eens mee te maken hebt gehad?
Laatst gewijzigd door Evelakes op di jun 27, 2006 9:34 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Deelnemers

Bericht door RiRoJ » ma jun 26, 2006 12:17 pm

@ Pestafettecommissie (Wim)

Wim,

CensuurCensuurCensuurCensuur

Heb niet goed opgelet, dus mijn domme opmerking maar verwijderd
Laatst gewijzigd door RiRoJ op ma jun 26, 2006 2:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Deelnemers

Bericht door Evelakes » ma jun 26, 2006 1:25 pm

ook maar weggehaald :lol:
Laatst gewijzigd door Evelakes op ma jun 26, 2006 6:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » ma jun 26, 2006 6:33 pm

In progress!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » ma jun 26, 2006 8:42 pm

Wie ben je?
Hanske, bij de burgelijke stand beter bekend als Hans Davids. Geboren in Aalst, een klein dorpje zo'n 2 km onder Eindhoven. Ik tracht dagelijks de kost te verdienen als vestigingsmanager bij Bruynzeel Keukens.
De foto op de MLM laat nog even op zich wachten. Het mooie weer kan nooit meer lang duren.


Waar herkennen de mensen je aan?
Een licht kalende bijna vijftiger met een horeca-spoiler en een dikke kop. Inmiddels een mooie BOC cap (maat XXXXXL) opgehaald bij Jacky. Het T-shirt is nog in productie. En natuurlijk mijn blauwe BB.

Rijbewijs A sinds?
Nog maar erg kort n.l. half 2002. Ik heb altijd illegaal rondgereden. Niet verder vertellen hoor.

Vorige motoren?
Eigenlijk recent maar eentje n.l. een CBR1000F. Voorheen heb ik zo'n beetje op alles gereden waar twee wielen onder zaten. Over het algemeen allemaal van vrienden of bekenden en huur. Wel vroeger een geruine tijd een CB750four gehad. Wat dit onderwerp betreft val ik geheel in het niet bij mijn voorgangers.

Zelf rijden of achterop?
Ik zat vroeger nog wel eens achterop bij vrienden die wel een motorrijbewijs hadden. Maar sinds een jaar of 25 vind ik het helemaal niks om achterop te zitten. Erger nog: als ik achterop zit sch$%t ik zeven kleuren str@nt.

Huidige Motor?
De enige echte Honda CBR1100XX Super BlackBird en in de mooie unieke kleur BLAUW. (overbodige vraag overigens)

Wie is je partner?
Ik ben 17 jaar getrouwd met Monique. Wij kennen elkaar al zo'n 25 jaar. We hebben samen bij dezelfde kroeg gewerkt. Zij ging vroeger nog wel eens achterop mee, maar dat is lang geleden. Ze werkt tegenwoordig als managementassistente bij Fontys Hogescholen in Eindhoven.

Kinderen?
Wij hebben 1 dochter, Britt, die net 3 weken 16 jaar is. (vandaar die 17 jaar getrouwd, om in het horeca-leven de roddels voor te zijn)

Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
Ik ben geen man van de langere uitstapjes en/of weekenden. Wel vind ik de treffen enorm leuk. Maar als 26 van de zondagen in het jaar voor mij normale werkdagen zijn, valt het niet mee om iets te plannen. Het K&K in april vond ik mooi om er bij te zijn. Ik hoop in ieder geval aanstaande zondag in Nijmegen erbij (Evelakes!!!) te zijn. Echter i.v.m. andere afspraken zal ik voor de tourrit verstek moeten laten gaan. Voor vakanties stap ik het lieftste in een vliegtuig.

Een bloedhekel aan?
Ik heb verschrikkelijk de pest aan mensen die niet kunnen luisteren en alleen zichzelf graag horen praten. Ook erger ik me groen en geel aan mensen die denken dat ze Remie zijn (oftewel: Alleen op de wereld).

Lust het liefst?
Dit is een lastige. Ik geloof niet dat er dingen zijn die ik niet lust. (vandaar ook die dikke kop)

Favoriete drankje?
Na heten eten maak je erg blij met een kopje Espresso en daarnaast een borreltje Dom Benedictine. Vooral niet in de koffie, dat is zonde van de borrel en van de koffie. Verder heb ik het liefste gewoon bier. Dit ben ik min of meer ook wel verplicht. Ik woon n.l. in Dommelen.

Hoort het liefst?
Buiten het geluid van de BB vind ik eigenlijk een heel breed gebied van muziek wel leuk. Vroeger waren voor mijzelf Led Zeppelin, The Doors, Pink Floyd en Blood, Sweat and Tears e.d. de toppers. Maar bij concerten van Tina Turner, Marco Borsato, David Bowie, Texas Tornados, André Hazes en noem maar op heb ik het ook geweldig naar mijn zin. Ik denk dat ik deze brede smaak heb overgehouden aan het horeca-verleden. Als het maar past in de sfeer, kan zo'n beetje alles.

Ultieme droomvrouw?
Da's een lastige. Momentje: ik neem eerst even een bakkie koffie. Ben zo terug.
Een jaar of tien geleden kon ik wel warm lopen voor Astrid Joosten. Maar als ik diep in mijn hart kijk vind ik over de laatste honderd jaar Raquel Welch tot wel een stoot. (koffie heeft niet echt geholpen, zegt mijn vrouw)


Nooit meer?
Met drank op achter het stuur. Wij gingen, in mijn horeca-tijd, regelmatig na sluiten nog even een borrel drinken in Belgie. Toen ik midden in de nacht van het ene dorp naar het andere dorp wilde rijden raakte ik verdwaald en zat met mijn auto tot op de bodemplaat vast, midden in een weiland. Vervolgens maar te voet verder gegaan en in het eerste beste dorp een taxi naar huis genomen. Na 's morgens goed uitgeslapen te hebben een vriend gebeld of hij even mijn auto mee wilde ophalen. Wat denk je: wist ik toch niet meer waar de auto stond. Na een uurtje of drie te hebben rondgereden zijn we maar naar huis gegaan. Twee dagen later belde de grenscontrole (bekende) op; hij had ergens een auto midden in een weiland zien staan die hem wel bekend voor kwam. Dus: niet meer totall loss achter het stuur. Het kost erg veel tijd.

Je leukste motorannecdote?
Wij hebben, toen ik een jaar of twintig was, een feestje gehad bij een vriend. Zijn ouders bezitten een groot landhuis met een prachtig gazon ervoor. Tijdens het feest waren zijn ouders op vakantie. Om de feestvreugde naar een hoger niveau te brengen hebben we toen midden op het gazon een groot kampvuur gemaakt met het hout van de kippenkooi. Na het nuttigen van een enkel biertje kwam de gastheer op het idee om een wedstrijd te houden wie het snelste met zijn crossmotor tien rondjes om het kampvuur kon rijden (speedway). Je kunt je wel voorstellen hoe de volgende ochtend dat gazon er uit zag. Van gazon was overigens geen enkele sprake meer.

Wat wil je verder nog kwijt?
Ik vind het erg jammer dat ik niet meer tijd kan vrij maken voor mijn hobby's n.l. op vakantie gaan, mijn BB en tennissen. Maar ja, ik heb ook uitgerekend dat bovenstaanden ophouden als er geen inkomsten meer zijn.

1) Ja, Richard jouw vraag is eigenlijk door bovenstaande al beantwoord. Ik moet erg veel koopzondagen werken. Omdat ik mijn mensen alleen tijdens vakanties of in noodgevallen op zondagen vrij geef, kan ik moeilijk zelf er dan niet zijn. Ik weet niet of je er aanstaande zondag bij bent in Nijmegen, maar zo ja, boven kun je lezen waaraan je me kunt herkennen.

2) Overdag brengt het werk met zich mee dat ik eigenlijk best erg serieus ben. Dit neemt niet weg dat we onderling wel erg veel lachen.
Een leuk verhaal is wel nog uit de horecatijd; de kermis bij ons in het dorp valt altijd zo rond de bouwvak, wat inhoudt dat de werkster dan op vakantie is. Het is voor die ene week niet de moeite om dan een andere werkster te laten komen dus poetsen we het café gewoon samen met iedereen die tijdens die dagen heeft gewerkt.
Er is er eentje bij die er altijd de kantjes vanaf probeert te lopen. We hadden afgesproken om de dag na de kermis om 09.00 uur in het café te zijn. Wat denk je "Piet" (pseudo) komt om 11.30 uur afkakken. Hij wordt door iedereen genegeert en heb hem verteld dat ie op kan rotten. Hij weet zich geen houding te geven. Als hij zo'n half uurtje stilzwijgend aan de bar heeft gezeten vraagt hij aan mij of er dan niets is waar hij mee kan helpen. Ik zeg: ja het is goed he, pak in de keuken maar een oude theedoek en een bus koperpoets en ga maar in de kelder de LEGE vaten poetsen. Deze zijn na de kermis zo smerig, die kun je zo niet aan de brouwer mee terug geven. In eerste instantie kijkt hij mij wantrouwend aan, maar gezien zijn positie durfde hij niet te reageren en droop hij af naar de kelder. Nu is dit een erg kleine kelder waar je kruip door, sluip door je weg moet vinden. Na 5 minuten een hoop herrie en gerammel met de lege vaten. Een half uurtje later zijn we met z'n allen maar eens in de kelder gaan kijken hoe het hem verging. Je zult het niet geloven: de lege vaten glommen aan de bovenkant als een spiegel. Hij had er vijf af, en het water stond op zijn voorhoofd (kapotte koppakking). Toen we met ze allen boven aan de keldertrap stonden te schateren had hij het pas door.
Ik kan over mijn café-tijd wel een avondvullend programma maken, dat was een echt mooie tijd.


Ik kap hiermee want het begint zo langzamerhand op een roman te lijken. En als je je dan ook nog realiseert dat ik typ met zo'n tien aanslagen per minuut, nou dan weet je het wel.

Ik geeft het stokkie door aan Yo.
Als extra vragen aan Yo heb ik de volgende:

1) Wat is je favoriete vakantiebesteming en waarom? Vertel er eens over.

2) Ik lees telkens dat je dan weer in Lisse en woont en dan weer in Doetinchem. Hoe zit dat precies???

3) Reservevraag (net als bij de lotto): je bent erg actief op het forum met o.a. het opstellen van een Poll. Brengt jou werk dat met zich mee??

Zijn er nog vragen? Jammer!!! :P

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » ma jun 26, 2006 10:13 pm

Wie ben je?

Ik ben Yoan Warmerdam, 48 jaar en geboren in Lisse. HAVO/MTS gedaan en niet afgemaakt want dat was niets voor mij. De eerste dag vroeg ik al: Loopt een talud altijd scheef af? Toen op kantoor gaan werken, wat diplomaas gehaald. Tot op een gegeven moment, ik was 25, moest ik een keus maken. Carriere of mijn hart volgen nl. de drums en muziek. Net op dat moment dat ik dat denk maakt mijn baas zo'n k*t opmerking tegen mij dat ik de nieuw Olivetti type-writer opgepakt heb, tegen de muur gekwakt heb en weggelopen ben met de woorden: It's time to say goodbye! Sindsdien zit ik in de muziek.

Waar herkennen de mensen je aan?

Dat ik op de meest onverwachte momenten op de meest onverwachte plekken ben, dat ik alles eerst van de positieve kant bekijk en op iedereen afstap ongeacht rang of stand. En dat ik altijd overal ergens op loop te tikken met mijn vingers of handen, tot aan de leuningen van de tandartsstoel aan toe.


Rijbewijs A sinds?

1976

Vorige motoren?

1. Honda CB350four
2. CB500four
3. CB750F2
4. Suzuki GS1000
5. GSX1100
6. GSX1100F
7. Triumph Daytona 1200
8. Honda CBR 1100XX Superblackbird.

Zelf rijden of achterop?

Zelf rijden

Wie is je partner?

Annemiek.

Afbeelding

Kinderen?

Nope

Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?

Naar Zuid-Spanje waar mijn zus een huis heeft.

Een bloedhekel aan?

Als je iets positiefs zegt over what ever en dan die mensen die zeggen: Leuk maar...en dan een hele trits ellende over dat onderwerp over je uitstorten, Van pas op en: ik heb wel gehoord dat...en: Tante Rie heb dat ook gehad maar toen....kortom die zien altijd maar fictieve ellende terwijl jij op het NU moment juist iets goeds of leuks te melden hebt.

Lust het liefst?

Bami- of nasibal van smulshop Pompe in De Zilk.

Favoriete drankje?

melk, water of een malt-biertje

Hoort het liefst?

klanken door elkaar in real-time. Bv. een trein die voorbij rijdt met al zijn ritmiek terwijl op het zelfde moment een draaiorgel, dweilorkest of desnoods een heiblok ook je oren ingaan en dan precies in het midden gaan staan...ene oor trein en het andere oor het heiblok. Mijn buurman is aan het verbouwen en op een gegeven moment denk ik: Sodemieter, er zit daar iemand onwijs goed ritmisch te tikken! dat ga ik ff polsen. Kom ik buiten staat er een cementmolen te draaien met grote stukken grint.

Ultieme droomvrouw/man?

Moet nog geboren worden.

Nooit meer?

alcohol

Je leukste motorannecdote?

Toen ik achttien was en eindelijk legaal op mijn oefenvergunning mocht rijden. Je mocht dan bepaalde straten in het dorp en omgeving rijden mits je een L-plaatje achterop had. Ik reed overal en ben toen staande gehouden op een straat waar ik niet mocht komen en vervolgens niet bekeurd werd omdat ik jarig was.

Wat wil je verder nog kwijt?

dat het me opvalt hoe ontevreden mensen kunnen zijn en hoe negatief. Dat er ook veel angst in de maatschappij sluipt en hoe dat gepushd wordt door de media. Kijk om je heen en besef hoeveel je hebt en geniet.

De 3 toegevoegde vragen deze keer zijn:

Wat is je favoriete vakantiebestemming en waarom? vertel er eens over.

Spanje. Omdat ik daar al kwam in 1966 toen het toch vrij rustig was daar qua toerisme. Met de hele familie in de kever en bij Bodegraven al vragen:Pap, is het nog ver? Gelijk mijn hart aan verknocht. Vond de spaanse taal ook fantastisch, dat salvo geknetter van woorden man...machtig.. lijkt wel een drumstel. Vaak naar de binnenlanden geweest en dan de authentieke sfeer van vergeten stoffige Spaanse plattelandsdorpen en stadjes..Vind Spanje echt een sprookje.

Ik lees telkens dat je dan weer in Lisse woont en dan weer in Doetinchem. Hoe zit dat precies?

In Lisse geef ik mijn drumlessen en zitten de muzikale contacten. Annemiek woont in Doetinchem en we kennen elkaar nu per 1 juli 16 jaar. Eigenlijk vinden we het wel prettig zo. We hebben een huis aan het strand en een huis in de bossen zeggen we altijd. Als ik dan mensen hoor praten dat ze een huis willen met zijn tweeen maar dan moet daar wel een kamer bij zitten of een plek waar je je terug kunt trekken. Zeg ik altijd: Hebben wij ook gekocht met heel veel grond erbij en daar hebben we de A12 neergelegd.

Reservevraag: je bent erg aktief op het forum met o.a. opstellen van een Poll. Brengt je werk dat met zich mee?

Nee, helemaal niet. Tis gewoon het super enthousiasme wat ik voor de BB heb en het feit dat ik dat met andere BB piloten kan delen. Het gevoel van: samen komen we er uit vind ik echt kicken..

HET PESTAFETTESTOKJE GAAT NAAR: DT-tje

toegevoegde 2 vragen voor DT'tje

1. Krijg je weleens opmerkingen of kommentaar als je je helm afdoet en de mensen dan zien dat je een vrouw bent die zo'n machtige fiets als de BB bestuurt?

2. Strijk je wel eens je hand over je hart als je je vak als politie-ambtenaar uitoefent en waar liggen die criteria?
Laatst gewijzigd door YO op do okt 02, 2008 1:47 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » di jun 27, 2006 12:41 pm

He YO-an.

Zo ken ik je weer super enthousiast en super positief maar wat wil je nu ook als grootgrondbezitter met eigen snelweg, daarnaast ook een groot hart dat je ook anderen daar van laat profiteren GEWELDIG van je :} .

Groeten Piki

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » di jun 27, 2006 8:15 pm

Wie ben je?

Ik ben Danielle, maar mensen noemen mij Daan. Ik ben momenteel 34 jaar en ben geboren in Amsterdam, waar ik maar een klein jaartje heb gewoond. Daarna zijn mijn ouders naar "t platte land" vertrokken om mijn zus en mij pogen op te voeden.
Ik woon hier heerlijk in de kop van Noord-Holland, in een dorpje tussen Schagen en Alkmaar in.
Oh, ik ben ook het tiepje grote mond, klein hartje, maar dat hebben sommige van jullie al gemerkt.

Waar herkennen de mensen je aan?

Ik heb meestal donkerbruin haar (soms een vleugje rood erdoor geschilderd of helemaal zwart) en ben 1.70 meter.
Niet mager, maar ook niet te dik, gewoon lekker vol :wink:
's Zomers draag ik een leren motorpak met rood, wit en zwart en 's winters draag ik wel mijn leren broek, maar een stoffen jas met blauw en zilver.

Rijbewijs A sinds?

24-06-2002

Vorige motoren?

Een Honda Transalp en daarna een BMW R1150R

Zelf rijden of achterop?

Zelf rijden is het lekkerst. Voordat ik mijn rijbewijs had was ik heel wat jaartjes een verstokte achteroprijdert, alles beter dan géén motor onder je gat.

Wie is je partner?

Marcel :love: (ook wel Hubbie genoemd op het forum).

Afbeelding

Kinderen?

Ja, Neridda van 13 jaar, een vreselijk lieve meid, en errug snel 'groot' aan het worden..

Afbeelding

Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?

Nog een keertje naar Oostenrijk. Daar zijn de wegen zó prachtig glad en met heerlijke bochten. Het land zelf straalt één en al energie uit, daar kan het niet anders dan je goed voelen.
Vorige week zijn we er geweest met de Supertour, jammer dat het maar 1½ dag was..
En ik zou wel een keertje naar Schotland willen, daar ben ik nog nooit geweest, maar het lijkt me ook wel zo'n mooi land.

Een bloedhekel aan?

Ongevoeligheid.
Mensen die iemand in de zeik nemen om zichzelf er beter door of bij te voelen.

Lust het liefst?

Allerlei soorten brood, liefst zo donker mogelijk, rauwkost en chocolade.

Favoriete drankje?

Water, maar soms lust ik ook een bessen-up of een mixje met vodka erin (niet te vaak).

Hoort het liefst?

Geluiden uit de natuur, dus vogeltjes, wind door de bomen, regen op het raam, kikkers, eenden, koeien enz...
Verder hou ik ook van muziek, welke, dat ligt aan mijn stemming. Prince vindt ik veel lekkere nummers hebben, maar ik hou ook van trance en Nederlandstalig of van Andrea Bocelli, heel verschillend dus.

Ultieme droomvrouw/man?

Mijn Hubbie komt erg in de richting :D

Nooit meer?

Vallen met de motor.

Je leukste motorannecdote?

Die kan ik even niet bedenken, maar ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad tijdens de Zeelandiarun en bij 'the afterparty' o.a met deze gasten:

Afbeelding

Wat wil je verder nog kwijt?

Want gisteren is slechts een droom
En morgen enkel een visioen
Maar door een goed geleefd vandaag
Wordt gisteren een droom van geluk
En morgen een visioen van hoop
Kijk daarom goed naar de dag van vandaag
[spreekwoord uit het Sanskriet]

2 toegevoegde vragen

1. Krijg je weleens opmerkingen of kommentaar als je je helm afdoet en de mensen dan zien dat je een vrouw bent die zo'n machtige fiets als de BB bestuurt?

Eigenlijk alleen maar positieve reacties, en dan tel ik de verbaasde blikken ook mee als positief..
Laatst zei iemand dat hij mijn motor geen vrouwenmotor vond, maar dat hij het wel heel leuk vond dat ik daarom op zo'n motor reed. Maar ja, wat is dan persé een mannenmotor en wat een vrouwenmotor. Mijn birdje is nu toch echt een vrouwenmotor, mijn man heeft een eigen 'mannenmotor'.

2. Strijk je wel eens je hand over je hart als je je vak als politie-ambtenaar uitoefent en waar liggen die criteria?

Tuurlijk, ik ben gelukkig ook gewoon een mens. Een criteria is moeilijk te omschrijven. Maar ik ben geen bonnenschrijfmachine hoor. De meeste tijd van de dag gaat op aan meldingen rijden van mensen die hulp nodig hebben en ook aan administratie.
Zorgt iemand echt voor een verkeersgevaarlijke situatie oid dan trek ik wel mijn boekje, het nadeel van veel mensen is dat 'ze' meestal pas wat leren als het geld kost..

HET PESTAFETTESTOKJE GAAT NAAR: Fladder

De 2 toegevoegde vragen zijn:

1- Je hebt nu je lasdiploma, wil je daar nog een verdere specialisatie in gaan ontwikkelen?

2- Ik weet dat je graag en goed kan koken, waar besteed je verder je tijd graag aan?

caradoc
Berichten: 733
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:54 am
Contacteer:

Bericht door caradoc » di jun 27, 2006 9:10 pm

Waarde Birdies:

Op veler verzoek, aan die al aan de beurt zijn geweest:

Het zou leuk zijn als je als nog een foto wil plaatsen, als dat niet lukt kun je altijd de webmaster vragen voor een beetje hulp.......

De pestafettecommisie......

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » di jun 27, 2006 10:50 pm

die foto hierboven rechts van de voorzitter (die met die snor) ben ikke! :wink:

caradoc
Berichten: 733
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:54 am
Contacteer:

Bericht door caradoc » wo jun 28, 2006 6:00 pm

Hai Birdies:
RK schreef:die foto hierboven rechts van de voorzitter (die met die snor) ben ikke! :wink:
Ja en, wat moeten we met deze info *-* *-* *-*

Xieje Wim

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » wo jun 28, 2006 7:14 pm

caradoc schreef:Hai Birdies:
RK schreef:die foto hierboven rechts van de voorzitter (die met die snor) ben ikke! :wink:
Ja en, wat moeten we met deze info *-* *-* *-*

Xieje Wim
ik heb er nog wel eentje Roodkapje/Arwin
Afbeelding

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » wo jun 28, 2006 9:27 pm

:P Kijk zo herken ik je weer !!!! :P

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » wo jun 28, 2006 10:42 pm

heb ik mijn vragenlijstje optijd ingevuld pesten jullie mij nog ! :? :(

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » wo jun 28, 2006 10:51 pm

Ik denk trouwens dat jullie Fladder even moeten mailen, omdat ik hem al een hele tijd niet op het Forum heb gezien......

caradoc
Berichten: 733
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:54 am
Contacteer:

Bericht door caradoc » wo jun 28, 2006 10:59 pm

Hai Birdies:
Frank Switser schreef:Ik denk trouwens dat jullie Fladder even moeten mailen, omdat ik hem al een hele tijd niet op het Forum heb gezien......
Als ons aller Fladderke niet op het forum is zal zijn verbinding er wel uit liggen.....

Zal hem morgen (als ik het niet vergeet) ff Bellen........


Xieje Wim

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » do jun 29, 2006 12:55 pm

Frank Switser schreef:Ik denk trouwens dat jullie Fladder even moeten mailen, omdat ik hem al een hele tijd niet op het Forum heb gezien......
Heb ik al gedaan, hij weet ervan en zou ermee aan de slag gaan.
Heb geduld dus nog even... :wink:

Fladder
Berichten: 125
Lid geworden op: do mei 25, 2006 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door Fladder » do jun 29, 2006 7:04 pm

Wie ben je?
Een irritant mannetje van 25 :+


Waar herkennen de mensen je aan?
Zelfde kapsel als Pluisje, 190 cm's, welstandsspierbundels ;):+
En de minst gewassen Bird van de hele club :oops:


Rijbewijs A sinds?

19-03-2002

Vorige motoren?
De bird (Marietje) is mijn eerste eigen motorfiets :)


Zelf rijden of achterop?
Zelf natuurlijk, heb 100 km achterop gezeten bij mijn neef, toen we Marietje gingen halen.... eens maar nooooooooooit weer!


Wie is je partner?
helaas moet ik het op het ogenblik zonder partner stellen :cry:



Kinderen?
Nope, maar ze staan wel in de planning in de toekomst ;)


Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
Ik zou graag nog eens een trekvakantie met de motor doorbrengen op dat eiland hier westelijk van ons, waar ze aan de verkeerde kant van de weg rijden. Ook staat Scandinavie nog op het lijstje :) Vooral omdat ik enkele zomervakanties in Denemarken door gebracht heb, en dus heb leren kennismaken met de gastvrije mensen in het Noorden :lol:

Een bloedhekel aan?
oppervlakkige mensen, spruitjes, mosselen, haren in me eten.

Lust het liefst?
teveel om op te noemen


Favoriete drankje?
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkoffie :p


Hoort het liefst?
Marietje, en goeie muziek (dus niet die herrie uit een computertje van tiesto en zo)


Ultieme droomvrouw/man?
Een vrouw die motorrijd, die zelf sleutelt, maar ondertussen ook haar vrouwelijke kant niet uit het oog verloren is, en er verdomd goed uitziet in gala :p

Nooit meer?

Nooit meer onderuit gaan

Je leukste motorannecdote?
uhh....
Toen ik net mijn rijbewijs had, ben ik eens op een gehuurde motor naar middelburg gereden, naar mijn neef. Lekker met hem zitten kletsen om rond een uur of 2, 3 te gaan slapen. Om 5 uur weer opstaan om zijn vriendin in hoek van holland op de ferry van 7 uur terug naar engeland te zetten. Er heen ging prima... maar eenmaal daar aan gekomen na haar uitgezwaaid te hebben, en ff in het cafe wat gedronken en gegeten te hebben. waren we allebei weer aan een boel slaap toe....
De terugreis heeft ruim 3 uur geduurd, met als hoogtepunt het moment dat mijn neef het voorrijden van mij overnam, omdat ik geen snelheid meer kon houden (dan weer 80, dan weer 90, etc) Waarna hij, de afslag naar middelburg voorbij rijdt... om na een kilometer te stoppen en aan mij te vragen of ik wist waar we waren :+ Waarna ik alsnog maar weer ben gaan voorrijden. :-_

Wat wil je verder nog kwijt?
Dat ik bijzonder blij ben een super blackbird gekocht te hebben en mij bij deze club aangemeld heb :love:



2 toegevoegde vragen

1- Je hebt nu je lasdiploma, wil je daar nog een verdere specialisatie in gaan ontwikkelen?
Inderdaad wil ik mij verder gaan specialiseren. Al vanaf het moment dat ik wist hoe een sportwagen in elkaar steekt heb ik chassis willen maken. Maar sinds ik gek op motorfietsen ben, zou ik ook wel frames willen bouwen. Dus probeer ik nu een baan in de chassis bouw te vinden, in de hoop op die manier door te kunnen groeien om ooit chassis en frames te bouwen/aan te passen :)

2- Ik weet dat je graag en goed kan koken, waar besteed je verder je tijd graag aan?
O god, aan zo ontzettend veel dingen, dat ik er maar een paar op zal noemen: mijn motor (en het berrijden daarvan, gaat tevens het meeste geld in zitten ;) ) helaas steek ik ook bijzonder veel tijd in computers, maar ik heb goede hoop dat dat minder zal worden. En een andere grote hobby van mij is de modelbouw, niet alleen de treintjes, maar eigenlijk alles wel. Het gedeelte wat ik op wil gaan pakken is het radiografische gebeuren. Leuk met een nitro motorfietsje over het asfalt heen raggen :p


HET PESTAFETTESTOKJE GAAT NAAR: Reefer

De 2 toegevoegde vragen zijn:

1 - Ben je anders gaan denken over het motorrijden sinds je een zoontje hebt?

2 - Je woont nu alweer een hele tijd in Belgie, zijn er dingen hier in Nederland waar je voor terug zou verhuizen?

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » do jun 29, 2006 9:13 pm

Thnx Fladder :)

Here are the results of the Belgium Jury:

Wie ben je?
Frank – ReefeR – Dè Doffe – Pruts, opgegroeid in Enschede bijna overal in het westen van Nederland gewoond en mijn rust gevonden in Deurne onder de rook van Antwerpen
Afbeelding

Waar herkennen de mensen je aan?
Grote kop, brede schouders, iets te ver uitdijende buikspieren, en op de motor altijd met open systeemhelm en vliegen tussen de tanden :]

Rijbewijs A sinds?
10-06-1993

Vorige motoren?
Kwaak ZX9-R - 1994

Zelf rijden of achterop?
Absoluut zelf rijden, ik ken momenteel maar 1 persoon waar ik zonder nadenken en twijfel bij achterop zou springen (De Forum Oma) ;)

Wie is je partner?
Mireille – Mie – VooDoo, geweldige Belgische, klein van stuk met zoals we dat hier zeggen een “groot bakkesâ€
Proud member of the Adventure Chaptor

caradoc
Berichten: 733
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:54 am
Contacteer:

Bericht door caradoc » do jun 29, 2006 10:56 pm

Hai Birdies:

Reffer schreef:
Zelf rijden of achterop?
Absoluut zelf rijden, ik ken momenteel maar 1 persoon waar ik zonder nadenken en twijfel bij achterop zou springen (De Forum Oma)
Ohw, dus niet bij mij, dat is nou weer jammer


Xieje Wim

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » do jun 29, 2006 10:58 pm

caradoc schreef:Hai Birdies:

Reffer schreef:
Zelf rijden of achterop?
Absoluut zelf rijden, ik ken momenteel maar 1 persoon waar ik zonder nadenken en twijfel bij achterop zou springen (De Forum Oma)
Ohw, dus niet bij mij, dat is nou weer jammer


Xieje Wim
Jij hebt ervaring met dames achterop. Oma niet. Zou er toch ff over nadenken. :shock:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Relax
Berichten: 1340
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:06 pm
Locatie: St-Martens-Lierde begot.
Contacteer:

Bericht door Relax » vr jun 30, 2006 12:01 am

Reef, vertel ook ff de omstandigheden én het type motor. Vergeet de radio niet.


En ik ben geflatteerd. Muchos gracias, of hoe schrijf je dat in't Pools?

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » vr jun 30, 2006 8:24 am

:-_ hehe, eindelijk reacties :wink:


Nou t zit zo.....

Mijn Kwaak moest binnen voor onderhoud en Relax zou me komen ophalen en naar huis brengen.
Hij arriveerde op een KL1200LT omdat hij deze als vervanger had mee gekregen voor zijn motor die ook in onderhoud was. Ik was allang blij omdat hij gedreigd had om op een C1 te komen.....

Ik heb werkelijk genoten op het stukkie van de motorzaak naar huis, ik kon zelf mijn muziek bedienen, dus we reden als een rijdend draaiorgel door de omgeving. Ik kan jullie vertellen dat je als duo op een troon zit op zo een slagschip :D

Ik schijt normaal in mijn broek als ik niet zelf mijn vervoer kan besturen, zelf in het vliegtuig zou ik het liefst zelf de knuppel vasthouden. Hoe het kan weet ik niet, maar bij Relax stap ik zo weer op.... :roll:
Proud member of the Adventure Chaptor

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » vr jun 30, 2006 8:42 am

ReefeR schreef:maar bij Relax stap ik zo weer op.... :roll:
De naam zegt het al.. :wink:

Fladder
Berichten: 125
Lid geworden op: do mei 25, 2006 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door Fladder » vr jun 30, 2006 7:13 pm

ReefeR schreef::-_ hehe, eindelijk reacties :wink:


Nou t zit zo.....

Mijn Kwaak moest binnen voor onderhoud en Relax zou me komen ophalen en naar huis brengen.
Hij arriveerde op een KL1200LT omdat hij deze als vervanger had mee gekregen voor zijn motor die ook in onderhoud was. Ik was allang blij omdat hij gedreigd had om op een C1 te komen.....

Ik heb werkelijk genoten op het stukkie van de motorzaak naar huis, ik kon zelf mijn muziek bedienen, dus we reden als een rijdend draaiorgel door de omgeving. Ik kan jullie vertellen dat je als duo op een troon zit op zo een slagschip :D

Ik schijt normaal in mijn broek als ik niet zelf mijn vervoer kan besturen, zelf in het vliegtuig zou ik het liefst zelf de knuppel vasthouden. Hoe het kan weet ik niet, maar bij Relax stap ik zo weer op.... :roll:
De meeste motorrijders zijn control freaks als je het mij vraagt (ik wel althans) dus het klinkt me vrij bekend in de oren dat je ook in het vliegtuig zelf zou willen sturen...
Wat natuurlijk ook meteen een verklaring is waarom je zo lekker zat op die bmw. Je kon welliswaar niet zelf sturen, maar wel zelf je muziek bedienen!!




:+

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten