vragen omtrent Zumo

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
Robird
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 7:18 pm
Locatie: Purmerend

vragen omtrent Zumo

Bericht door Robird » wo mar 12, 2008 11:02 am

Hallo Mannen.

Ik heb even een vraag over de Zumo aangezien er een hoop van jullie er al weer een tijd mee rijden.

Ik moet zeggen dat ik er op zich prima over te spreken ben,maar moet toch wennen aan de manier van bedienen.

Ik ben al jaren TOMTOM gewend en vind deze iets gebruiksvriendelijker,maar zal wel wennen.

Nu de vragen

1 )Het is mij opgevallen dat ze je vaak laten zoeken aan de verkeerde kant van de straat.
Bv bestemming bereikt aan de linkerkant terwijl het aan de rechterkant zit...

2) Is het mogelijk de toon van de snelheidsmelding uit te zetten,of ben je dan je gesproken aanwijzingen ook kwijt.

3) En is er een manier om je muziek mappen een eigen naam te geven zodat de zumo deze ook leest ,nu geef ik de map een naam maar hij maakt er telkens iets anders van of gooit twee bestanden die bv cd 1 en cd 2 heten in 1 map.

4) Ik heb ook gelezen dat je ipv van elke de letter reeks aan te moeten klikken ook een groot toetsenbord kan kiezen soort van qwerty,heb dit alleen nog niet gevonden..

Graag jullie reacties...

Bedankt alvast,
Groet Rob

I'm not antisocial, society is anti me.
Afbeelding
BBXX1100

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: vragen omtrent Zumo

Bericht door BlauweEngel » wo mar 12, 2008 7:38 pm

Robird schreef:Hallo Mannen.


1 )Het is mij opgevallen dat ze je vaak laten zoeken aan de verkeerde kant van de straat.
Bv bestemming bereikt aan de linkerkant terwijl het aan de rechterkant zit...

2) Is het mogelijk de toon van de snelheidsmelding uit te zetten,of ben je dan je gesproken aanwijzingen ook kwijt.

3) En is er een manier om je muziek mappen een eigen naam te geven zodat de zumo deze ook leest ,nu geef ik de map een naam maar hij maakt er telkens iets anders van of gooit twee bestanden die bv cd 1 en cd 2 heten in 1 map.

4) Ik heb ook gelezen dat je ipv van elke de letter reeks aan te moeten klikken ook een groot toetsenbord kan kiezen soort van qwerty,heb dit alleen nog niet gevonden..

Graag jullie reacties...

Bedankt alvast,
1: heb ik persoonlijk geen last van, mischien iemand anders??
2: voor zover bekend is de toon niet uit te zetten, hij stopt wel met piepen als je je aan de snelheid houdt...........
3: geen idee, zet alle nummers gewoon op t sd kaartje, niet in een map. kan dan dus alleen niet nummer zoeken voordat ik op play druk. goeie vraag dus! ben benieuwd
4: ja dit kan, zumo aanzetten, klik op menu, druk op sleuteltje, druk pijltje naar beneden, klik toetsenbord, en selecteer standaard. klaar!
New Zealand and Australia..awesome nature

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » wo mar 12, 2008 8:15 pm

1 - geen last van
2- Ik heb het zaterdag nog gevraagd aan Marcel. Het kan, ik weet alleen niet hoe.
3 - Ben benieuwd naar deze want ik heb hetzelfde probleem
4 - zie vorige post

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door stanley » wo mar 12, 2008 11:33 pm

1; had er maar 1 uit amerika gekocht dan had je geel last net al ik :lol:
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: vragen omtrent Zumo

Bericht door Motorpsycho » wo mar 12, 2008 11:50 pm

Robird schreef:Hallo Mannen.

Ik heb even een vraag over de Zumo aangezien er een hoop van jullie er al weer een tijd mee rijden.

Ik moet zeggen dat ik er op zich prima over te spreken ben,maar moet toch wennen aan de manier van bedienen.

Ik ben al jaren TOMTOM gewend en vind deze iets gebruiksvriendelijker,maar zal wel wennen.

Nu de vragen

1 )Het is mij opgevallen dat ze je vaak laten zoeken aan de verkeerde kant van de straat.
Bv bestemming bereikt aan de linkerkant terwijl het aan de rechterkant zit...

2) Is het mogelijk de toon van de snelheidsmelding uit te zetten,of ben je dan je gesproken aanwijzingen ook kwijt.

3) En is er een manier om je muziek mappen een eigen naam te geven zodat de zumo deze ook leest ,nu geef ik de map een naam maar hij maakt er telkens iets anders van of gooit twee bestanden die bv cd 1 en cd 2 heten in 1 map.

4) Ik heb ook gelezen dat je ipv van elke de letter reeks aan te moeten klikken ook een groot toetsenbord kan kiezen soort van qwerty,heb dit alleen nog niet gevonden..

Graag jullie reacties...

Bedankt alvast,
1: Geen last van. En ik gebruik de Zumo dagelijks voor mijn werk met +/- 8 adressen per dag :D

2: :y maar dan krijg je helemaal de geen waarschuwing voor flitsers meer. Druk sleuteltje :arrow: pijltje naar beneden :arrow: waarschuwingszone :arrow: wijzig :arrow: dan uit vinken wat je uit wil en op OK. De rest van de aanwijzingen blijft gewoon normaal :wink:

3: :n niet mogenlijk om het per map in te delen. Dit werkt niet. Je kan wel de MP3 tag's bewerken en dan slaat de Zumo het wel op zo als je wilt.

4: :y dat kan. Druk sleuteltje :arrow: pijltje naar beneden :arrow: toetsenbord :arrow: grote knoppen :arrow: OK

Het meeste had je heel simpel in de gebruiks aanwijzing kunnen vinden :wink:

Als je antwoordt wil op al je vragen :arrow: http://forum.gps.nl/index.php :D

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Robird
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 7:18 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Robird » do mar 13, 2008 6:48 am

In iedergeval bedankt ga toch maar weer eens de gebruiksaanwijzing nazoeken..

Zal er wel over heen gelezen hebben.

Wat de Muziek betreft zal eens de MP3 tag bewerken,denk ook dat het te maken heeft met of iets een rip is van een bestaande cd of iets zelf samen gesteld.
Groet Rob

I'm not antisocial, society is anti me.
Afbeelding
BBXX1100

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten