Help!!! Problemen met het geluid

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
Azureus
Berichten: 173
Lid geworden op: za mei 19, 2007 1:46 pm
Locatie: Beverwijk Noord-Holland

Help!!! Problemen met het geluid

Bericht door Azureus » za okt 04, 2008 4:37 pm

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb een zumo 550, een camos bhs 500 en een Jabra, Nu weet ik niet hoe maar ik versta de stem nu ook al niet meer bij 100km. Ik ben de manual van de camos zoek en ik heb claire ook al geupgrade zoals eerder beschreven. wat kan ik nog doen? hoe zet ik het volume van m'n camos harder? ligt het aan m'n Jabra? wie kan me helpen>
Iemand die geen vlieg kwaad kan doen is gewoon niet snel genoeg!

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Help!!! Problemen met het geluid

Bericht door Ti-BB » za okt 04, 2008 4:48 pm

De Camos kan je harder/zachter zetten met de + / - knoppen. Het volume van de Zumo kan je (ism de jabra) op twee plaatsen regelen. Via de knoppen op de Zumo en in het audiomenu kan je het volume van de navigatie en de MP3's apart regelen. Als je alles voluit zet en je wordt niet gek van het geluid ben je ofwel doof of de speakertjes zitten niet helemaal correct voor je gehoorgang. Een afwijking van 1 cm kan nl. al veel uitmaken.

Met 200 km/h en oordoppen heb ik met een vergelijkbaar setje nog voldoende volume.

indyfix
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 20, 2006 10:22 am
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Re: Help!!! Problemen met het geluid

Bericht door indyfix » za okt 04, 2008 5:57 pm

t-bb mijn probleem is opgelost hetgeen mijn flitspaaltjes aan gaat lag aan een instelling op mijn pc :lol:
Afbeelding

Azureus
Berichten: 173
Lid geworden op: za mei 19, 2007 1:46 pm
Locatie: Beverwijk Noord-Holland

Re: Help!!! Problemen met het geluid

Bericht door Azureus » zo okt 05, 2008 1:04 pm

M'n Jabra is stuk.... ik heb m'n jabra er tussenuit gehaald en m'n zumo aangepast nu doet het idd zeer aan de oren. wel mono maar goed

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten