Routeyou.com

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
Paertje
Berichten: 135
Lid geworden op: di feb 26, 2008 3:29 pm
Locatie: Sint-Eloois-Winkel, Belgium
Contacteer:

Routeyou.com

Bericht door Paertje » di jan 20, 2009 12:48 am

Hallo iedereen,

Enkel maar om te melden dat ik op de site www.Routeyou.com een groep heb gestart. Als je zin hebt om eens een kijkje te nemen, laat je gaan. Leuke site om een route te plannen.

Mijn groep heet Honda BB XX. Ik zou het wel leuk vinden als jullie daar ook jullie routes deponeren of ook de eerste die ik gepland heb te bekijken.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Routeyou.com

Bericht door Motorpsycho » di jan 20, 2009 6:06 pm

Je hebt een leuke route gemaakt. Maar je komt wel aardig veel door stedelijke gebieden. Ik zelf probeer dat altijd zo veel mogelijk te vermijden. Anders sta je constant voor een verkeerslicht of in de drukke stad. In het buiten gebied is het veel leuker rijden :]
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Paertje
Berichten: 135
Lid geworden op: di feb 26, 2008 3:29 pm
Locatie: Sint-Eloois-Winkel, Belgium
Contacteer:

Re: Routeyou.com

Bericht door Paertje » di jan 20, 2009 11:32 pm

Bedankt voor de reactie Motorpsycho. Ja misschien kom ik in deze route wel in dichtbevolkte gebieden. Maar ik denk dat er toch overwegend in het groen zal gereden worden. Het is een beetje afwegen. Het is in feite geen motorreis hé, wij zouden een drietal dagen voor de anderen vertrekken om dan op ongeveer hetzelfde moment aan te komen in de chalet. Vandaar, in feite moeten we een beetje opletten dat we er geen drie dagen moeten over rijden, vandaar een beetje rechttoe rechtaan. Maar toch bedankt voor de reactie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten