Fotogallery

Opmerkingen, advies of vragen over het Forum of de Website
Plaats reactie
Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Fotogallery

Bericht door Dt-tje » di jun 27, 2006 8:50 pm

Is het misschien een idee om, net als Arnold had, een fotogallery op de website te beginnen.
Dan kan men een paar foto's in de topics zetten en de rest in de gallery, scheelt weer ruimte op het forum, of zeg ik nu iets onmogelijks...?

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Re: Fotogallery

Bericht door ReeF » di jun 27, 2006 9:10 pm

Dt-tje schreef:Is het misschien een idee om, net als Arnold had, een fotogallery op de website te beginnen.
Dan kan men een paar foto's in de topics zetten en de rest in de gallery, scheelt weer ruimte op het forum, of zeg ik nu iets onmogelijks...?
Nee je vraagt niet iets onmogelijks, ik heb ook al met dit idee gespeeld, echter.....(nu komt het) ik twijfel nog omdat:

- Het resultaat is dat de meeste foto's op het forum én op de site komen dan, en dat vind ik eigenlijk een beetje overdreven. (en neemt 2x de ruimte in)
- Daarnaast ben ik absoluut fan van de "Hoe vondt je de....." topics waarin zowel foto's als de verhalen staan, vooral als je er niet geweest bent krijg je een mooi verslag in woord en beeld. Als ik de foto's alleen op de Website zet, is het denk ik wat minder levendig.....
- En last but not least, zal ik dat ook bij moeten houden(ik weet het dan had ik maar een vak moeten leren), terwijl op de huidige manier jullie het voor me doen ;)

Ik hoor graag je mening over deze gedachten ! Ook van de andere Forum gebruikers trouwens.
Proud member of the Adventure Chaptor

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » di jun 27, 2006 9:38 pm

Ik ben absolut geen fan van de hoe vond je......... topic's ben er elke keer vlak voor een rit weer druk mee :twisted: :twisted: :twisted: :+ :+ :+





















































Geintje :wink: :+

Ik vind de hoe vond je topic's ook het mooiste omdat net wat je zegt het hele verhaal in woord en beeld in 1 topic staat over 'n treffen. En die ene minuut die ik er dan mee bezig ben om het topic te maken. Is geen enkel probleem ik doe het met liefde voor de club :love: :hug:

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Peter XX
Berichten: 661
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 4:39 pm
Locatie: Amersfoort NL.
Contacteer:

Bericht door Peter XX » di jun 27, 2006 10:01 pm

Motorpsycho schreef:Ik ben absolut geen fan van de hoe vond je......... topic's ben er elke keer vlak voor een rit weer druk mee :twisted: :twisted: :twisted: :+ :+ :+



Geintje :wink: :+

Ik vind de hoe vond je topic's ook het mooiste omdat net wat je zegt het hele verhaal in woord en beeld in 1 topic staat over 'n treffen. En die ene minuut die ik er dan mee bezig ben om het topic te maken. Is geen enkel probleem ik doe het met liefde voor de club :love: :hug:

:w:

Jij bent een goed jochie :hug:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » wo jun 28, 2006 12:50 am

Peter XX schreef:
Motorpsycho schreef:Ik ben absolut geen fan van de hoe vond je......... topic's ben er elke keer vlak voor een rit weer druk mee :twisted: :twisted: :twisted: :+ :+ :+



Geintje :wink: :+

Ik vind de hoe vond je topic's ook het mooiste omdat net wat je zegt het hele verhaal in woord en beeld in 1 topic staat over 'n treffen. En die ene minuut die ik er dan mee bezig ben om het topic te maken. Is geen enkel probleem ik doe het met liefde voor de club :love: :hug:

:w:

Jij bent een goed jochie :hug:
Thanx :hug: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Re: Fotogallery

Bericht door Dt-tje » wo jun 28, 2006 9:53 am

ReefeR schreef: - Het resultaat is dat de meeste foto's op het forum én op de site komen dan, en dat vind ik eigenlijk een beetje overdreven. (en neemt 2x de ruimte in)
- Daarnaast ben ik absoluut fan van de "Hoe vondt je de....." topics waarin zowel foto's als de verhalen staan, vooral als je er niet geweest bent krijg je een mooi verslag in woord en beeld. Als ik de foto's alleen op de Website zet, is het denk ik wat minder levendig.....
- En last but not least, zal ik dat ook bij moeten houden(ik weet het dan had ik maar een vak moeten leren), terwijl op de huidige manier jullie het voor me doen ;)

Ik hoor graag je mening over deze gedachten ! Ook van de andere Forum gebruikers trouwens.
Je hebt wel gelijk dat het leuker is om ook het verslag er bij te lezen, daar had ik nog niet bij stil gestaan.
Mijn opzet was om ruimte te besparen (ruimte kost toch euries..?) maar dat gaat dus alleen veel geregel worden en verder scheelt het niets...

Lekker zo houden dan :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten