Legenda

Opmerkingen, advies of vragen over het Forum of de Website
Plaats reactie
Slump
Berichten: 61
Lid geworden op: vr jun 19, 2009 6:39 pm
Contacteer:

Legenda

Bericht door Slump » zo dec 06, 2009 4:54 pm

Hallo motorliefhebbers,

Bestaat er hier ook ergens een pagina waarop alle voorkomende tekens staan die jullie gebruiken op de site?? :roll:
Ik bedoel hiermee de rondjes in verschillende kleuren ( wel bericht geen bericht) de hekjes, de sterretjes, de slotjes e.a. voorkomende markeringen. Ik zit nog maar zeer kort op deze site en al experimenterende kom ik er misschien ook wel uit :oops: , maar ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, mocht er een verklarende tekst zijn dan zou ik graag een verwijzing naar een pagina hebben of iets dergelijks. :lol:

Bij voorbaat mijn dank.

met vriendelijke groet,

Slump

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Legenda

Bericht door MarcB » zo dec 06, 2009 8:13 pm

Die is nog in de maak! Op dit moment ben ik behoorlijk wat wijzigingen aan het doorvoeren op het forum. Niet alleen de forum indeling wordt aangepakt, ook de groepsindeling en daarnaast de permissies van de leden. Verder is het Merchandise deel gewijzigd. Afhankelijk van de groep waarin je hoort zie je andere sterren of een andere kleur van je naam.

In het kort hebben we de volgende groepen:
  • Geregistreerde gebruiker - Guest account, beperkte forum toegang - Geen sterren - blauwe naam.
  • BOC Member - De betalende leden, geen forum beperking - Gouden sterren - Lichtblauwe naam.
  • BOC Strawberry Member - De betalende leden, geen forum beperking - Aardbeien - Gouden sterren - Lichtblauwe naam (eigenlijk een geintje voor een bepaald lid...).
  • BOC Sponsor - Onze Sponsors - Gouden sterren - Rode naam
  • P&R Team BOC - De P&R Team leden - Blauwe sterren - Groene naam.
  • BOC Bestuur - Het Bestuur - Blauwe sterren - Donkerblauwe naam.
Verder heb je ook nog het plaatje boven je naam (Avatar) dat je zelf kan plaatsen via het "gebruikerspaneel". Dit staat linksboven aan de pagina. Daarnaast is op het Portal ook het e.e.a. te vinden, zie Het Team
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Blackmetal
Berichten: 1389
Lid geworden op: di aug 01, 2006 10:23 pm
Locatie: betuwe

Re: Legenda

Bericht door Blackmetal » zo dec 06, 2009 9:26 pm

Ik dacht dat de sponsors ook in het rood te zien waren :?:
Afbeelding .

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Legenda

Bericht door MarcB » zo dec 06, 2009 11:11 pm

Blackmetal schreef:Ik dacht dat de sponsors ook in het rood te zien waren :?:
Oeps... is aangepast :)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten